سئو

طراحی سایت ورزشی، ورزش 3

این وب سایت در زمینه اخبار ورزشی و رویدادهای مرتبط با آن فعالیت می‌کند. ورزش فوتبال پرطرفدارترین ورزش در ایران است و ورزش3 توانسته در سال‌های اخیر نیاز طرفداران این ورزش به اخبار دست اول ورزشی را برطرف کند. یکی از دلایل اصلی در محبوبیت این وب سایت، تبلیغ آن از شبکه 3 می‌باشد که طیف گسترده‌ای از هواداران فوتبال را به خود جذب کرده است.

گرافیک و طراحی سایت ورزش3

طراحی گرافیک این وب سایت بسیار ساده است. یکی از دلایل ساده بودن طراحی وب سایت ورزش3، می‌تواند کم کردن زمان و حجم فایل‌های سایت باشد تا سریعتر بارگذاری شود. همچنین این گرافیک ساده باعث سادگی در استفاده از امکانات سایت شده و همین موضوع یکی از دلایل جذب کاربران فراوان به این سایت است.

نحوه نمایش اطلاعات

نمایش اطلاعات در این سایت فوق العاده ساده و براساس نیاز کاربران ارائه شده است. ویژگی این نوع آن است که کاربران تنها با مشاهده صفحه اول سایت می‌توانند به اطلاعات مهم و مورد نیاز خور پی برده و نیازی به جستجو در صفحات نداشته باشند.

دلایل موفقیت ورزش 3

دلایل متعددی در موفقیت این وب سایت دخیل هستند. از جمله این دلایل طراحی وب سایت ساده و کاربر پسند، استفاده راحت از سایت، عدم نیاز به جستجو در وب سایت، سئو قوی سایت و تبلیغات تلویزیونی اشاره کرد.

آمار و ارقام جالب وب سایت ورزش 3

  • رتبه جهانی الکسای این سایت 322 است

  • تعداد بک لینک های این سایت 10709 است

  • عمر دامنه این سایت 7 سال است

  • میانگین زمان باقی ماندن افراد در سایت 11 دقیقه است

استراتژی وب سایت ورزش 3

با ورود به ورزش3 با مقادیر زیادی از تبلیغات روبرو خواهیم شد که در نگاه نخست ممکن است باعث گیج شدن و عدم تمایل کاربر برای ادامه شود. اما با کمی تامل در میابیم که اخبار و اطلاعات جذاب در میان انبو تبلیغات طوری قرار داده شده است که نه تنها از جذابیت این اخبار و اطلاعات کاسته نشده بلکه کنجکاوری کاربران را برانگیخته و به کاربران به یافتن اخبار و اطلاعات در میان تبلیغات می‌پردازند.

تمرکز عمده این وب سایت بر ارائه اطلاعات به روز و معتبر و در کنار آن تبلیغات گسترده بوده است. تا این لحظه این استراتژی با موفقیت به کار خود ادامه داده و روز به روز بر کاربران و بازدید کنندگان آن افزوده شده است. همچنین طراحی سایت ساده نیز در این بین نقش کلیدی را داشته است. این وب سایت می‌تواند نمونه مناسبی از وب سایت‌هایی باشد که در عین حال که به ارائه محتوای با کیفیت می‌پردازند، روش های کسب و درآمد را نیز مدنظر قرار داده و به نحو مناسبی از آن ها استفاده کرده‌اند

آیا عاشق ورزش هستید؟ و نه در آن روش تمایل به شادی ، تشویق برای هر کسی که برنده است. منظور ما واقعاً عاشق ورزش است. آیا غذا می خورید، می خوابید و تنفس می کنید؟ آیا کلمات ‘این فقط یک بازی است، مرد’ باعث می شود انگشت کف خود را به سمت راست در سوراخ بینی بکشید؟ سپس، ممکن است زمان آن رسیده باشد که وب سایت ورزشی خود را بسازید.

چرا کسی یک وب سایت ورزشی ایجاد می‌کند؟

مطمئناً تراول کردن وب سایت های دیگران برای کسب آمار و به روزرسانی روش خوبی برای گذراندن یک شنبه است. اما داشتن یک وب سایت ورزشی شخصی فقط چیزی وجود دارد – درمورد اینکه شما باید حقایق ناب و بی طرفانه ای راجع به نحوه بازی ها ارائه دهید، تیم هایی که ظاهر خوبی دارند و بهترین شرط بندی ها در این زمان از سال.

هیچ چیز کاملاً شبیه آن نیست و سپس پول وجود دارد.

هنگامی که سایت شما بازدید کافی را افزایش داد، می توانید چند تبلیغ روی آن بیاندازید تا راهی آسان برای کسب درآمد در خواب داشته باشید. و سپس، اگر با انجام این کار به اندازه کافی درآمد کسب کنید ، چه کسی می داند؟ حتی ممکن است بتوانید کار روزانه خود را کنار بگذارید و از راه زندگی خود امرار معاش کنید در عوض وب سایت

چرا که نه؟ صدها نفر در حال انجام این کار هستند.

آیا می خواهید یک وب سایت ورزشی بسازید اما نمی دانید چگونه؟

اگر این شما هستید، نگران نباشید. هیچ کس متولد نشده است که بداند چگونه یک وب سایت ورزشی بسازد. هرکسی که اکنون یکی از آنها را دارد مجبور است یاد بگیرد چگونه این کار را انجام دهد، دقیقاً مثل شما. بنابراین، شما را به شما معرفی کردیم. این ده مرحله آسان را دنبال کنید و در کمترین زمان وب سایت ورزشی خود را خواهید داشت!

ده قدم برای ایجاد وب سایت ورزشی خود:

1. طاقچه خود را میخ بزنید

در وبلاگ نویسی ورزشی تعداد زیادی جای وجود دارد.

بگویید جایگاه شما هاکی است. آیا می خواهید در مورد مسابقات هاکی به روزرسانی کنید، یا تجهیزات هاکی را آزمایش و بررسی می‌کنید؟

بنابراین، به مرحله بعدی بروید:

2. دامنه خود را نامگذاری کنید

تمام آنچه که واقعاً باید انجام دهید تا مطرح شوید با یک نام دامنه عالی چند جلسه ایده پردازی خوب داشته باشید. (اگرچه، گاهی اوقات، حتی پس از ساعتها طوفان مغزی، نام دامنه کامل زیر دوش شما می آید.)

شما می دانید چه زمانی نام دامنه مناسب را پیدا کردید. فقط درست به نظر می رسد نه خیلی پنیر، نه خیلی طولانی، نه خیلی سخت برای به خاطر سپردن. فقط کوتاه و گیرا و کامل.

3. یک برنامه میزبانی وب دریافت کنید

هر وب سایت در اینترنت در یک سرور ذخیره می‌شود. برای تهیه یک سرور برای وب سایت خود ، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه یک برنامه میزبانی وب است. یک شرکت میزبانی وب دارای سرورهایی است که می‌توانید آنها را با مسخره ای ارزان ‘اجاره’ کنید.

شرکت های میزبان وب خدمات استاندارد وب سایت زیادی مانند ابزار نظارت بر سایت و پشتیبان گیری مبتنی بر ابر را ارائه می دهند، بنابراین در نهایت شما تمام تلاش خود را از دست نخواهید داد.

برخی از این خدمات وب سایت مواردی مانند ابزارهای جستجوگرها است که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کند، گواهینامه های SSL که باعث ایجاد آن می شود اعتماد به بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما آسان تر است، و سازندگان سایت که به وب سایت شما کمک می کنند تا از جمعیت متمایز شود.

4. وب سایت خود را طراحی کنید

در اینجا چند خبر عالی وجود دارد: شما نیازی به دانستن چیزی درباره طراحی وب برای ایجاد یک وب سایت جذاب ندارید. اگر یکی از برنامه های میزبانی وب ما را دریافت کردید، می توانید آن را با یک سایت ساز که صدها الگوی ورزشی برای انتخاب شما دارد، تهیه کنید.

ما به راحتی می توانیم الگوهای خود را تغییر دهیم و چیزها را جابجا کنیم تا اینکه دقیقاً همانطور که شما می خواهید ظاهر شوند. شما می توانید رنگ های تیم خود را اضافه کنید ، قلم را تغییر دهید، تصاویر و فیلم های خود را اضافه کنید و اجازه دهید خلاقیت شما شل شود.

5. منابع خود را انتخاب کنید

وقتی زمان گام بعدی فرا برسد این کمک بزرگی خواهد بود:

6. محتوای خود را ایجاد کنید

این مرحله ای است که شما در واقع محتوایی را که در وب سایت خود قرار می دهید می نویسید. اگر ترجیح می دهید همه کارها را خودتان انجام دهید، می توانید هر هفته کمی وقت به تولید محتوا اختصاص دهید. (با این وجود تحت فشار قرار نگیرید که یکباره مطالب زیادی بنویسید؛ نمی خواهید بیش از حد تحت فشار قرار بگیرید. در ابتدا فقط به سه قطعه قوی نیاز دارید.)

اگر می خواهید وقت خود را کمی آزاد کنید، حتی لازم نیست که خودتان محتوا را بسازید. شما فقط می توانید کسی را استخدام کنید که این کار را برای شما انجام دهد.

7. ابزارک های خود را اضافه کنید

اگر نمی خواهید نیازی به افزودن ابزارک ندارید، اما اگر می‌توانید واقعاً باید برخی از آنها را دریافت کنید. آنها مقدار کمی اضافی را به وب سایت شما اضافه می کنند.

8. از سایت خود درآمد کسب کنید

اگر می خواهید وب سایت خود را به پول نقد تبدیل کنید، می‌توانید در شبکه های وابسته ثبت نام کنید. این شبکه ها پیوندهای منحصر به فردی به شما می دهند که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید. وقتی یک بازدید کننده روی آن پیوندها کلیک می‌کند و خرید می‌کند، کارمزد دریافت می‌کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید افزودن پیوندها است. پول مفت!

9. سایت خود را تبلیغ کنید

فقط مطمئن شوید که این کار را به آرامی انجام می‌دهید. فقط پیوندهای بی کیفیت زیادی ایجاد نکنید. اگر به طور هم زمان پیوندهای ورودی زیادی داشته باشید، می‌توانید دریافت کنید در موتورهای جستجو ممنوع است.

اما کاری کنید تا مردم از وجود وب سایت شما مطلع شوند.

10. سایت خود را به روز کنید

بعد از اینکه همه این کارها را انجام دادید، تمام کاری که باید انجام دهید شستشو و تکرار است. محتوای جدید اضافه کنید و چیزها را تازه نگه دارید، بنابراین بازدیدکنندگان شما مرتباً باز می گردند!

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید