سئو

خدمات ابزار سرچ کنسول گوگل توسط متخصصین سئو حرفه ای

Menu

بیشتر بدون

ابزار گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) مهم ترین ابزار یک متخصص سئو و مدیر یک وبسایت برای مدیریت صحیح سایت و همچنین آگاهی و برطرف کردن خطاهایی است که موتور جستجوی گوگل از سایت ما میگیره.

سرچ کنسول همچنین یک ابزار بسیار عالی و بی نظیر برای تحلیل وضعیت سایت (مقدار کلیک ها، نرخ کلیک، لینک های سایت، صفحات سایت، کلمات کلیدی هر صفحه و…) است.

اما چطوری بتونیم بدون نگرانی و به دور از جریمه‌های گوگل، خطاهای سایتمون رو حل کنیم؟ یا چطور بتونیم تحلیل قوی از وضعیت فعلی سایتمون داشته باشیم تا بدونیم مسیری که الان میریم درسته؟ چطوری پیشرفت سایت رو در نتایج قوی تر کنیم؟

ما توی میزفا به صورت تخصصی و اختصاصی میتونیم به سایت شما کمک کنیم تا مشکلات داخل سرچ کنسول حل کنیم و آنالیزهای مربوط به این ابزار رو به شما ارائه بدیم.

کار تخصصی و باکیفیت توسط یک متخصص سئو باتجربه خواستی با میزفا در ارتباط باش

راهنمای صوتی استفاده از خدمات سرچ کنسول میزفا

۷ نوع خدمات در سرچ کنسول:

1 – نصب اصولی سرچ کنسول

در مقالات میزفا یکی از پرنظرترین و پرچالش ترین، مقاله نصب سرچ کنسول بوده و خیلی ها نتونستن به خوبی از این ابزار گوگل استفاده کنن. ما میتونیم این مشکل رو حل کنیم و دیگه خیالتون از نصب کردن سرچ کنسول حل بشه و نگران از دست رفتن داده ها و یا درست کار نکردن اونا نباشید.

برخی ها بعد نصب، آمار سایتشون نمایش داده نمیشه، یا آمار واقعی مشاهده نمیکنن و یا اصلا نمیدونن از چه روشی برای نصب استفاده کنن بهتره، یا نمیدونن کدوم نسخه وبسایتون رو (با www یا بدون اون و یا با http و یا بدون اون) نصب کنن؛ ما تو میزفا میتونیم با نصب اصولی و صحیح سایتتون در سرچ کنسول، مشکلاتی که تو آینده میتونه براتون رخ بده رو از الان حل کنیم.

حداکثر زمان تحویل: ۲۴ ساعت

تعرفه این خدمت: ۱۵۸ هزارتومان

2 – کانفیک ۰ تا ۱۰۰ سرچ کنسول سایت شما

فقط نصب کردن که کافی نیست!!!

باید بتونید ابزار رو کانفیگ و تنظیم اصولی اون رو انجام بدید، وقتی از اول و براساس اصول جلو نرسید تمام اطلاعات میتونه اشتباه جمع‌آوری بشه. برخی از کارهایی که میکنیم اینه:

  • بررسی نحوه نصب سایت در سرچ کنسول
  • بررسی فایل robots.txt
  • اضافه کردن sitemap (برای CMS های اختصاصی، سایت مپ استاتیک (ثابت) اضافه میشه)
  • بررسی وضعیت مالکیت سرچ کنسول
  • وصل کردن سایت به ابزار گوگل آنالیتیکس
  • بررسی علت عدم نمایش آمار

و …

حداکثر زمان تحویل: ۳ روز

تعرفه این خدمت: ۳۵۸ هزارتومان

3 – برطرف کردن خطاهای گزارش Coverage

هیچ سایتی بدون خطا نیست، مثل انسان!!

وجود خطاها باعث میشه خیلی از تلاش‌هایی که میکنید به هدر بره، زمان، هزینه و رتبه هاتون در گوگل میتونه به خاطر وجود خطاها از بین بره. متاسفانه خیلی از دوستان خودسئویی (مثل خوددرمانی) میکنن و به جای حل خطاهای سایتشون در سرچ کنسول، خطاها رو چند برابر میکنن و جبران این مورد هزینه و وقت بیشتری میگیره. این خطاها در مراحل بالاتر ممکن است به پنالتی شدن سایت شما توسط گوگل و در نتیجه حذف نتایج شما از گوگل منجر بشه. پس بهتره از همون اول کار رو داد به کاردان.

ما تو میزفا سال‌ها هست داریم با این خطاها زندگی میکنیم، پس خطاها رو میشناسیم و میدونیم باید چی کار کنیم. داریم راحت با شما حرف میزنیم و باید صادقانه بگیم که شناسایی نوع این خطاها و همچنین برطرف کردن اون نیازمند دانش فنی و آشنایی با مسائل مربوط به سئو هست و به همین راحتی نیست!!

اگر خواستی خطاهای سرچ کنسول رو ما حل کنیم کافی هست دکمه زیر بزنی و درخواست بدی. (ما خطاهایی رو حل می‌کنیم که به تشخیص خودمون خطا هست، هر خطایی که شما بگید و یا خارج از سرچ کنسول باشه طبیعتا جزء این نوع خدمت می‌تونه نباشه)

در ضمن پس از حل خطاهای سایت شما یک مشاوره ویدئویی یا تلفنی درباره علت بروز خطای مورد نظر و نحوه برطرف کردن اون میگیم تا دوباره رخ بده و این یک هدیه از سمت میزفا به توست.

حداکثر زمان تحویل: ۲ هفته

تعرفه این خدمت: شروع از ۳ میلیون تومان

4 – بررسی علت افت یا اسپم بودن و پنالتی گوگل

فاز اول علت بعد اگر شد فاز دوم اجرایی

پیدا کردن دلیل اسپم و یا افت رتبه به شدت وقت گیر است، بیشتر هزینه ای که گرفته میشه برای وقتی هست که گذاشته میشه تا علت پیدا بشه. وقتی علت رو پیدا میکنی نصف راه رفتی.

مزیت این خدمت ما این هست که فقط یک نفر سایت شما رو بررسی نمیکنه بلکه چند تا متخصص سئو دارن بررسی میکنن و اینطوری مسیر بهتری رو برای شما میتونیم روشن کنیم. اصولا سایت های دانلودی (فیلم، موزیک، نرم افزاری و …) زیاد اسپم میشن و یا خیلی وقت ها افت رتبه به خاطر رقبا و یا یک سری کارهایی هست ما خودمون کردیم ولی خبر نداریم.

در فاز اول ما علت رو پیدا میکنیم و هزینه فقط علت رو میگیریم، در فاز دوم اگر به صرفه باشه مشکل رو حل میکنیم. چون گاهی وقت ها برای حل کردن پنالتی یک سایت باید ۱ سال وقت گذاشت و کلی هزینه کرد و بعدش میبینید که برای خود کارفرما به صرفه نیست و سایت از اول بزنه بهتره. پس بهتره در قالب دو فاز بریم جلو و ابتدا علت پیدا میکنیم و در این مسیر هزینه عملیاتی شدن برای حل مشکل رو میفهمیم و بعد تصمیم برای قدم بعدی گرفته میشه.

حداکثر زمان تحویل: ۲ هفته

تعرفه این خدمت: شروع از ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان

5 – گزارش کامل از صفحات سایت بر اساس کلمات کلیدی [⭐]

آنالیز نفسی هست برای ادامه راه سایت

یکی از پرطرفدارترین خدمات سئویی هست که ما در میزفا ارائه میدیم. سه بخش اصلی و مهم داره:

بخش یک: کلمات کلیدی که شما در اون رتبه دارید ولی خبر ندارید، ممکنه حتی هزار کلمه کلیدی باشه، ما اینا رو پیدا میکنیم و براتون لیست میکنیم و دونه دونه میگیم که چه رتبه ای در این کلمات دارید.

بخش دو: کلماتی که مربوط به کسب و کار شما هست و پتانسیل کسب رتبه و افزایش ورودی به وسیله این کلمات رو دارید ولی هنوز رتبه ندارید.

بخش سوم: حالا با این دو نوع بخش چه کارهایی بکنیم؟ به شما روش‌هایی که لازم هست در راستای بهبود و بهینه سازی سایتتون انجام بشه رو خواهیم گفت.

حداکثر زمان تحویل: ۲ هفته

تعرفه این خدمت: ۴ میلیون تومان

6 – آنالیز حرفه ای لینک های سایت

گزارش کامل از لینک هاتون

حتما میدونید لینک چقدر روی سئو وبسایت اثر داره. در اینجا هم لینک سازی داخلی سایت بررسی میکنیم و هم لینک سازی خارجی وبسایت شما رو به صورت دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار میگیره.

سعی میکنیم لیست برخی از لینک سازی داخلی که باعث ایجاد مشکلات وبسایت شما شده رو در یک فایل execl ارسال کنیم و بهتون خواهیم گفت روش درست لینک سازی داخلی چی هست.

همینطور اگر لینک اسپم خارجی داشته باشید و یا یک سری لینک های خوب قوی از وبسایت شما ببینیم بهتون گزارش میدیم و بهتون خواهیم گفت چه روشی و چطوری برای لینک های خارجی اقدام کنید.

توجه داشته باشید که این بیشتر تمرکزش روی کارهایی هست که روی سایت شما انجام شده و ما در این خدمت برای شما لینک سازی نمیکنیم. به عبارت دیگر همه لینک سازی های شما بررسی و آنالیز میشه، قوت و ضعف ها گفته میشه و راه‌کارها هم ارائه میشه تا ادامه مسیر براتون روشن بشه.

حداکثر زمان تحویل: ۲ هفته

تعرفه این خدمت: ۳ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان

7 – پکیج جامع ۳۶۰ درجه سرچ کنسول (توسط ۳ متخصص)

همه چی داخل این خدمت هست

اگر حس کردید که نیاز به قسمت‌های مختلف خدمات سرچ کنسل دارید، با انتخاب خدمت آنالیز جامع ۳۶۰ درجه سرچ کنسول میتونید با هزینه کمتری، از تمام این خدمات بهره مند شید.

به عبارت دیگه در این خدمت از کانفیگ ۰ تا ۱۰۰ گرفته تا خطاهای موجود در Coverage، علت افت و همینطور گزارش کامل از کلمات کلیدی و لینک سازی و …

ویژگی این خدمت این هست که در زمان انجام پروژه شما ۳ متخصص سئو دارن روش کار میکنن، و اینطوری دیگه هیچ چیزی جا نمیمونه و خیالت راحت هست. همینطور سعی میکنیم در زمان ارائه گزارش نظر هر سه متخصص سئو مکتوب ارسال بشه تا شما بتونید بهترین تصمیم بگیرید.

حداکثر زمان تحویل: ۴ هفته

تعرفه این خدمت: ۹ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

کدوم از متخصصین میزفا در این خدمات کنار شما هستند؟

ما در میزفا رئیس نداریم، محدودیت هم نداریم، همه دوستان تعهد پذیر هستند. هر کسی برای رشد خودش به فکر رشد بقیه اعضا هست، یک معامله بُرد بُرد، همین سیاست رو در پروژه‌ها داریم.

برخی از اعضای میزفا:


مشاور و استراتژیست سئو

علی شهابی‌فر


وب مستر سئو

محمدعرفان صدری


متخصص سئو

مینا جوادی


متخصص سئو

آرمین دارابی‌نژاد


متخصص سئو

امیر عرب


متخصص سئو

برای افراد زیر این خدمات مفید هست:



  • دوستانی که سایت اونا در نتایج گوگل اسپم شده.


  • دوستانی که خطاهای زیادی درسرچ کنسول دارن.


  • اگر از سئو و سرچ کنسول اطلاعاتی ندارید ولی سایت دارید


  • دوستانی که افت رتبه داشتن ولی نمیدونن چرا و به چه علت.


  • دوستانی که سرچ کنسول دارند ولی نحوه استفاده از آن رو نمیدونن.


  • دوستانی که تمایل دارن افزایش رتبه و کلیک بیشتری در گوگل بگیرن.


  • دوستانی که سرچ کنسول دارن ولی نمیتونن مشکلات اون رو حل کنن


  • دوستانی که تازه سایت زدن و نمیدونن الان باید در سرچ کنسول چه کار کنن.



  • دوستانی که تازه سایت زدن و نمیدونن الان باید در سرچ کنسول چه کار کنن.


  • دوستانی که تمایل دارن بدونن که الان با چه کلمات کلیدی در گوگل رتبه دارن.


  • دوستانی که سرچ کنسول دارن ولی هیچ نوع تحلیل خاصی از سرچ کنسول ندارن.


  • دوستانی که تمایل دارن دسترسی کسی رو از سرچ کنسول حذف کنن ولی نمیتونن.

سوالات متداول


بله، شما نیاز نیست یوزرنیم و پسورد خود را به تیم میزفا ارائه دهید، کافی هست در سرچ کنسول ایمیل میزفا را اضافه کنید و همینطور یک اکانت مجزا برای ورود به سایت بسازید.

می‌توانید بعد از اتمام کار دسترسی های لازم را حذف کنید.

عدم همکاری شما در ارائه دسترسی به منزله کنسل شدن پروژه هست.


بستگی به نوع خدمتی هست که شما انتخاب می‌کنید ولی اصولا یک گزارش کامل از کارهایی که ما انجام دادیم و این گزارش میتونه متنی، صوتی و یا ویدیویی باشه.


بستگی به نوع خدمتی هست که شما انتخاب کردید، به صورت میانگین بین ۲ الی ۷ روز کاری زمان خواهد بود.

آماده ای شروع کنی؟

ادامه خواندن در سایت منبع