سئو

روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام! (+راهکار عملی)

اگر دوست دارید که از شبکه‌های اجتماعی خود برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید، بهتر است که یاد بگیرید که چگونه و به چه روشی بهتر است که این کار را انجام دهید. امروز در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس در رابطه با موضوع افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام به این موضوعات خواهیم پرداخت که:

به دنبال موفقیت ۱۰۰٪ در اینستاگرام هستید؟

موفقیت برند شما در شبکه های اجتماعی را تضمین خواهیم کرد.

  • اهمیت هدایت ترافیک رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به سمت سایت
  • چگونه شبکه‌های اجتماعی خود را باید بهینه سازی کنیم؟
  • چگونه قبل از هر اقدامی، صفحات سایت خود را برای کاربران آماده کنیم؟
  • اقدامات لازم برای هدایت کاربران به سمت سایت چیست؟

اگر شما هم دوست دارید در این زمینه‌ها، اطلاعات جامع و کاملی کسب کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اهمیت هدایت ترافیک رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به سمت سایت

اگر ما بتوانیم یک استراتژی صحیح و اصولی برای هدایت آن‌ها به سمت سایت خود ایجاد کنیم، بدون شک می‌توانیم کاری کنیم که سایت ما به شکل بهتری کار خود را در پیش بگیرد. در واقع ما می‌توانیم کاری کنیم که ترافیک بیشتری وارد سایت ما شود که نتیجه آن، فروش بیشتر است.

بدون شک استفاده از این رویه از سئو سایت، آسان تر بوده، اما به هر حال دردسرهای خود را دارد که در این مقاله می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم!

صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را قبل از هر اقدامی، بهینه سازی کنید!

فرقی نمی‌کند که برای خودتان سایت دارید یا کسب و کارتان، لازم است که به هر حال، پایه‌های حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی به شکل صحیحی بچینید! در این زمینه چند اقدام لازم را برای شما آماده سازی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدامات لازم برای بهینه سازی شبکه اجتماعی را انجام دهید:

صفحات شخصی برند، باید اینگونه بهینه سازی شوند

به عنوان یک مخاطب دوست دارید، با چه شخصی صحبت کنید: با یک فرد یا شخصی که دارای اکانت با عکس لوگو است؟ بدون شک مردم گزینه اول را ترجیح می‌دهند؟ هرچقدر بتوانید به عنوان یک صفحه شخصی، تعاملات خود را بهبود ببخشید، می‌توانید، راه حل‌های قوی تری در اختیار داشته باشید که مردم را به سمت خود جذب کنید. شما نماینده خودتان هستید، باید در بیو پیچ خود آدرس سایت، در هایلایت‌ها مقالات برتر و خدمات، معرفی نامه کوتاه در قسمت توضیحات و … را بنویسید!

صفحات تجاری، باید اینگونه بهینه سازی شوند

سعی کنید که با مخاطب خود در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، راحت تر باشید! با مخاطب راحت ارتباط برقرار کنید و همه چیز را در اختیار او بگذارید! مهم‌ترین اطلاعات را به او به نمایش بگذارید و به او بگویید که چه چیزهایی را می‌خواهید و یا نمی‌خواهید! هرچقدر که بهتر بتوانید این کار را انجام دهید، می‌توانید به شکل بهتر و ایده آل تری، جایگاه برند خود را ثابت کنید.

موارد کلی برای بهینه سازی صفحات شخصی و تجاری که باید به یاد داشته باشید

راهکارهایی که در ادامه مطرح می‌شود، برای صفحات شخصی و تجاری به صورت کلی قابل استفاده است:

  • داشتن یک نام خاص و منحصر به فرد
  • لوگوی منحصر به فرد
  • URL با نام سایت شما در بیو پیج
  • تصویر کاور برای پست‌ها
  • چیست کار و کسب و کار شما و یا شخص خودتان (فعالیتی که انجام می‌دهید، چیست؟)
  • اطلاعات تماس
  • لینکی که به سایت شما داده می‌شود!
  • تصاویری باکیفیت به عنوان پست
  • و …

به دنبال موفقیت ۱۰۰٪ در اینستاگرام هستید؟

موفقیت برند شما در شبکه های اجتماعی را تضمین خواهیم کرد.

محتوای سایت خود را از قبل آماده سازی کنید! (هدایت کاربران بدون این نکته، بی فایده است!)

اگر در سایت خود محتوای زیادی ندارید و یا کاربران شما فعالیت زیادی انجام نمی‌دهند، بدون شک فعالیت خاصی انجام نمی‌شود! شما باید کاری کنید که محتوای شما به شکل صحیح و اصولی انجام شود. توصیه می‌کنیم که در این زمینه حتما صفحات درباره ما، تماس با ما و … خود را کامل کنید. لندینگ پیج‌های فروش، توضیحات محصولات و خدمات خود را کامل کنید.

هرچقدر که در این زمینه به شکل بهتری کامل کنید، کاربر در سایت شما احساس بهتری داشته و می‌تواند به شکل بهتری به کسب و کارتان یا خودتان، اعتماد کند.

روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

برای این که بتوانید در شبکه‌های اجتماعی موفق تر عمل کنید، لازم است که از راهکارهای زیر استفاده کنید:

پست بیشتر، موفقیت بیشتر

هرچقدر که منظم تر و بیشتر پست بزارید، احتمال افزایش ورود مخاطب به سایت شما بیشتر می‌شود. سعی کنید که این کار را با نظم انجام دهید تا با کمک الگوریتم‌های اینستاگرام تاثیر بیشتری را هم مشاهده کنید. در این زمینه توصیه می‌کنیم که حتما اگر خودتان فرصت ندارید از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام که توسط کارشناسان شبکه‌های اجتماعی تاس ارائه می‌شود، کمک بگیرید.

محتوای خلاقانه تولید کنید

از ابزارهای مختلف کمک بگیرید. با کمک استوری‌های لینک دار، کاربران را به سمت محصولات و خدمات خود هدایت کنید. هرچقدر که در این زمینه بهتر عمل کنید، کاربران رغبت بیشتری برای کلیک بر روی محتوای شما خواهند داشت. در این زمینه راهکارهایی مثل اشتراک گذاری محتوای جذاب گذشته به شکل جدید، اشتراک گذاری محتوای جذاب رقبا به شیوه ای جدید و … هم وجود دارد.

مسابقه برگزار کنید و جایزه آن را در سایت خود قرار دهید

به عنوان مثال می‌توانید، یک مقاله یا لندینگ پیج ایجاد کنید که در آن مطالب آموزشی گذاشته باشید. با ایجاد این مسابقه و خواستن جواب صحیح از مخاطبان، می‌توانید آن‌ها را به سمت سایت خود هدایت کنید. به این طریق ترافیک سایت خود را افزایش می‌دهید. البته شما می‌توانید با ترفندهای دیگری می‌توانید کاربر را از آن صفحه یا مقاله به دیگر صفحات سایت هم هدایت کنید.

رضایت کاربر را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنید

سعی کنید که رضایت کاربر در شبکه‌های اجتماعی حفظ شود تا به شما اعتماد کند. اگر کاربر به شما اعتماد کند، وارد سایت شما می‌شود و از خدمات شما هم استفاده می‌کند. سعی کنید با پاسخ دهی سریع به کاربران و انجام کارهای جدید، رضایت کاربران را به نحو و شیوه‌های مختلف جلب کنید.

نتیجه‌گیری: سوشیال مدیا در حال حاضر فرصت هستند و در آینده تبدیل به نیاز می‌شوند!

به دنبال موفقیت ۱۰۰٪ در اینستاگرام هستید؟

موفقیت برند شما در شبکه های اجتماعی را تضمین خواهیم کرد.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید