سئو

اهمیت اصل بازگشت به عقب در تولید و بازاریابی محتوای خلاقانه

اصل بازگشت به عقب، بررسی و سنجش بازاریابی محتوا می­تواند کلید رسیدن به گام­های موفق بعدی­تان باشد. اجازه دهید بخشی از گذشته­ شما، قسمتی از آینده­ی موفق­تان را شکل دهد.

تمرکز روی مقوله­ی فروش در بازاریابی و ممکن است در برخی مواقع شما را از هدف اصلی دور کند. هدفی که در تولید محتوای­تان از ابتدا برای آن نقشه­ای کامل متصور شده­اید. بنابراین بسیار شایسته است تا زمانی از وقت و هزینه خود را صرف برگشتن کنید و به بازاریابی و تولید محتواهای گذشته­تان نیز بنگرید. اصل برگشت به عقب در بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر استفاده کردن از تجربیات و اطلاعات گذشته، برای خود نیز یک منتقد خوب باشید.

تولید ایده­های بهتر، از محتواهای گذشته

علاوه بر اصلاح اشتباهات گذشته­ی خود در روند نگاه به عقب، می­توان از ایده­های قبلی­تان نیز ایده­های بهتری تولید کنید، چرا که خلاقیت و ایده­پردازی فرآیندی است که هرگز متوقف نمی­شود.

در استراتژی بازاریابی محتوا، قطعاً برایتان پیش خواهد آمد که ایده­های جذاب و شگفت انگیزی برای فروش و بازاریابی بهتر به ذهن­تان آمده باشد. اما با توجه به حجم زیاد اطلاعات و روش­های زیاد بازاریابی، نتوانسته­اید آن­ها را به خوبی عرضه کنید. هنگامی که به محتواهای قبل­تان می­نگرید، می­توانید زمان بیشتری به خودتان بدهید و به تولید ایده­های بهتری از محتواهای گذشته بپردازید.

به خاطر داشته باشید بازاریابی محتوا همواره نیازمند ایده­های جدید و ورود خلاقیت­ها است، بنابراین تنها بخشی از زمان و هزینه­ی خود را صرف نگاه کردن به عقب کنید. سعی کنید در گذشته نمانید و نگاه­تان رو به جلو باشد. در این فرآیند، برگشت به عقب و اینکه گاهی نیز به پشت سر خود نگاه کنید نیز بسیار سودمند خواهد بود.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

محتوا خلاقانه

محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید