سئو

سایت های تبلیغاتی رایگان ایرانی را بشناسیم

اغلب افراد با انواع تبلیغات آنلاین مانند و آشنا شده ابد. در اینترنت سایت های تبلیغاتی رایگان زیادی هستند که به صاحبان کسب و کارهای مختلف این امکان را می دهند، تا بتوانند تبلیغات محصولات خود را به صورت رایگان در سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، ثبت کنند و این قضیه در نتیجه جستجوی گوگل() برای نام کسب و کار تبلیغ کننده بسیار موثر است.

فراهم کردن این شرایط و ارائه خدمات به کاربران و مخاطبین، این امکان را ایجاد می کند که محصولات خود را نیز به مخاطبین بیشتری معرفی می کنند. نکته قابل توجه در مورد سایت های تبلیغاتی رایگان این است که تبلیغات در این سایتها تاریخ مشخصی دارد و امکان پاک شدن تبلیغ وجود دارد. از این رو تبلیغ کننده باید، متن آگهی خود را هر روز بروز رسانی کند.

نکاتی که برای استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان وجود دارد:

1. یکی از نکات قابل توجه این است که ثبت نام در سایت های تبلیغاتی رایگان، رایگان است و همینطور تبلیغات در این سایتها بدون هزینه است. روش کار سایت های تبلیغاتی رایگان این است که در مدت زمانی کوتاهی متن تبلیغات شما را بررسی میکنند و اگر با قوانین در نظر گرفته شده برای سایت مغایرتی نداشته باشد تبلیغات شما را در سایت خود انتشار می دهند.

2. استفاده از عنوان مناسب برای آگهی تبلیغاتی خود، و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط. و همچنین متن آگهی تبلیغاتی مرتبط با نوع کسب و کار خود باشد.

3. برای کیفیت تبلیغات خود برنامه ریزی از اهمیت زیادی برخوردار است و در بازه زمانی پی در پی و مشخص تبلیغات خود را چک کرده و به روز رسانی کنید.

4. تلاش کنید متن آگهی خود را به صورت کاربر پسند و جذاب انجام دهید تا مخاطبین بیشتری به تبلیغات شما جذب شوند. از متن کوتاه و جذاب برای جلب توجه مخاطب تهیه کنید.

5. تلاش کنید لینکی در نظر داشته باشید و همراه با تبلیغ خود ارائه دهید تا مخاطبین راه ارتباطی با شما داشته باشند و از طرفی بتوانند سایتتان را بازدید کنند

سایت های ثبت آگهی رایگان:

سایت های تبلیغاتی رایگان از گذشته در ایران فعالیت داشته اند و قدمت این سایتها به بیش از ده سال برمیگردد. و یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغاتی و همچنین قدیمی ترین روش های معرفی محصولات این روش را میتوان نام برد.

در اینجا به کسانی که قصد دارند کسب و کار خود را آغاز کنند بهترین راهی که برای تبلیغات و معرفی محصولات خود پیشنهاد می دهیم روش ثبت آگهی در سایت های تبلیغاتی رایگان 100 است. شما میتوانید محصولات خود را در سایت تبلیغاتی رایگان جدید ثبت کنید و ارائه خدمات خود را در این سایتها به نمایش بگذارید.

دلیل ثبت تبلیغ در سایتهای تبلیغاتی:

تجربه در تجارت آنلاین () ثابت کرده است که افرادی که قصد دارند به تازگی در فضای اینترنت و دنیای مجازی فعالیت در کسب و کار داشته باشند، روش تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان برایشان مناسب است. چون هزینه ای ندارد و راه را برای پیشرفت را برایشان راحت تر میکند. و می توانند جذب افراد بیشتری برای معرفی کالا و خدمات خود و در نهایت فروش محصولات خود داشته باشند.

در بین سایت های تبلیغاتی رایگان که امکان معرفی کالا و خدمات برای مخاطبین وجود دارد، فقط بعضی از این سایتها بازدید بالایی دارند و دارای کیفیت می باشند. توصیه می شود کاربران از این سایتها برای بازدهی و نتیجه بهتر کار خود از این سایتها استفاده کنند.

برای وارد شدن و استفاده کردن از این سایتها در جهت ثبت آگهی تبلیغاتی خود فقط کافیست ثبت نام کرد و شرایط عضویت سایت را انجام دهید. تا بتوانید از خدمات رایگان این سایتها استفاده کنید. در ادامه به 100 نمونه از سایت های تبلیغاتی رایگان اشاره کرده و چند نمونه را توضیح خواهیم داد.

1. سایت تبلیغاتی رایگان دیوار:

اولین سایت با هدف خرید و فروش محصولات بدون واسطه و به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر جزو بزرگترین سایت در زمینه خرید و فروش محصولات نو و کارکرده یا در واقع دست دوم فعالیت می کند. این سایت در جهت ارائه خدمات و ثبت آگهی تبلیغاتی رایگان، ارائه خدمات میکند. با راه اندازی این سایت اپلیکیشن این سایت نیز برای استفاده عموم در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

2. سایت تبلیغاتی رایگان شیپور:

این سایت تبلیغاتی دیگری است که پربیننده و معروف است، و با مضمون ثبت آگهی های آنلاین، در خصوص نیازمندیها فعالیت می کند. هدف این سایت از راه اندازی و فعالیت، ارتباط برقرار کردن بین فروشنده و خریداران به به صورت مستقیم است. با پیشرفتی که در سایت شیپور ایجاد شده است به ثبت آگهی تبلیغاتی، در سایت های تبلیغاتی رایگان خود نیز پرداخته است.

سایر سایت های تبلیغاتی:

3. سایت با ما

4. آگهی رایگان همشهری

5. سایت آگهی 24

6. سایت تبلیغاتی ایستگاه

7. سایت آگهی رایگان ایران گوگل

8. آگهی چی

9. سایت نیاز روز

10. سایت ایران تجارت

11. دیجی آنلاین

12. ای فروش

و ….

برای آشنایی با نحوه می توانید مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید