سئو

بهترین شبکه های بازاریابی اینترنتی درسال 2020

بازاریابی شبکه ای یک صنعت بسیار بزرگ است و برای هزاران وبلاگ نویس حرفه ای به یک منبع اصلی درآمد آنلاین تبدیل شده است. با بیشتر شدن مشاغل آنلاین در شبکه های ، فرصت های بیشتری برای وبلاگ نویسان فراهم شده است تا از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنند. و در نهایت جریان های درآمدزا ایجاد شده است.

در این پست از محبوب ترین شبکه های بازاریابی اینترنتی درسال 2020 وابسته بازدید خواهم کرد.

بهترین شبکههای بازاریابی اینترنتی – 2020

1- پنجره وابسته (AWIN)

این شبکه که قبلاً به عنوان پنجره وابسته شناخته می شد اما اکنون پس از خریداری Zanox چند سال پیش به طور رسمی ” نامیده می شود، این شبکه ادعا می کند که با بیش از 13000 بازاریاب فعال و 100،000 ناشر (شرکت های وابسته) همکاری می-کند. شبکه AWIN در آلمان تاسیس شد،

در درجه اول از اروپا (به ویژه انگلیس) استقبال می کنند، اگرچه شبکه AWIN ایالات متحده به سرعت در حال رشد است. در حال حاضر در 11 کشور فعال است. این شرکت از سال 2000 تاسیس شده و به یکی از مشهورترین شبکه های وابسته در انگلیس و همچنین جهان تبدیل شده است. در حال حاضر، دارای بیش از 1600 مارک تجاری در 77 بخش در 11 قلمرو در سراسر جهان است.

اطلاعات

AWIN هم با محصولات دیجیتال و هم با محصولات فیزیکی شرکت های بسیار معروف مانندHyatt ، Etsy، AliExpress و HP (Hewlett-Packard) کار می کند.

Shareasale-2

اگرچه این ارقام تضمینی برای پرداختی نیستند که انتظار دارید، اما مطمئناً در ارزیابی یک کمپین بسیار مفید هستند.

مزایای ShareASale:

چرخه پرداخت سریع، این سایت در بیستم هر ماه حق بازاریاب را پرداخت می کند، با فرض اینکه مانده حساب شما بیش از 50 دلار بشود.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

Flexoffers-3

یکی دیگر از شبکه های بازاریابی اینترنتی است. آنها بسیار سریعتر از دیگران در صنعت به شما پرداخت می کنند. بیش از 10 سال تجربه در این زمینه دارد. گرچه آنها چیزی را ارائه نمی دهند که نه پیشگامانه باشد و نه انقلابی، اما مجموعه ای گسترده از ابزارها و ویژگی هایی را ارائه می دهند که مطمئناً به شما در مبارزات انتخاباتی شما کمک می کنند. علاوه بر پرداخت سریع، Flexoffers به شما امکان می دهد هزاران برنامه وابسته را برای تبلیغ انتخاب کنید، قالب های مختلف تحویل محتوا و موارد دیگر را ارائه می دهد.

وبلاگ نویسان، سازندگان محتوا و انواع دیگر ناشران را به تبلیغ کنندگان و مارک های بودجه ای کوچک، متوسط و بزرگ متصل می کند .آنها ده ها هزار برنامه وابسته مختلف برای انتخاب دارند. آنها این برنامه های وابسته را به ده دسته گسترده و صدها زیر شاخه تقسیم کرده اند، که به راحتی ناشر می تواند دقیقاً آنچه را که در طیف آنها قرار دارد پیدا کند.

Tradedoubler-4

پرداخت قابل اعتماد به بازاریاب، آنها یک دوره پرداخت خالص ارائه می دهند که به این معنی است که شما هر ماه کارمزد خود را به موقع پرداخت خواهید کرد.

Viglink-5

از این نظر که به طور خاص برای وبلاگ نویسان طراحی شده، کمی متفاوت از سایر برنامه های وابسته عمل می کند VigLink .به جای اینکه شرکت های وابسته را انتخاب و بازرگانانی را برای کار انتخاب کند، از پیوندهای پویایی استفاده می کند که به طور خودکار برای کار با بازرگانان تغییر می کند. همچنین بالاترین نرخ مکالمه و یا کمیسیون را در هر لحظه ارائه می دهد.

در حقیقت، VigLink به عنوان واسطه بین بازاریاب و بازرگانان با اسکن کردن محتوای بازاریاب و ایجاد خودکار پیوند به بازرگان که براساس زمان پرداخت / مکالمه ‘در زمان واقعی’ انتخاب می شوند، کار می کند. این باعث می شود VigLink یک برنامه از بهترین شبکه های بازاریابی اینترنتی درسال 2020 وابسته بسیار دست و پاگیر برای ناشران باشد که ترجیح می دهند به جای مدیریت پیوندهای وابسته خود، روی محتوا تمرکز کنند.

JVZoo-8

یکی ازبهترین شبکه های بازاریابی اینترنتی درقالب سایت در سال 2011 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های وابسته در نزدیکی اوج حرکت کرد JVZoo.از این نظر غیر معمول است که هیچ هزینه ای برای ناشران یا بازرگانان (تبلیغ کنندگان) ندارد. درآمد JVZoo پس از انجام فروش، منحصراً از شارژ هزینه (بازرگان و شرکت وابسته) است. همچنین غیرمعمول بودن این است که ‘بلافاصله’ کمیسیون ها را از طریق PayPal پرداخت می کند.

انواع محصولات

فعالیت JVZoo در وهله اول در مورد فروش دوره های آنلاین یا واداشتن مردم به انتقال اطلاعات خود به شرکت های بازاریابی است، اما نقش رهبری را در راه اندازی محصولات تبلیغاتی، که هر روز اتفاق می افتد ، ایجاد کرده است.

9راکوتن

به عنوان یکی از قدیمی ترین شبکه های بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته می شود ، اکنون مقدار نسبتاً کمی از برخی از شبکه های بازاریابی اینترنتی بزرگتر در صنعت وابسته کمتر است. چند ویژگی نرم Rakuten LinkShare وجود دارد که این پلتفرم را از بقیه متمایز می کند.

به عنوان مثال، توانایی چرخش خودکار از طریق آگهی های مختلف برای یک محصول را دارند که هنگام تلاش برای بهینه سازی پیشنهادات شما یک مزیت بزرگ محسوب می شود LinkShare. به جای انتخاب دستی که می خواهید آگهی مورد نظر خود را در وبلاگ خود اجرا کنید، به چندین نسخه امکان چرخش فقط با یک کد کوچک را می دهد.

LinkShare همچنین امکان ایجاد ‘پیوند عمیق’ انعطاف پذیرتر با صفحات جداگانه بازرگان را فراهم می کند ، این امکان باعث می شود انواع مختلف کمپین هایی را که می توانید اجرا کنید ، شخصی سازی کنید.

ClickBank-10

یکی از شبکه های بازاریابی اینترنتی است و از همان روزهای ابتدایی اینترنت وجود داشته است. ClickBank یا ‘CB’ برای کسانی که در این صنعت هستند) پس از رنج از محصولات بی کیفیت که در معرض خطر ناخواسته در سال 2012 قرار گرفتند، روند بررسی خود را تغییر داده و داشبورد بسیار بهتری ایجاد کرده است.

11- Target شبکه های بازاریابی اینترنتی را هدف قرار دهید.

مشابه آمازون، Target برای کمک به وبلاگ نویسان و ناشران برای درآمدزایی از فروش محصولات (خرده فروش آجر و ملات) طراحی شده است. از آنجا که اکثر آمریکایی ها با Target آشنا هستند و به آن اعتماد دارند ، برنامه وابسته می تواند برای ایجادکنندگان محتوای مناسب موقعیت خوبی داشته باشد.

اطلاعات

این برنامه منحصراً با محصولات فیزیکی فروخته شده توسط فروشگاه های Target کار می کند.

هر آنچه در وب سایت Target فروخته شده است.

کمیسیون ها نسبتاً کم و حداکثر هشت درصد هستند.

12- SkimLinks

بسیار شبیه به VigLinks است زیرا از آن نظر برای وبلاگ نویسان طراحی شده است که نمی خواهند کارهای زیادی برای شرکت در یک برنامه وابسته انجام دهند .از نظر استفاده از پلاگین یا نسخه برای ایجاد پیوندهای پویا در محتوای شما برای ارسال بازدیدکنندگان به پیشنهادات بالاتر از بازرگانان ، مانند VigLinks کار می کند SkimLinks. ادعا می کند که با بیش از 24000 بازرگان / تبلیغ کننده همکاری می کند.

Peerfly-13

یکی از شبکه های بازاریابی اینترنتی با لیستی جامع از محصولات دیجیتالی و فیزیکی است. Peerfly یک برتری نسبی نسبت به سایت های همردیف و همکارش دارد زیرا سود 5% از فروش را به بازاریاب می دهد.

14- Warrior Plus

بقیه شبکه ها به قرار زیرند

15- AvanGate ( 2Checkout )

16- LinkConnector و غیره

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید