سئو

رونمایی اینستاگرام از استوری در خانه بمانیم و قابلیت تماشای همزمان در بحبوحه ی شیوع COVID-19

اینستاگرام قابلیت های جدیدی را به نام استوری در خانه بمانیم یا Stay Home و تماشای همزمان (Co-Watching) معرفی کرده که در تلاش برای تشویق کاربران به ماندن در خانه در طی پاندمی یا همه گیری جهانی کرونا ویروس است. اولین قابلیت که در طی این هفته رونمایی شد، استوری مشترک در خانه بمانیم به منظور ترویج فاصله گذاری اجتماعی است.

قابلیت دوم که امروز رونمایی شد، به دوستان این امکان را می دهد تا از طریق ویدیو چت با همدیگر به گشت و گذار در بپردازند. در این مطلب اطلاعاتی در مورد هر کدام از قابلیت های جدید اینستاگرام به نام های استوری در خانه بمانیم و تماشای همزمان آورده شده که ابتکاراتی جدید از سوی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام محسوب می شود.

استوری در خانه بمانیم یا Stay Home

کاربران می توانند به استوری های خود، استیکر Stay Home را اضافه کنند تا به دیگران نشان دهند که ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی چطور وقت خود را سپری می کنند و عضوی از استوری در خانه بمانیم شده اند. آن دسته از کاربرانی که از این استیکر استفاده کنند، استوری های خود را به استوری مشترکی اضافه خواهند کرد که این امکان را به سایر کاربران می دهد که همه ی استوری هایی که دارای استیکر Stay Home هستند را در یکجا، استوری در خانه بمانیم، مشاهده کنند.

امروز ما قابلیت جدیدی به نام استیکر Stay Home را رونمایی می کنیم که می توانید آن را در استوری ها ببینید. اگر شما از این استیکر استفاده کنید، عکس یا ویدیوی شما به استوری مشترک اینستاگرام به نام استوری در خانه بمانیم اضافه خواهد شد و از این طریق سایر افراد می توانند ببینند که چطور در خانه مانده اید و در امان هستید.

هم اکنون استیکر Stay Home برای تمامی افراد برای استفاده بر روی هر دو نوع سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس است تا بتوانند به استوری در خانه بمانیم ملحق شوند.

اکنون چندین ایده را مطرح می کنیم تا بتوانید به نحو احسن از این استیکرهای جدید استفاده کنید:

• افراد حرفه ای: به فالوورهای خود از طریق استوری در خانه بمانیم و استیکر آن، نکاتی را در مورد کار از خانه (دورکاری) را آموزش دهید تا راندمان کاری و سازگاری آنها با شرایط محیط کاری جدید را به حداکثر برسانید.

• والدین: از طریق استوری در خانه بمانیم به بقیه ی والدین هم نشان دهید که چطور کودکان خود را در خانه و به دور از مدرسه نگه داشته اید و با این وضعیت وفق پیدا کرده یاد و نکاتی را به آنان ارائه کنید

البته، می توانید از این استیکر هر طور که خواستید استفاده کنید و این موارد تنها تعدادی ایده بودند که فی البداهه به ذهن من رسیدند.

پیشنهاد می کنیم در این ارتباط مقاله را مطالعه نمایید.

حالا که صحبت از استیکرها شد، اینستاگرام علاوه بر استیکرهای استوری در خانه بمانیم، در حال اضافه کردن استیکرهای مفید دیگری نیز هست که شامل برنامه های یادآوری شستشوی دست ها و حفظ فاصله ی ایمنی از سایر افراد است.

هم اکنون استیکر استوری در خانه بمانیم در دسترس بوده و در روزهای آتی سایر استیکرهای COVID-19 هم رونمایی خواهند شد.

قابلیت تماشای مشترک با دوستان

تماشای همزمان قابلیت جدیدی است که پس از قابلیت استوری در خانه بمانیم رونمایی شد و به کاربران این امکان را می دهد که با همدیگر پست های اینستاگرام را ببینند.

چندین تا از دوستان شما می توانند از طریق ویدیو چت به شما وصل شده و به صورت گروهی محتواها را جستجو کنید و ببینید.

در ظاهر این ویژگی مقداری غیر معمول و نامتعارف به نظر می-رسد، چون معمولا افراد با همدیگر جمع نمی شوند تا فیدهای اینستاگرام همدیگر را جستجو کرده و ببینند.

با این حال، دورانی که ما اکنون در آن زندگی می کنیم نرمال نیست، پس شاید ایده های خلاقانه تری مثل این شاهد باشیم تا مردم را در کنار یکدیگر نگه دارد.

کاربران می توانند با کلیک بر روی آیکون ویدیو چت در صندوق ورودی DM یا در DM thread کنونی، ویدیو چت را شروع کنید.

از این طریق دوستان شما می توانند در ویدیو چت کنونی تمامی موارد ذخیره شده، لایک شده و عکس ها/ ویدیوهای پیشنهادی را با کلیک بر روی آیکون تصویر در گوشه ی سمت چپ پایین مشاهده کنند که در کنار قابلیت استوری در خانه بمانیم ، ایده ی جالبی است.

ابتکارهای دیگری از اینستاگرام در مورد COVID-19

استیکر استوری در خانه بمانیم و تماشای همزمان، دو مورد از جدیدترین ابتکارات از اینستاگرام هستند اما قطعا تنها این موارد نیستند.

از زمانی که سازمان بهداشت جهانی در ماه ژانویه، شیوع کروناویروس را به عنوان یک وضعیت اورژانسی بهداشت عمومی اعلام کرد، اینستاگرام اقداماتی را به منظور کمک به مردم در جهت در امان ماندن و با یکدیگر در ارتباط بودن انجام داده است.

ابتکارات دیگر شامل:

• منابع آموزشی بیشتر در نتایج جستجوی اینستاگرام

• اضافه کردن استیکرهایی به منظور ارتقای اطلاعات دقیق

• حذف محتوای COVID-19 و حساب های کاربری از قسمت توصیه ها، مگر اینکه توسط یک سازمان بهداشت معتبر پست شده باشند

• رونمایی از استیکر اهدای کمک مالی در تعداد بیشتری از کشورها و مردم خیِّر مؤسسات غیر انتفاعی مرتبط را به منظور حمایت کردن پیدا می کنند

منبع:

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید