سئو

ساده ترین راه افزایش ترافیک با تیک تاک

لینک بیو (Bio) در تیک تاک یک فرصت ویژه برای مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کار شماست تا به کمک آن ترافیک و فالور بیشتری بدست آورد. در گذشته اضافه کردن لینک در بیو (Bio) تیک تاک، محدودیت هایی داشت، ولی امروزه هر کسی میتواند با داشتن یک اکانت تجاری (Business) این کار را انجام دهد.

در این مقاله چگونگی قرار دادن لینک در بیو (bio) تیک تاک و همچنین چگونگی بهینه سازی لینک مربوطه به جهت ترغیب هرچه بیشتر فالورها به کلیک بر روی آن و در نتیجه کسب فالور بیشتر، میپردازیم.

نحوه افزودن لینک به بیو در تیک تاک:

همانند اینستاگرام، تیک تاک هم به کاربران خود این امکان را میدهد تا لینکی به جهت ارتباط بیشتر با فالورهای خود در قسمت بیو، قرار دهند.

این کار بسیار ساده است، و تنها کار لازم برای انجام آن ایجاد یک اکانت بیزینس است.

بعد از ساخت اکانت بیزینس خود، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

قدم اول: وارد تنظیمات (setting) اکانت تیک تاک خود شده، و گزینه «Manage account» را انتخاب کنید. سپس گزینه «Switch to Business Account» را انتخاب نمایید.

قدم دوم: در پنجره به نمایش درآمده گزینه «Edit profile» را انتخاب نموده تا وارد تنظیمات پروفایل خود شوید، سپس لینک دلخواه خود را در فیلد website وارد نمایید.

و تمام! حالا شما یک لینک قابل کلیک در بیو (bio) تیک تاک خود دارید!

طریقه بهینه سازی لینک بیو در تیک تاک به جهت جذب مخاطب بیشتر:

درست است که لینک بیو (Bio) در تیک تاک یک مزیت بسیار خوب برای برندها وکسب و کارها به حساب می آید، ولی اگر تنها به یک لینک ساده در بیو تیک تاک خود اکتفا کنید، این فرصت خوب را، بسیار محدود کرده اید و از تمام قابلیتهای آن استفاده نکرده اید..

در اینجاست که ابزار Linkin.bio for TikTok به کمک شما می آید و نقشی اساسی در بهینه سازی لینک بیو تیک تاک، ایفا میکند.

معرفی ابزار Linkin.bio for TikTok به وسیله Later

از آنجایی که تیک تاک تنها امکان قرار دادن یک لینک قابل کلیک ساده را در قسمت بیو به کاربران خود میدهد، لذا حائز اهمیت است که تا جای ممکن این لینک را بهینه کنیم.

ابزار Linkin.bio for TikTok، صفحه تیک تاک شما رو به یک صفحه قابل کلیک بهینه شده برای موبایل تبدیل میکند، و این اجازه را به شما میدهد که لینکی بخصوص و جداگانه را به هر کدام از ویدیوهای خود، اضافه نمایید.

به عبارت دیگر با استفاده ازاین ابزار شما میتوانید براحتی ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید، اطلاعات مربوط به خبرنامه های ایمیل یا ثبت نام کلاس ها را اضافه کنید، و یا حتی معرفی یک محصول بخصوص را در دستور کار قرار بدهید.

صفحه home یا feed ابزار Linkin.bio هر بار که شما زمانبندی آپلود یک ویدیوی جدید را در تیک تاک برنامه ریزی کنید، به طور اتوماتیک به روز رسانی شده، و این کار در زمان صرفه جویی خواهد کرد، چراکه دیگر نیازی به وارد کردن دستی لینک ها نیست.

ابزار Linkin.bio for TikTok کمپانی Later چگونه کار میکنه؟

اگر آماده استفاده از ابزار Linkin.bio روی تیک تاک خود هستید؟ به راهنمای قدم به قدم زیر توجه کنید:

قدم اول: اکانت تیک تاک خود را به Later وصل کنید.

در نسخه دسکتاپ وارد اکانت later خود شوید و بر روی گزینه «Add Social Profile» بزنید و تیک تاک را انتخاب نمایید. سپس وارد اکانت تیک تاک خود شوید.

قدم دوم: راه اندازی ابزار Linkin.bio for TikTok

برای اضافه کردن ابزار Linkin.bio به پروفایل تیک تاک خود، کافیست لینک منحصر به فردی که مخصوص استفاده شما داده شده است را در کلیپ بورد کپی کنید و اپلیکیشن تیک تاک را در موبایل خود باز کنید.

بر روی گزینه «Edit profile» بزنید و لینکی که قبلا کپی کردید را در فیلد وبسایت (website) پیست نمایید.

توجه داشته باشید که فقط اکانت های بیزینس در تیک تاک میتوانند به فیلد وبسایت دسترسی داشته باشند.

قدم سوم: سپس، ویدیوی تیک تاک خود را در قسمت (Media Library) آپلود کنید.

قدم چهارم:‌ حال، ویدیوی خود را از قسمت Media Library به قسمت تقویم (Calendar) درگ اند دراپ کنید. (بکشید)

قدم پنجم: حال میتونید کپشن (توضیحات) و هشتگ های مدنظر خود را وارد نمایید. همچنین با زدن گزینه «Edit»، امکان تغییر سایز ویدیو نیز وجود دارد تا در صورت لزوم سایز ویدیوی خود را با سایز استاندارد ویدیوهای تیک تاک انطباق دهید.

نکته: هشتگ های تیک تاک یک ترفند بسیار خوب به جهت دیده شدن ویدیوهای شما هستند. برای اینکه اطمینان پیدا کنید که همیشه از هشتگ ها استفاده میکنید، از ابزار Save Captions شرکت Later استفاده کنید تا هشتگ هایی مرتبط با موضوع را به سادگی، پیدا نمایید.

قدم ششم: آدرس URL ای که میخواهید پست شما به آن لینک شود را در فیلد Linkin.bio وارد کنید. و تمام!

قدم هفتم: زمانیکه ویدیوی شما بر اساس برنامه زمانبندی، آماده ی بارگذاری یا آپلود شود، شما یک اعلان (notification)‌ روی صفحه ی موبایلتان دریافت میکنید. ویدیو به طور اتوماتیک روی دستگاه موبایل شما دانلود میشود و کپشن (توضیحات) نیز در کلیپ بورد موبایل شما ذخیره میگردد.

قبل از اشتراک گذاری پست خود، میتوانید هر تغییر، افکت و یا ویرایشی که لازم بود، در قسمت (editor) تیک تاک اعمال نمایید. زمانیکه پست خود را منتشر کنید، ویدیوی جدید شما که حاوی یک لینک قابل کلیک است، در صفحه اصلی (فید) Linkin.bio نمایش داده خواهد شد.

و بفرمایید. حالا شما یک وبسایت کوچک قابل کلیک، دقیقا در پروفایل تیک تاک خود را دارید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید