سئو

طراحی سایت مذهبی besh.ir

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بررسی طراحی سایت besh.ir

تعریف و تمجیدهایی که از فضاب کلی سایت به عمل آمد به هیچ عنوان نباید اینگونه برداشت شود که طراحی این سایت خالی از عیب و نقص است. بلکه هدف این بود که نشان دهیم می توان در عین سادگی زیبایی را به مانند همین سایت ارائه داد. در نتیجه برای ایجاد دستورالعملی مناسب و حرفه ای سعی می کنیم نقاط ضعف سایت را نمایش دهیم تا مسیر طراحی بی نقص یک پایگاه اینترنتی ساده زیبا را هموار کرده باشیم.

ویژگی های طراحی سایت besh.ir

• اولین ویژگی قابل توجه این سایت، ارائه ی تمامی امکانات موجود در قالب نوار آغازین سایت است:

• پس زمینه ی زیبا که واقعا در مقایسه با استفاده از یک رنگ ثابت؛ به معنی واقعی کلمه ی جلوه ی بصری در سایت ایجاد کرده است را هم نباید از قلم انداخت و شایسته است که در همین قسمت مورد اشاره قرار بگیرد:

• چیدمان منظم و استفاده از تصاویر با کیفیت دیگر مولفه ای است که این سایت به آن مبادرت ورزیده است:

• ارائه ی شناسنامه ی دقیق یک محتوا به عنوان مثال تاریخ پست شدن و میزان کامنت دریافتی هم مولفه های دیگری هستند که در طراحی سایت به چشم می آیند:

• یکی از مشکلات و نقص های رایج بین اکثریت قریب به اتفاق سایت های ایرانی عدم توجه به چگونگی استفاده از فونت ها است. منظور این است که در طراحی های امروزی فارغ از نقش زبانی برای کلمات و جمله ها بار طراحی یا به بیانی نقش و تاثیر بصری قائل هستند. اما در طراحی سایت های فارسی زبان نه تنها به جنبه ی زیبایی نوشته توجهی نمی شود بلکه حتی از آن در قالب منظم هم استفاده به عمل نمی آید:

• عدم استفاده از تمام صفحه و چینش نا مناسبت؛ به عنوان مثال وقتی در عرضی از صفحه مطالب به اتمام می رسد اما عرضی دیگر هنوز ادامه دارد؛ هر چه به پایین سایت می رویم به جای آن که از فضای جدید به صورتی دیگر استفاده شود؛ جای آن خالی است و چیزی مشاهده نمی شود:

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت مذهبی

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید