سئو

طراحی لوگو یادواره شهدا با هزینه مناسب

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ‘5 نکته مهم برای طراحی لوگو شهدای گمنام’ را مطلعه کنید تا دید قوی و کاملی در این زمینه به‌دست آورید.

نکات و اصولی برای طراحی لوگو یادواره شهدا :

امروزه بسیاری از افراد درخواست و سفارش انواع لوگو یادواره شهدا را دارند، چرا که به‌وسیله این لوگو می‌توانند آرم یادواره شهدا لوگو ستاد یادواره شهدا مدنظر خود را داشته‌باشند. لوگوی یادواره شده بر اساس نکات و اصول خاصی طراحی می‌شود که هریک از انواع طرح لوگو یادواره شهدا را با برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌کنند. برای طراحی لوگوی ستاد یادواره شهدا برخی از نکات بسیار مهمی که رعایت می‌گردد و مزیت‌هایی که شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد عبارت است از :

1. رنگ‌بندی مناسب :

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که زمان یادواره شهدا به آن توجه بسیار زیادی می‌شود رنگ‌بندی آن است. شهدا یادآوری دفاع از سرزمین هستند و به‌همین دلیل رنگ قرمز یکی از رنگ‌های اصلی و مهم این لوگو به‌شمار می‌رود. رنگ سبز و رنگ سفید از دیگر رنگ‌هایی است که در این لوگو از آن استفاده می‌کنند.

رنگ‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذب کردن افراد به سمت لوگو دارند. بر همین اساس تنها باید این رنگ‌ها مورد استفاده قرار گیرند. برخی از این رنگ‌ها که نشانه‌ای از مذهبی بودن ندارند انتخاب مناسبی برای طراحی لوگو نیستند و آن‌ها نباید انتخاب شوند. رنگ ازجمله مهم‌ترین فاکتورهایی به‌شمار می‌رود که زمان طراحی لوگو به آن دقت می‌شود و افراد را جذب می‌کند.

2. استفاده از حروف و فونت مناسب :

3. طراحی لوگو روش تبلیغاتی کم‌هزینه و تاثیرگذار :

شما می‌توانید درمورد لوگو مورد نظر خود با افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مشورت کنید تا آن‌ها به شما بهترین نمونه‌ها را نشان داده و راهنمایی‌تان کنند.

4. سادگی :

از دیگر نکات و اصولی که طراحان برای طراحی لوگو یادواره شهدا به آن توجه زیادی نشان می‌دهند سادگی لوگو است. آن دسته از لوگوهایی که شکل‌های پیچیده دارند بدون شک نظر افراد را جلب نخواهندکرد. در ابتدا اولین چیزی که ذهن افراد را درگیر می‌سازد سادگی است. به‌همین دلیل این مورد مهم را طراحان درنظر دارند تا بهترین لوگو را بر اساس نظر مشتری طراحی کنند.

در عین ساده بودن باید به تاثیرگذاری آن توجه زیادی شود، چرا که آن دسته از طراحی‌های پیچیده نظر افراد را به‌خوبی جلب نمی‌کند. آن دسته از انواع لوگوهای مذهبی ساده بودن‌شان اهمیت زیادی دارد. لوگوی یادواره شهدا هم از جمله لوگوهای مذهبی به‌شمار می‌رود که باید سادگی آن رعایت شود.

5. استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز :

با این‌که برای طراحی لوگو یادواره شهدا باید به سنت و یادواره شهدا اهمیت داده شود، ولی بهتر است که از نرم‌افزارهای به‌روز استفاده شود. این نرم‌افزارها بهترین سیستم‌های طراحی را دارند و بر همین اساس طراحان زیباترین و جدیدترین نمونه لوگوها را طراحی می‌نمایند. جدید بودن ایده‌ها اهمیت زیادی دارد و طراحان به این مود توجه می‌کنند.

برخی از انواع لوگوهای طراحی شده که با سیستم‌های قدیمی طراحی می‌شوند کیفیت لازم را ندارند و بر همین اساس باید بدانید سیستم طراحی و نرم‌افزار آن‌ها مناسب نبوده‌است. شما تنها باید از سیستم‌ها و نرم‌افزارهای جدید برای طراحی استفاده کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود. همین مسئله است و شرکت روی این مورد حساسیت‌های خاصی نشان می‌دهد.

6. اندازه و سایز لوگو :

از دیگر نکات و اصولی که زمان طراحی لوگو یادواره شهدا باید به آن دقت شود اندازه و سایز لوگوها است. اینکه اندازه و سایز لوگو استانداردهای مشخص‌شده‌ای داشته‌باشد اهمیت زیادی دارد و باید به آن دقت شود. برخی از آن‌ها بر اساس استانداردهای تولید طراحی نمی‌شوند، بر همین اساس زمانی که آن‌ها را در سایز بزرگ بخواهید نصب کنید تصویر به‌خوبی نشان داده نمی‌شود. بنابراین باید از بهترین نرم‌افزارها و سیستم‌های طراحی استفاده شود که آن‌ها کیفیت لازم را جهت تولید دارند. شما می توانید در هر مرحله از سفارش خود درمورد نوع سفارش و درخواستی که دارید با کارشناسان مشورت کنید.

مراحل ثبت سفارش طراحی لوگو یادواره شهدا :

1. در ابتدا شما می‌توانید از کارشناسان درخواست کنید که نمونه لوگوهای طراحی شده را به شما نشان دهند. آن‌ها هر یک از انواع لوگوهایی را که طراحان شرکت طراحی نموده‌اند را به شما نشان خواهندداد. شما قادر خواهیدبود که طراحان آن لوگوها را که بیشتر پسندیده‌اید را برای کار خود انتخاب کنید.

2. در مرحله بعدی به قسمت ثبت سفارش می‌روید و نمونه لوگویی را که درنظر دارید برایتان طراحی شود را در سیستم ثبت می‌کنید. هریک از اطلاعاتی که شرکت از شما درخواست کرده‌است را باید به‌صورت کامل وارد کرده تا بدون هیچ ایراد و اشکالی سفارش شما برای ترخیص آماده شود. در این مرحله و هریک از مراحل قادر خواهیدبود که با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

3. براساس نوع سفارش و تعداد سفارشی که دارید مبلغ آن برای شما مشخص می‌گردد و باید آن را پیش از تحویل کار پرداخت کنید. پرداخت هزینه در ابتدا انجام می‌شود ولی در صورتی‌که شما از کار خود رضایت نداشته‌باشید می ‌توانید از کارشناسان درخواست کنید که آن را اصلاح کرده و تحویل‌تان دهند.

4. در مرحله بعدی بر اساس نوع کار و سختی آن به شما زمانی را شرکت ارائه می‌دهد که در آن زمان می‌توانید سفارش خود را دریافت کنید. اگر شما برای دریافت سفارش خود عجله داشته‌باشید می‌توانید از کارشناسان درخواست کنید تا آن را به‌زودی تحویل‌تان دهند. البته که باید بدانید در برخی از موارد شرایط طراحی لوگو یادواره شهدا دشوار است و زمان زیادی می‌برد.

5. در مرحله دیگر سفارش شما آماده می‌گردد و می‌توانید درصورتی‌که ایرادی در آن مشاهده کردید با کارشناسان مشورت کنید تا آن را رفع نمایند. البته که باید بدانید تمامی استانداردها و اصول طراحی برای طراحی لوگوی شهدا رعایت می‌گردد. ولی با این وجود بسیاری از افراد شاید سفارش و درخواست‌های خاصی داشته‌باشند. در این صورت قادر خواهید بود که با طراح هم ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را جهت طراحی بیان کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید