سئو

طراحی سایت مذهبی i20.ir

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بررسی طراحی سایت i20.ir

قبل از ورود رسمی به روند نقد طراحی ذکر یک نکته خالی از لطف نیست. آن نکته این است که باید توجه داشته باشیم؛ وقتی از طراحی یک سایت سخن می گوییم؛ منظور جلوه ای است بصری و گرافیکی که سایت در قالب آن، محتوای خود را ارائه می دهد. در نتیجه ی این فرض، خیلی مهم نیست که چه محتوایی ارائه می دهید؛ بلکه نکته ی حیاتی ارتباط و پیوستگی بین طراحی شما با مطالب و محتوای ارائه شده است.

ویژگی های طراحی سایت i20.ir

عدم وجود تصویر در سایت به خودی خود یک ضعف در طراحی سایت به حساب نمی آید. البته گزاره ی قبل به شرطی صادق است که بار ایجاد جلوه ی بصری را حروف و نوشته ها به دوش کشند. حتما نمونه هایی را دیده اید که تنها با چیدمان کلمات جلوه های زیبایی تشکیل می شود اما متاسفانه سایت مورد مطالعه یکی از آن ها نیست.

اسرین شات بالا را در ذهن چندین و چند بار به سمت پایین ادامه دهید و در ذهن خود سایت را بسازید. بدون بزرگنمایی هیچ چیز از طراحی سایت را از دست نداده اید؛ زیرا تا آخر کار تنها نوشته می بینید و نوشته. نکته ای که بیش از این سطح طراحی سایت را نزول داده است عدم تناسب فونت نوشته ها است. به اسکرین شات زیر نگاه کنید:

چند فونت با اندازه های متفاوت و البته جایگذاری گوناگون واقعا چشم نواز نیستند.

جمع بندی

اگر به هر دلیلی قصد دارید سایتی خالی از تصویر طراحی کنید؛ لازم است به این مطلب توجه داشته باشید که باید بار ایجاد زیبایی گرافیکی را به عهده ی چیدمان و نوشته ها قرار دهید. سخن آخر این که نمی توان به طراحی سایتی نمره ی قبولی داد مگر این که حداقل مولفه های زیبایی شناسانه را ارائه داده باشد.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت مذهبی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید