سئو

طراحی سایت مذهبی hayauni.ir

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بررسی طراحی سایت hayauni.ir

اگر چه گفته ایم و خوانندگان خود به خوبی آگاه هستند اما خالی از لطف نیست که بار دیگری تاکید کنیم نقد به معنی دیدن نیمه ی خالی لیوان است و موضوع نقد در اینجا طراحی سایت انتخاب شده است. از این رو انتقادها متوجه هدف و محتوا نیست و صرفا روی طراحی تمرکز دارد.

ویژگی های طراحی سایت hayauni.ir

مشکل اولی که در طراحی این سایت به چشم می خورد عدم تناسب طرح با محتوا است. به عنوان مثال به اسلاید زیر توجه کنید:

اگر چه کار با کیفیت است اما تناسبی با محتوا ندارد. طراحی کاملا غربی است و یک آموزه ی دینی در آن نوشته شده است. چنین طرح هایی از تاثیرگذاری کار می کاهد و سایت را به ورطه ی شعار و شعارزدگی می کشاند.

این مشکل طراحی را می توان در قسمت های دیگر سایت، به خصوص نوار کناری به وضوح مشاهده کرد:

و یا در قسمتی دیگر:

مشکل دیگری که طراحی این سایت با آن دست به گریبان است؛ عدم توازن جلوه های بصری به کار رفته است. به این معنی که زمینه چه از نظر رنگ بندی و چه از نظر تناسب چیدمان کیفیت بالایی ارائه نمی دهد:

تحلیل طراحی سایت hayauni.ir

در مقدمه نوشتیم که این طراحی چیزی بین وبلاگ های قدیمی و سایت های امروزی است. دلیل این اظهار نظر طراحی نواری، قرار دادن بدون فکر تصاویر، و عدم توازن بین فونت ها و نوشته بود. به دلایل ذکر شده طراحی ارائه شده را در وادی وبلاگ قرار دادیم. اما این کار هدر دارد و اسلاید و ویژگی هایی از این دست. به این خاطر شبیه وب سایت می شود. منظور از این نوشته ها این است که باید دقت کرد در چه قالبی محتوا ارائه می شود. برای دست یابی به طراحی با کیفیت لازم است تمامی جزئیات به طور وسواس گونه ای رعایت شوند و تحت نظر قرار داشته باشند.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت مذهبی

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید