سئو

طراحی سایت کرج

عناوین مطالب

هرچند که ویژگی‌های شهر کرج برای ساکنان آن عادی شده است اما افراد زیادی هستند که هنوز نمی‌دانند، کرج یکی از جوان‌ترین شهرهای ایران است. زیرا در سال‌های اخیر بخش زیادی از افراد به این شهر نقل مکان کرده‌اند. این مهاجرت باعث شده است تا مشاغل گوناگونی در این شهر به وجود آیند و مطمئنا سرمایه‌گذاری روی این حرفه‌ها برای کارفرمایان بسیار جذاب و رو به رشد خواهد بود.

یکی از مواردی که می‌تواند به رشد روز افزون کسب و کارها کمک کند، تغییر آن‌ها به فرم آنلاین است. به همین دلیل، طراحی سایت کرج از طرف بسیاری از شرکت‌ها، استارآپ‌ها و صنایع متنوع درخواست می‌شود. شرکت ویکی دمی به همراه تیم متخصص خود می‌تواند طراحی انواع وب سایت‌ها از قبیل سایت فروشگاهی، شرکتی و حرفه‌ای را با به روزترین استاندارها و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

مراحل طراحی سایت کرج

قبل از راه‌اندازی یک وب سایت باید بدانید که چه مراحلی برای طراحی آن در نظر گرفته شده است. آماده‌سازی سایت مراحلی دارد که باید در طی هر مرحله به آن توجهی ویژه داشته باشید. در ادامه به شرح مراحل اصلی راه‌اندازی سایت در کرج اشاره خواهیم کرد.

  • پر کردن فرم سفارش سایت
  • عقد قرارداد
  • دریافت اطلاعات لازم
  • طراحی UX (تجربه کاربری)
  • کدنویسی و اجرای UI
  • تست نهایی سایت و تحویل به مشتری

چرا برای طراحی وبسایت در کرج به ویکی دمی اعتماد کنید؟

ویکی دمی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها برای طراحی وب سایت و ارائه‌ی انواع خدمات مربوط به بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی است. بنابراین اعتماد به تیمی متخصص که بتواند از پس این چالش بربیاید، موضوع مهمی است. در ادامه به برخی خدمات ویژه‌ی ویکی دمی برای راه‌اندازی سایت در کرج اشاره خواهیم کرد.

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

یکی از جذاب‌ترین کارها برای فروش محصولات مختلف، فروش آن‌ها به‌صورت آنلاین است. فرض کنید که شما صاحب یک رستوان هستید یا یک فروشگاه پوشاک در شهر کرج دارید. اگر بخواهید میزان فروش مواد غذایی یا پوشاک خود را افزایش دهید، طراحی یک وب سایت فروشگاهی می‌تواند کسب و کار شما را توسعه دهد. از طرفی مردم ساکن در کرج برای خرید کالاهای خود مجبور نخواهند بود به شهری مثل تهران بروند یا آن‌ها را از وب سایت‌های دیگر شهرها به صورت آنلاین سفارش دهند.

به همین دلیل، در ادامه به ویژگی‌ها و امکاناتی اشاره خواهیم کرد که برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بسیار ضروری است.

راه‌اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس

وردپرس علاوه بر اینکه یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قوی است، کارکردن با آن نیز بسیار آسان است. همچنین راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی ارزان با استفاده از این ابزار قوی نیز به راحتی امکان‌پذیر است. ایجاد وب سایت با وردپرسی به دو صورت امکان‌پذیر است که در ادامه به توضیح هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

قالب اختصاصی وردپرس

یک سایت با امکانات ویژه تنها باید از طریق طراحی قالب‌های اختصاصی، ایجاد شود. قالب‌های وردپرس را می‌توان از طریق کدنویسی به طور اختصاصی، آماده کرد.

قالب آماده وردپرس

استفاده از قالب‌های آماده زمانی مناسب است که بخواهیم سایتی با امکانات اولیه داشته باشیم.همچنین می‌خواهیم سایت ما در کمترین زمان ممکن ایجاد شود.

امکانات سایت فروشگاهی آنلاین

وقتیکه می‌خواهید طراحی یک وب سایت فروشگاه آنلاین را سفارش دهید باید به این فکر کنید که این فروشگاه قرار است چه امکاناتی را در بر داشته باشد تا بتواند نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. در ادامه به تمام امکانات مورد نیاز این نوع از سایت‌های آنلاین اشاره خواهیم کرد.

طراحی ویژه‌ی پنل مشتریان

یکی از مهمترین بخش‌های سایت، پنل مشتریان آن است. در این قسمت، مشتریان می‌توانند اطلاعات شخصی خود را وارد کنند. کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و خرید خود را انجام دهند. اگر این بخش به خوبی طراحی نشود، مشتریان در اسرع وقت سایت را ترک خواهند کرد.

ریسپانسیو بودن سایت

اگر قسمت‌های مختلف یک وب سایت به راحتی در دستگاه‌های مختلف نمایش داده نشوند، کاربر نمی‌تواند به المان‌های مختلف آن دسترسی داشته باشد. این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که سایت ریسپانسیو نیست. بنابراین ریسپانسیو بودن ویژگی است که حتما باید به هنگام ایجاد سایت‌های فروشگاهی در نظر گرفته شود.

جستجوی پیشرفته

در یک سایت فروشگاه آنلاین، طیف وسیعی از کالاهای مختلف قرار دارند. بنابراین برای انتخاب این کالاها باید قابلیت جستجو و دسته‌بندی کالاها به صورت پیشرفته وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از امکانات سایت استفاده کنند.

طراحی ویژه صفحات

طراحی صفحات یک فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای انجام شود که بازتاب دهنده‌ی سبک محصولات و نوع خدمات آن شرکت باشد.

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

امروزه اکثر صاحبان کسب و کار به دنبال این هستند که بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند یا بتوانند با مشتریان خود به صورت آنلاین جلسه گذاشته و خدمات خود را معرفی کنند. طراحی وب سایت شرکتی در کرج می‌تواند طیف وسیعی از شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف تجاری فعالیت دارند را به سمت فضای آنلاین هدایت کند و میزان درآمد آن‌ها را بیش از پیش افزایش دهد. همچنین افراد ساکن در کرج به راحتی می‌توانند شرکت‌های مختلفی که در زمینه‌های کاری مربوط فعالیت دارند را پیدا کنند و کارها و خدمات خود را به آن‌ها بسپارند. ویکی دمی با سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی طراحی انواع وب سایت‌ها می‌تواند نیاز بخش زیادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا ارائه‌ی خدمات را برطرف کند. در ادامه به ویژگی‌هایی اشاره خواهیم کرد که برای راه‌اندازی یک سایت شرکتی بسیار مهم هستند.

تهیه‌ی فرم مالی

ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات آن یکی از کارهای ضروری به هنگام ورود به سایت است. مشتریان باید بتوانند از طریق فرم مالی مبالغ مربوط به حق عضویت یا فروش خدمات را در اسرع وقت انجام دهند.

پنل مدیریت اختصاصی

هر سایت شرکتی حرفه‌ای باید پنلی برای ارائه‌ی خدمات داشته باشد تا کاربران بتوانند از طریق آن به راحتی در سایت ثبت نام کنند و از خدمات آن بهره ببرند.

ایجاد سایت ریسپانسیو

برای اینکه بتوان از المان‌ها مختلف سایت مثل دکمه و منو در دستگاه‌های مختلف استفاده کرد، باید سایت ما به صورت ریسپانسیو طراحی شود.

صفحات با طراحی ویژه

طراحی صفحات سایت باید به گونه‌ای باشد که منعکس‌کننده‌ی سبک برند و محصولات یک شرکت باشد. بنابراین طراحی ویژه‌ی آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

طراحی وب سایت حرفه‌ای در کرج

وقتی صحبت از طراحی یک سایت به صورت حرفه‌ای می‌شود، ممکن است موارد بسیاری به ذهن شما برسد. واقعیت این است که طراحی یک وب سایت به طور حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که سایت به سرعت لود شود. از طرفی باید امکاناتی در اختیار کاربران قرار گیرد که بتوانند به راحتی خدمات یا کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

طراحی یک سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی یا حرفه‌ای در شهری به نام کرج بسیار حیاتی است. زیرا این شهر بسیار جوان است و از طرفی صنایع و شرکت‌های بسیاری در این شهر وجود دارند که رو به رشد هستند و برای ادامه‌ی کسب و کار خود به راه‌اندازی وب سایت‌هایی با امکانات ویژه نیاز دارند.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید