سئو

شبکه های اجتماعی موفق در مارکتینگ

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

تاکنون به این اندیشیده اید که چرا یک به شکل بسیار مثبتی نمایان می شود در حالیکه بسیاری از رسانه ها با تمام تلاشی که مدیران آنها انجام می دهند نتایج دلخواهشان را در به ثمر نشاندن رسانه شان به دست نیاورده اند به عبارت دیگر بهتر است بپرسم با وجود به کار گیری CTAs (Call-To-Action ) هنوز نتوانسته اند کاربران را به سمت مارکتینگ هدایت کنند

شبکه های اجتماعی موفق در مارکتینگ ؟

گاهی اوقات از آنهایی که به نظر می رسد درشبکه های اجتماعی موفق هستند الهام می گیرم و باید اعتراف کنم بسیاری از این اسرار را دوستان سخاوتمند و همراهان همیشگی در شبکه ها و به دیده من ، معلم بی چون و چرای ما اینترنت در اختیارمان گذاشته اند ، ممنونم اینترنت . آنچه در اینجا آورده ام مجموعه ای از جذابترین روشها در این زمینه است :

بیایید از ابتدا شروع کنیم :

هر گاه به واژه هدایت فکر می کنم HubSpot در ذهنم نقش می بندد ، آنها یک الگوی خاص هدایت کننده هستند . آنچه به تعبیر من از این می انجامد هدایت به معنی راهنمایی کسی است به نوع خاصی به محصول و یا خدمات شرکت ما علاقه مند شده است . به عبارت دیگر به جای اینکه دیگران با یک تماس تلفنی سرد از کسب و کاری اطلاع پیدا کنند از کسانی یا از جایی و یا تجارتی که قبلا خدمات و یا کالای شرکت را دریافت کرده اند ، شنیده اند و سبب شروع یک ارتباط شده اند .

هدایت غیر مستقیم : هدایت غیر مستقیم از طریق یک سایت و یا شبکه اجتماعی و یا وبلاگ دیگری انجام می شود ، در اینجا مقصد اولیه سایت شما نیست ولیکن از طریق قرار دادن CLAs (Call-To-Action) می توانید کاربر را به صفحه تان هدایت کنید ، به طور مثال پستی را که در وبلاگ قرار می دهید با یک Butten به صفحه سایتتان هدایت می کنید

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

مارکتینگ

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید