سئو

نقشه ذهن، ترسیم نقشه راه بازاریابی محتوا

نقشه ی ذهن، ابزار فکری نامحدودی است که می توان بازاریابی محتوا را طرح ریزی کرد. ترسیم یک نقشه ی معین و پیدا کردن راهی که در مسیر گستردگی و وسعت محتواهای اطلاعاتی امروز بتوان از آن کمک گرفت، می تواند در اولویت بازاریابی محتوا قرار گیرد. با توجه به اینکه بازاریابی محتوا استراتژی سختی به شمار می آید، می توان با انسجام و روشی معین، آینده ی ایده آل خود را به راحتی تصور کرد.

نقشه ی ذهن زاده ی نظم و ایجاد ترتیب مشخص در طرح ریزی کارهاست. با توجه به اهمیت خلاقیت در تولید محتواهای جدید، نقشه های ذهن بهترین راه برای ظرفیت های بی شمار خلاقیت مغز هستند. چرا که خلاقیت در بازاریابی به طور کلی امری است غیر قابل سنجش و اندازه گیری. استفاده از محیط های کاربر پسند، ریتم، رنگ، عکس و … مهارت هایی است که قسمت راست مغزمان را شامل می شود. مهارت هایی که موسوم به ایجاد محتواهای چند رسانه ای هستند با استفاده از نقشه ذهن بیش از پیش در دسترس خواهند بود.

با توجه به محیط وسیع و حجم بالای اطلاعات و داده های موجود در بازاریابی دیجیتال، مواردی که می بایستی در شاخه های اصلی گنجانده شود را به اختصار معرفی می کنیم:

  • اهمیت به نیاز مشتری و مخاطبین هدف در بازاریابی محتوا
  • تحقیق و پژوهش به منظور تولید محتوایی با ارزش و مرتبط
  • اهمیت به خلاقیت و ایده پردازی در حیطه های مختلف
  • ایجاد فضایی باز برای مشتری تا بتواند نقد یا پیشنهاد خود را انجام دهد. در این زمینه به مشتری به عنوان یک تستر رایگان نگاه کنید.
  • تعیین چگونگی نشر محتوا و زمان بندی مناسب برای انتشار آنها
  • اهمیت به موارد چند رسانه ای و شیوه استفاده از آنها در ایجاد محتوا
  • رعایت اصول بهینه سازی و استفاده درست از آنها
  • انعطاف پذیری لازم درخصوص انجام تغییرات مورد نیاز


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

محتوا

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید