سئو

طراحی سایت خبری raad-alghadir.org

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بررسی طراحی سایت raad-alghadir.org

فارغ از بررسی کیفی خالی از لطف نیست سری به این سایت بزنید زیرا امکان همه گونه ارائه ی کمک و ایجاد ارتباط در این سایت به سادگی فراهم شده است:

همان طور که گفته شد رنگ بندی جذاب و شاد؛ در کنار استفاده ی هوشمندانه از عکس های واقعی حاضر در موسسه به سایت فضای جالب توجهی بخشیده است.

در قسمت میانی سایت می توانید بخشی از فعالیت های جاری این موسسه نیکوکاری را در قالب خبر مشاهده کنید. خبرها تاریخ و محل وقوع خود را به صورت شماتیک در کنار خود دارند و توضیح مختصری از آن چه گذشته را هم نمایش می دهند. برای مشاهده ی کامل خبرها هم باید به ادامه مطالب رجوع کنید.

تحلیل طراحی سایت raad-alghadir.org

1. عدم استفاده از عکس های بومی در تمامی قسمت های سایت:

به قسمت مرکز پیام رعد الغدیر نگاه کنید. وقتی می توان برای قسمت فروشگاهی از یک عکس اورجینال استفاده کرد؛ حتما می توان برای قسمت دیگر هم کار مشابه را انجام داد. زیرا حضور یک عکس که رنگ و بوی بومی ندارد چندان نمی تواند با مخاطب ارتباط برقرار سازد.

2. عدم توجه به نکات و اخلالات ریز: شاید سهم بیشتر این اشتباه و زشتی ظاهری سایت روی دوش برنامه نویس ها قرار داشته باشد اما به هر حال این ضعف، در کیفیت بصری سایت را کاهش داده است:

3. عدم وجه به چیدمان در قسمت پایینی سایت: همان طور که مشاهده می کنید گزینه ها بالا و پایین قرار گرفته اند و نظم و تطابقی شایان توجه ندارند:

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طزاحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت خبری

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید