سئو

سئو پادکست و کمک به بازاریابی محتوا

تحقیقات انجام ‌شده در ادیسون ریسرچ نشان می‌دهد که پادکست ها سال‌ به‌ سال رشد می‌کنند؛ و در حال حاضر، بیش از ۴۰ % از مردم دست کم به یک پادکست گوش داده‌اند. همان مطالعه نشان می‌دهد که حدود ۲۷ درصد از مخاطبان از پادکست ها استفاده می‌کنند تا اطلاعات را به طور منظم به دست آورند و این موضوع به نقش اساسی جستجو موبایل در سئو پادکست برمی گردد، چون به طبع کاملاً قابل حدس است که یک گوشی هوشمند برای توجه به پادکست تا یک کامپیوتر یا لپ تاپ مفید تر عمل می کند.

سئو پادکست، راز بازاریابی اینترنتی

آن‌ها با هدف بازاریابی اینترنتی یا سئو، از مبتدیان تا متخصصان را آموزش می دهند. پس با در نظر گرفتن این مثال، می توان به خوبی متوجه شد که جایگاه سئو پادکست برای بهینه سازی سایت و جذب حداکثری مخاطبان، چیست. با این حال مزایای پادکست ها برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان نسبتا بدیهی هستند، اما همچنین فرصت‌های زیادی را برای تبلیغ کنندگان و کارشناسان سئو به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید آگهی‌های خود را در پادکست ها وارد کنید یا پادکست هایتان را از صفر خلق کنید و ببینید چگونه مطالب صوتی و متنی تان دست به دست می‌دهند تا ترافیک بیشتری را به سایت تان وارد کنند و سود بیشتری برایتان به ارمغان بیاورند. پس ساخت پادکست، هزینه نیست.

نحوه بهره برداری از پادکست برای سئو

سئو پادکست ها همچنین فرصتی برای شریک شدن با شبکه‌های توزیع و میزبانی را ارایه می‌دهند. افراد بیشتری می‌توانند محتوای شما را حتی اگر برند تان را هم بشناسند، پیدا کنند. در نهایت، این به شما بستگی دارد که چطور از پادکست برای استفاده خود استفاده کنید. تولید پادکست توانایی رشد نمایی دارد و سرعت کند، شما را در حوزه سئو از بین خواهد برد. بر خلاف میزبان‌های متعارف وب، میزبان‌های پادکست در این نوع خاص از محتوا تخصص دارند و سرعت سریع دانلود را تضمین می‌کنند و همچنین برخی ابزارهای تحلیلی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید پویایی دانلود و اشتراک را بررسی کنید.

مزایای اصلی سئو پادکست

پادکست تاریخ انقضا ندارد. اگرچه شما اپیزودهای جدید را به طور منظم پست می‌کنید، مخاطبان قدیمی به توجه ادامه می‌دهند و روی حرف و مطالب شما حساب باز می کنند.

نحوه بهبود سئو پادکست ها

3. از وب سایت‌ های معتبر استفاده کنید: موتورهای جستجو محتوای مفید را با تعداد لینک‌های ورودی در نظر می گیرند. این به خصوص برای لینک‌هایی بکار گرفته می‌شود که از وب سایت‌هایی با رتبه‌ بالا بدست می آید می‌آیند. وب سایت های معتبری را که برای لینک دهی به سایت شما مفید هستند را لیست کنید و بخش توضیحی پادکست برای آنها خلق نمایید کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود ترافیک بیشتری را برای سئو پادکست خود بوجود آورید، و در عوض، پادکست، ترافیک بیشتری را به وب سایت شما باز می‌گرداند. مهم‌ترین چیز این است که از لینک های غیرطبیعی دوری کنید: اگر تا جایی که می‌توانید پیوندهای بسیاری را خریداری کنید، تنها برای جریمه شدن توسط گوگل آماده خواهید شد!


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا با کیفیت

هزینه تولید محتوا

محتوای صوتی

هزینه تولید محتوای صوتی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید