اصل بازگشت به عقب، بررسی و سنجش بازاریابی محتوا میتواند کلید رسیدن به گامهای موفق بعدیتان باشد. اجازه دهید بخشی از گذشته شما، قسمتی از آیندهی موفقتان را شکل دهد.
تمرکز روی مقولهی فروش در بازاریابی و ممکن است در برخی مواقع شما را از هدف اصلی دور کند. هدفی که در تولید محتوایتان از ابتدا برای آن نقشهای کامل متصور شدهاید. بنابراین بسیار شایسته است تا زمانی از وقت و هزینه خود را صرف برگشتن کنید و به بازاریابی و تولید محتواهای گذشتهتان نیز بنگرید. اصل برگشت به عقب در بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر استفاده کردن از تجربیات و اطلاعات گذشته، برای خود نیز یک منتقد خوب باشید.
تولید ایدههای بهتر، از محتواهای گذشته
علاوه بر اصلاح اشتباهات گذشتهی خود در روند نگاه به عقب، میتوان از ایدههای قبلیتان نیز ایدههای بهتری تولید کنید، چرا که خلاقیت و ایدهپردازی فرآیندی است که هرگز متوقف نمیشود.
در استراتژی بازاریابی محتوا، قطعاً برایتان پیش خواهد آمد که ایدههای جذاب و شگفت انگیزی برای فروش و بازاریابی بهتر به ذهنتان آمده باشد. اما با توجه به حجم زیاد اطلاعات و روشهای زیاد بازاریابی، نتوانستهاید آنها را به خوبی عرضه کنید. هنگامی که به محتواهای قبلتان مینگرید، میتوانید زمان بیشتری به خودتان بدهید و به تولید ایدههای بهتری از محتواهای گذشته بپردازید.
به خاطر داشته باشید بازاریابی محتوا همواره نیازمند ایدههای جدید و ورود خلاقیتها است، بنابراین تنها بخشی از زمان و هزینهی خود را صرف نگاه کردن به عقب کنید. سعی کنید در گذشته نمانید و نگاهتان رو به جلو باشد. در این فرآیند، برگشت به عقب و اینکه گاهی نیز به پشت سر خود نگاه کنید نیز بسیار سودمند خواهد بود.
فرم درخواست محتوای هدیه
تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.
بازاریابی محتوا
محتوا خلاقانه
محتوا