سئو

طراحی سایت ورزشی، سایتی مناسب ورزشکاران و ورزش دوستان

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت ورزشی یکی از روش هایی است که در آن می توان افراد مختلف را با جامعه ورزشی و انواع فعالیت های ورزشی آشنا نموده و راه های ارتباطی آن ها را با ورزش افزایش داد. طراحی سایت ورزشی به روش های مختلف و با اهداف گوناگونی صورت می گیرد که هر کدام می توانند ویژگی های خاص خود را داشته باشند. ورزشی می تواند به صورت یک سایت خبری و اطلاع رسانی صورت گرفته و یا ویژه یک باشگاه خاص باشد که طرفداران بتوانند اطلاعات وضعیت تیم های مورد علاقه خود را پیگیری نمایند.

همچنین می توان طراحی سایت ورزشی را به صورت یک سایت فروشگاهی انجام داد که محلی برای فروش کالا و خدمات به مخاطبان سایت به شمار بیاید. با توجه به اینکه تعداد سایت های ورزشی بسیار زیاد است باید علاوه بر طراحی گرافیکی و برنامه نویسی مناسب سایت به موضوعات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز توجه ویژه نمود.

اصول طراحی سایت ورزشی برای سایت های خبری

بر اساس اصول طراحی سایت ورزشی برای سایت های خبری مهم ترین و اصلی ترین بخش سایت بخش های اطلاع رسانی می باشد. در این سایت ها می توان اخبار لحظه ای مربوط به نتایج بازی های مهم را به معرض نمایش قرار داده و خبرهای مختلف در حوزه های متفاوت ورزشی را در اختیار مخاطبان قرار داد. علاوه بر این از آن جا که هدف طراحی سایت ورزشی به صورت خبری، اطلاع رسانی به افراد می باشد می توان بخش هایی مانند بخش مقالات یا اطلاعات تخصصی و آموزش هایی را برای آن در نظر گرفت. این بخش از دو جهت می تواند برای سایت مفید واقع شود. موضوع اول مربوط به جلب توجه مخاطبان برای مطالعه این اطلاعات و بررسی دقیق تر اخبار و مقالات است که سبب می شود زمان ماندن افراد در سایت افزایش یابد که این موضوع تاثیر مثبتی بر وضعیت سئو سایت خواهد داشت. علاوه بر این ایجاد مقالات و محتواهای تخصصی برای سایت می تواند با تاکید بر کلمات کلیدی مهم انجام شود مه این کار نیز تا حد زیادی به نمایش سایت در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل کمک می کند. از آنجایی که طراحی سایت ورزشی به این سبک معمولا دارای مخاطبان و بازدید زیادی است می توان بخش هایی از سایت را برای قرار دادن آگهی ها و تبلیغات و کسب در آمد از بازدید های سایت در نظر گرفت.

اصول طراحی سایت ورزشی برای باشگاه های خاص

همان طور که اشاره شد یکی از موضوعات طراحی سایت ورزشی، طراحی های ویژه باشگاه ها می باشد. بسیاری از باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه های فوتبال که دارای طرفداران فراوانی هستند می توانند از این فرصت استفاده کرده و با طراحی سایت ورزشی امکانات فراوانی را برای خدمت رسانی و جلب رضایت هواداران خود ایجاد نمایند. اولین و مهم ترین بخش این سایت ها مربوط به اطلاع رسانی اخبار باشگاه می باشد. این سایت ها می توانند بخشی را برای معرفی اعضای کادر فنی و مدیریت تیم و همچنین بازیکنان قرار دهند. رزومه ورزشی افراد و حتی گالری کوچکی از تصاویر آن ها می تواند سبب جذابیت بیشتر این بخش شود. علاوه بر این بخش ها می توان یک بخش گالری تصاویر با بهره گیری از انواع ماژول های مورد استفاده در طراحی سایت ورزشی قرار داد. در این بخش می تواند عکس هایی از تیم و وضعیت آن منتشر نمود. استفاده از گالری تصاویر و خلاقیت در طراحی آن می تواند موجب زیبا تر شدن طراحی گرافیکی سایت گردد.

در طراحی سایت ورزشی برای باشگاه ها می توان بخشی را قرار داد که در آن افراد فرم های مخصوص را پر نموده و از این طریق عضو سایت و یا کلوب هواداران تیم مورد نظر شود. می توان در این بخش ها، مسابقات و پیشنهادات جذابی را برای هواداران در نظر گرفت. حتی می توان راه های ارتباطی هواداران با مدیران ورزشی و دست اندر کاران تیم را در بخش تماس با ما قرار داد تا از این طریق اطمینان هواداران بیشتر جلب شود. در این گونه سایت ها هم می توان بخشی را برای آگهی و تبلیغات در نظر گرفت.

اصول طراحی سایت ورزشی به صورت فروشگاه های ورزشی

از مهم ترین بخش هایی که در طراحی سایت ورزشی می توان در نظر گرفت بخش برای فروش کالاهای ورزشی است. طراحی سایت های فروشگاهی دارای ویژگی های خاصی است که در صورت عدم رعایت آن ها می تواند صدمات جبران ناپذیری به وضعیت سایت و نظر مخاطبان وارد نماید. در طراحی سایت ورزشی فروشگاهی بخشی برای معرفی کالا ها باید در نظر گرفت و قیمت هر کدام از کالا ها نیز در این بخش باید لحاظ شود. علاوه بر این اطلاعات کاملی برای آموزش خرید از سایت و نحوه ارسال کالا ها نیز در این گونه سایت ها باید گنجانده شود تا مخاطبان سایت دچار سردرگمی نشود. یکی دیگر از مواردی که طراحی سایت ورزشی دارای اهمیت است قابلیت جستجو و دسته بندی کالاها است. در صورتی که دسته بندی مناسبی برای کالاهای سایت در نظر گرفته شود افراد به آسانی می توانند کالای مورد نظر خود را بیایند. در نهایت باید بخشی برای امکان پرداخت های اینترنتی یا کارت به کارت برای پرداخت هزینه های توسط مخاطبان در سایت قرار داد. ماژول های فراوانی برای بانک های مختلف جهت ارتباط سایت با درگاه های بانکی وجود دارد که می توان به آسانی به سایت متصل شده و امکان پرداخت را برای مشتریان و مخاطبان سایت فراهم نمود.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

بهینه سازی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت تخصصی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید