سئو

دوره آموزش بازاریابی محتوا: جامع و حرفه ای با رویکرد سئو سایت

این دوره؛ ماژول هفتم دوره جامع سئو سفینه است. پیشنهاد می‌کنم دوره جامع سئو سفینه را تهیه نمایید که این دوره نیز بخشی از آن است و یادگیری کامل‌تری خواهید داشت. ضمن اینکه از نظر مالی نیز برای شما به‌صرفه‌تر است.

مشخصات دوره آموزش بازاریابی محتوا

دوره بازاریابی محتوا؛ یک دوره آنلاین ویدیویی است که به محض تهیه دوره به ویدیوهای دروس دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه فایل صوتی تمام ویدیوها نیز برای شما قابل دانلود می‌باشد. دوره بازاریابی محتوا دارای ۱ چک لیست، برای اجرای نکات مهم است.

در این دوره روی ۴ مفهوم بسیار مهم تمرکز داریم:

  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش رتبه صفحات مهم
  • بیشتر شناخته شدن برندتان
  • افزایش فروش سایت

افزایش ترافیک و فروش سایت با بازاریابی محتوای حرفه‌ای انجام می‌شود

اما بازاریابی محتوا با تولید محتوا خیلی خیلی تفاوت دارد!

برای موفقیت در بازاریابی محتوا در سئو؛ احتیاج به استراتژی‌های کاربردی و پیشرفته دارید

در این دوره به صورت تخصصی به آموزش استراتژی‌های کاربردی بازاریابی محتوا برای سئو سایت می‌پردازیم.

سپس می‌آموزید چگونه به صورت گام به گام استراتژی‌های بازاریابی محتوایی را در سایتتان پیاده‌سازی کنید و ترافیک و فروشتان سایتتان را افزایش دهید.

بعد از مشاهده و اجرای مفاهیم دوره بازاریابی محتوا:

✅ ترافیک سایت شما افزایش زیادی خواهد داشت

✅ دقیقا می‌دانید چه زمانی و چگونه محتوا تولید کنید

✅ محتوای جذاب و کاربر پسند تولید می‌کنید

✅ رتبه صفحات مهم سایت شما در گوگل افزایش پیدا خواهد کرد

✅ برند شما تبدیل به یک برند شناخته شده و معروف خواهد شد

✅ درآمد سایت شما افزایش خواهد یافت

✅ تعداد بیشتری از محتواهای تولیدی شما منجر به سود برای شما می‌شود و دیگر بدون هدف محتوا تولید نمی‌کنید

تفاوت این دوره بازاریابی محتوایی با دوره‌های مشابه

ما در این دوره بازاریابی محتوا به صورت خاص و تخصصی روی مباحث مربوط به سئو و سایت متمرکز خواهیم بود.

در این دوره استراتژی های کاربردی، کمیاب و جدید بازاریابی محتوا را می‌آموزید. ضمن اینکه روش اجرای تاکتیک‌ها را به صورت کامل می‌آموزید.

این دوره ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه است و ما فقط به نکات مهم و کاربردی می‌پردازیم و وقت شما را با توضیح موارد بیهوده تلف نمی‌کنیم.

بخشی از نکاتی که در دوره آموزش بازاریابی محتوایی می‌آموزید

درک عمیقی از بازاریابی محتوا پیدا خواهید کرد

در ابتدای دوره بازاریابی محتوا، با این موضوع آشنا می‌شوید:

  • بازاریابی محتوا دقیقا چیست
  • از کجا آمده است
  • چه مزایایی برای وب‌سایت دارد
  • چه ارتباطی با سئو دارد
  • چگونه پیاده‌سازی می‌شود
  • چقدر برای موفقیت به زمان نیاز دارد

با استراتژی بازاریابی محتوا برای سئو آشنا خواهید شد

بازاریابی محتوایی مبحث بسیار پیچیده و گسترده‌ای است. خیلی‌ها فکر می‌کنند بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوا و یا در سطح بالاتر یعنی طبق برنامه محتوا تولید کنیم.

اما بازاریابی محتوایی بسیار گسترده‌تر از این مفاهیم پیش پا افتاده است.

در این دوره می‌آموزید:

  • بازاریابی محتوایی باید از کجا شروع شود
  • چه زمانی نیاز نیست محتوا تولید کنید
  • دقیقا متوجه می‌شوید بازاریابی محتوایی چگونه موجب افزایش ترافیک و افزایش درآمد می‌شود
  • چگونه در وب‌سایت بازاریابی محتوایی انجام دهید

می‌آموزید چگونه برای سایتتان ایده‌های تولید محتوا پیدا کنید

تولید محتوا احتیاج به ایده دارد. وقتی قرار است بازاریابی محتوا انجام شود باید ایده‌هایی که پیدا می‌کنید هم به سئو شما کمک کند و هم موجب افزایش درآمد شما شود.

در دوره content marketing می‌آموزید:

  • از چه منابعی ایده‌های مناسب برای تولید محتوا پیدا کنید
  • چه نوع ایده‌هایی و با چه مشخصاتی باید پیدا کنید

می‌آموزید چگونه برای سایتتان ایده‌های تولید محتوا بسازید

یافتن ایده و ساختن ایده ۲ بحث کاملا متفاوت هستند.

گاهی نیاز است نیازهای کاربرانتان را دسته‌بندی کنید و برای هر بخش، ایده‌های تولید محتوا بسازید.

در این دوره ۴ روش کاربردی می‌آموزید که می‌توانید هزاران ایده برای تولید محتواهایتان بسازید.

یاد می‌گیرید چگونه با تولید مقالات، رتبه‌های صفحات مهم سایتتان را افزایش دهید

هر وب‌سایت تعداد کمی صفحات مهم دارد که روی کلمات کلیدی ارزشمند هدف‌گذاری شده‌اند و در صورت رتبه گرفتن می‌توانند ترافیک و درآمد زیادی را برای شما داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در بازاریابی محتوایی افزایش رتبه صفحات مهم است.

در دوره بازاریابی محتوا شما می‌آموزید:

  • چگونه صفحات مهم سایت را پیدا کنید
  • چگونه صفحات مهم سایت را اولویت‌بندی کنید
  • چگونه طوری بازاریابی محتوا انجام دهید که باعث افزایش رتبه صفحات مهم‌تان شود

مخاطبین دوره بازاریابی محتوا چه افرادی هستند؟

لطفا توجه کنید جزو مخاطبین دوره بازاریابی محتوا باشید تا در ادامه به مشکل بر نخورید.

این دوره به چه افرادی توصیه می‌شود؟

  • سئوکارها
  • دیجیتال مارکترها
  • کانتنت مارکترها
  • تولیدکنندگان محتوا
  • مدیران محتوا
  • مدیران سایت‌ها

این دوره به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

  • افرادی که برای موفق شدن در بازاریابی محتوا عجله دارند
  • افرادی که علاقه و اعتقادی به یادگیری نکات جدید ندارند
  • افرادی که حوصله انجام نکات را ندارند

موفقیت در بازاریابی محتوا به زمان احتیاج دارد

فریب نخورید. موفقیت در بازاریابی محتوا به زمان نیاز دارد.

اگر جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید ظرف ۳ یا ۴ ماه در بازاریابی محتوایی به موفقیت می‌رسید این دوره مناسب شما نیست.

اگر انسان آینده‌نگری هستید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان در طولانی‌مدت نتیجه دهد این دوره مناسب شما است.

اما این نکته را بدانید که این راه را باید بروید. اگر امروز شروع نکنید ممکن است منابع و وقت زیادی را تلف کنید و دوباره به اینجا برگردید.

تعدادی از نکات برجسته دوره آموزش بازاریابی محتوا

شبیه‌سازی قیف فروش در سئو

یکی از مهم‌ترین مفاهیم در افزایش درآمد وبسایت شناخت قیف فروش است.

هر جستجو در گوگل هدفی دارد. شما باید برای تمام اهداف جستجوی کاربران محتوا تولید کرده باشید.

در این دوره با استفاده از فرمول رابط؛ قیف فروش را در سئو شبیه‌سازی کرده‌ایم و تمام جستجوها را به ۴ بخش تقسیم کرده‌ایم.

با استفاده از این فرمول شما می‌توانید دقیقا متوجه شوید هر جستجوی کاربر چه هدفی دارد و برای جستجوهای مختلف کاربران، کلمات کلیدی متنوع بسازید.

معادن طلای بازاریابی محتوا

در این دوره شما با ۵ وب‌سایت آشنا می‌شوید که برای یافتن ایده تولید محتوا حکم معادن طلا را دارند.

در دوره تولید محتوا شما با این معادن طلا آشنا می‌شوید و مهم‌تر از آن؛ شما می‌آموزید چگونه از این وب‌سایت‌ها ایده‌های تولید محتوا پیدا کنید.

استفاده از تقویم محتوا

در بخش مربوط به تقویم محتوا شما با ۲ ابزار برای تقویم محتوا آشنا می‌شوید.

سپس می‌آموزید برای هر کدام از محتواهایی که در تقویم قرار می‌گیرد چه مشخصاتی را باید وارد کنید.

نکات مهم بازاریابی محتوا

در این دوره شما با ۵ نکته فوق‌العاده مهم آشنا می‌شوید و با استفاده از این نکات می‌توانید بازاریابی محتوای موفق‌تری داشته باشید.

مثلا یکی از نکات؛ انتخاب بین کیفیت محتوا و کمیت محتوا است.

در این بخش متوجه می‌شوید؛ بیشتر کانتنت مارکترهای بزرگ و موفق دنیا کدام را انتخاب کرده‌اند.

مدرس دوره کیست؟

مهدی محمدی

سلام. من مهدی محمدی هستم.

  • مدیر آکادمی سئو سفینه
  • طراح و مدرس دوره جامع سئو سفینه
  • طراح و مدرس ده‌ها دوره و محصول تخصصی سئو
  • طراح افزونه فول اسکیما با بیش از ۱۱۰۰ فروش
  • طراح ابزار سئو کبوتر (ابزار تحقیق کلمات کلیدی و بازاریابی محتوا)
  • نویسنده چندین کتاب الکترونیکی که صدها بار دانلود شده‌اند
  • مشاور سئو چندین وب‌سایت بزرگ، متوسط و کوچک

پشتیبانی دوره چگونه است؟

از آنجا که دوره‌های آموزشی ما کاملا نتیجه‌گرا هستند؛ پس نیاز است شما نکات را انجام دهید. ما این موضوع را می‌دانیم.

پس متوجه هستیم که ممکن است در هنگام انجام نکات سوالاتی برای شما پیش بیاید.

چنانچه در مشاهده هر درس سوالی برایتان پیش آمد، کافی است سوالتان را در زیر همان درس و در بخش نظرات بنویسید.

در کمتر از ۶ ساعت کاری به سوال شما با نهایت دقت پاسخ داده خواهد شد.

لطفا توجه فرمایید؛ بخش سوالات فقط برای شرکت‌کنندگان دوره قابل مشاهده است.

پاسخ به سوالات متداول در مورد دوره content marketing

برای یادگیری این مورد؛ از دوره آنلاین تولید محتوا استفاده کنید. در دوره بازاریابی محتوا (Content marketing) فقط به استراتژی‌های کلیدی بازاریابی محتوا و نحوه دقیق اجرای آن‌ها خواهیم پرداخت.

در دوره تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی سئو و ساختارسازی سایت فاز اول و اصلی تحقیق کلمات کلیدی به صورت کامل آموزش داده شده است.

در این دوره فقط به استراتژی‌ها و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در جهت افزایش ترافیک و درآمد وب سایت پرداخته‌ایم.

علاوه بر سایت‌های محتوایی؛ در این دوره استراتژی‌های مهمی برای سایت‌های فروشگاه اینترنتی نیز برای افزایش ترافیک و فروش آموزش داده می‌شود.

ملاک فقط و فقط نظر شما است.

محتوای کامل در سایت منبع