سئو

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

به روزرسانی جدید الگوریتم اینستاگرام

معمولا تمامی به روزرسانی های اینستاگرام بر اساس نیازهای کاربران ارائه می شود؛ اینستاگرام یکی از آن دسته اپلیکیشن هایی می باشد که همواره در حال اعمال تغییرات ریز و درشت از جمله اضافه کردن افکت ها در استوری و تعویض مکان قرارگیری آیکون ها و … می باشد. به روزرسانی های اینستاگرام باعث می شود نتیجه تبلیغات اینستاگرام هم روز به روز پیشرفت کند. در ادامه لیست آپدیت های جدید اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد؛

۱. بارگذاری پست در دسکتاپ

۲. اضافه شدن معیارهای جدید به Insights

معیارهای جدید اضافه شده به insight باعث شده که پیج های بیزنسی درک و اطلاعات جدیدی از عملکرد محتوای خود داشته باشند. تا قبل از این آپدیت کاربران فقط می توانستند، دنبال کنندگان خود را تجزیه و تحلیل کنند. با آپدیت های صورت گرفته علاوه بر دنبال کنندگان خود می توانید کاربرانی که صرفا با حساب شما تعامل داشتند را هم تحلیل کنید. معیارهای جدید Insight :

  • Engaged audience : این معیار اطلاعات جمعیت شناختی (شامل شهرها ، کشورها ، سن و جنسیت) مربوط به کاربرانی را که با حساب و محتوای شما درگیر هستند ، صرف نظر از اینکه دنبال کننده شما هستند ، جمع آوری می کند.
  • Reached audience : این معیار بینش جمعیت شناختی (شهرها ، کشورها ، سن ، جنسیت) را در مورد همه افرادی که در یک دوره زمانی به آنها رسیده است ، ارائه می دهد.
  • Accounts engaged : این معیار به شما می گوید که در مجموع چند حساب در یک بازه زمانی با محتوای اینستاگرام شما ارتباط برقرار کرده اند.

۳. اضافه شدن ابزار IG Live

ابزارهای جدید لایو اینستاگرام کار کاربران را خیلی آسان می کند. این امکان را برای کاربران فراهم کرده که ۹۰ روز قبل از لایو زمان بندی آن را در اینستاگرام منتشر کند. کاربران همچنین می توانند لایو آینده خود را با یک برچسب Stories جدید و به عنوان یک پست فید به اشتراک بگذارند تا افراد را تشویق کنند تا برای یادآوری ثبت نام کنند.

A post shared by Instagram’s @Creators (@creators)

۴. انتشار به روزرسانی ها و قطعی حساب کاربری

برای مشاهده وضعیت حساب ، کاربران می توانند به تنظیمات ، حساب خود رفته و سپس روی وضعیت حساب ضربه بزنند.

۵. معرفی فرمت جدید ویدیویی

اینستاگرام اعلام کرد که ویدیوهای IGTV و Feed اکنون در یک قالب Instagram Video ترکیب می شوند. تب IGTV با تب Video جایگزین می شود و مرور کاربران را آسان تر می کند. تمام ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در فید اینستاگرام اکنون می توانند تا ۶۰ دقیقه طول بکشند. ویژگی‌های استاندارد ویرایش پست برای ویدیوهای طولانی‌تر، از جمله کوتاه کردن فیلم، اعمال فیلترها، و افزودن برچسب‌های حساب و مکان، در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند پیش نمایش های 60 ثانیه ای را برای محتوای طولانی تر ایجاد کنند.

۶. اضافه شدن گزینه message یا پیام در بخش کامنت ها

اگر اینستاگرام خود را به روزرسانی کرده باشید؛ در قسمت کامنت های یک پست احتمالا گزینه message را دیده اید. شاید برای شما هم بارها پیش آمده در کامنت ها میخواستید به شخصی پیام خصوصی در دایرکت دهید ولی جز Reply کردن آن کامنت گزینه ی دیگری نداشتید اما حالا به راحتی در لحظه میتوانید به دایرکت آن شخص پیام ارسال کنید.

۷. هشتگ ها

حساب کاربری اینستاگرام با انتشاری پستی نکات استفاده از هشتگ ها را بازگو کرد؛ فهرستی از نکاتی را برای استفاده حداکثری از هشتگ‌ها در این پلتفرم منتشر کرد. این پست شامل فهرستی از بایدها و نبایدهای هشتگ و همچنین یادآوری کلی بود که محتوای با کیفیت و تعامل بیشتر از هشتگ ها بر توزیع تأثیر می گذارد. شگفت‌انگیزترین روشی که در این پست نشان داده شده است، قرار دادن ۳-۵ هشتگ در هر پست باشد. از هشتگ های زیادی استفاده نکنید، اضافه کردن ۱۰ تا ۲۰ هشتگ به شما کمک نمی کند که تعامل بیشتری داشته باشید.

۸. شناسایی اسپم

در آپدیت جدید اینستاگرام بعضی از پست ها به دلیل شناسایی اسپم حذف شدند! اگر شما هم پستی در رابطه با مسابقه و دادن هدایا به دنبال کنندگان گذاشتید؛ احتمالا با حذف آن مواجه شدید. در این آپدیت اینستاگرام شما نباید از کلمات فالو، مسابقه و معادل آن استفاده کنید پست شما حذف خواهد شد.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید