سئو

تولید محتوا و دلایل استفاده از آن

شما وقتی برای کسب و کارتان یک سایتی را طراحی می کنید. قطعا به محتوایی نیاز دارد که باید تولید شود که این باید توسط یک نویسنده ی متخصص و سئو کار انجام شود. وب سایت بدون محتوا مثل یک صفحه سفید با چند اشکال در گوشه و کنار صفحه می باشد که کاربر با ورود به وب سایت شما هیچ انگیزهی برای ماندن ندارد و از صفحه وب سایت شما خارج می‌شود.

تولید محتوا چیست؟

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کار‌ها هنوز به تولید محتوا اعتماد ندارند زیرا ارزش و جایگاه آن را نمی‌دانند. در عین حال نمی‌دانند چگونه باید با مشتری ارتباط برقرار کنند. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اعتماد باعث فروش می‌شود، اعتماد هم با برقراری ارتباط زیاد با مشتری به وجود می آید که شما می‌توانید این ارتباط را با تولید محتوا بدست آورید.

تولید محتوا، راهی برای ارتباط با مشتری

شما در روش مسقیم یا حضوری با فرصت کمی که در اختیار دارید نمی‌توانید به خوبی راجع به محصولاتتان به مشتریان اطاعات دهید و سطح آگاهی کاربر را نسبت به محصولات بالا ببرید و حتی به آن‌ها کمک کنید که چند کالا را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنند، همچنین وقتی زیادی را نمی توانید برای هریک از مشتریان قرار دهید. اما با نوشتن محتوا راجع به محصول و قرار دادن در صفحه وب سایت می توانید همزمان به همه کاربران اطلاعات لازم را بدهید تا کاربران با خواندن مطالب، قدرت انتخاب پیدا کنند و خرید خود را انجام دهد.

انواع تولید محتوا

  • تولید محتوای متنی

  • تولید محتوای ویدئویی

  • تولید محتوای گرافیکی

  • تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

چگونه تولید محتوا کنیم؟

نکاتی برای تولید محتوای متنی

شما چه به عنوان کارفرما چه به عنوان فردی که تولید محتوا می‌کنید باید نکاتی را برای محتوای خود در نظر بگیرید تا کیفیت کار شما حفظ شود

  • عنوان جذاب در نظر بگیرید

  • از پاراگراف اول غافل نشید

  • مختصر اما مفید بنویسید

  • خوانا و روان بنویسید

  • استفاده از تصاویر مناسب با موضوع محتوای متنی

تفاوت تولید محتوا و بازاریابی محتوا

احتمالا در دنیای دیجیتالی امروز کلمه دیجیتال مارکتینگ را شنیده‌اید اما یکی از زیرشاخه‌های آن بازاریابی محتوا یا content marketing است.

بازاریابی محتوا به عملیاتی گفته می‌شود که شما با تولید محتوا جذاب و گیرا مخاطب را با خود و محتوایتان درگیر کرده و توجه او را جلب می‌کنید و در واقع قسمتی از نیاز مشتری را برطرف کنید و او را به خرید محصول یا استفاده از خدمات خود مجاب می‌کنید.

در این بخش سوالات رایج کاربران درباره‌ی تولید محتوا و دلایل استفاده از آن را می‌خوانیم

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا یعنی ایجاد هر گونه محتوای متنی، تصویری و ویدیویی.

آیا تولید محتوا می‌تواند پل ارتباطی ما با مشتری باشد؟

بله صد در صد بهترین پل ارتباطی ما با مشتریان تولید محتواست و این عمل است که باعث جذب مشتری می‌شود.

بازاریابی محتوا یا content marketing چیست؟

همانطور که گفته شد بازاریابی محتوا به عملیاتی گفته می‌شود که شما با تولید محتوای جذاب مخاطب را با خود و محتوایتان درگیر کرده و توجه او را جلب می‌کنید و او را به خرید محصول یا استفاده از خدمات خود مجاب می‌کنید

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید