سئو

طراحی وب سایت فروشگاهی لیون کامپیوتر

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وب سایت فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر که در زمینه فروش قطعات کامپیوتر به صورت آنلاین از طریق وب سایت است، در سال 1383 فعالیت خود را آغاز نمود و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام نقاط شهرهای بزرگ و کوچک سراسر ایران کالا و محصول ارسال کرده است و در این زمینه یکی از بهترینها می باشد. لیون کامپیوتر اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که در سال 1396 امکان خرید توسط ارزهای رمزگزاری شده را برای خریداران فراهم کرده است .

رتبه سیمیلار وب وب سایت لیون کامپیوتر در جهان 4315061 واحد است که افزایش 91920 داشته است. و رتبه سیمیلار وب وب سایت لیون کامپیوتر در ایران 836 واحد می باشد. نرخ پرش وب سایت لیون کامپیوتر 30/39 درصد است. میانگین تعداد کاربران و مخاطبانی که از این وب سایت بازدید کرده اند 60/3 درصد است که بیشتر از 300 درصد نیز افزایش داشته است. میانگین مدت زمانی که کاربران و مخاطبان در این وب سایت سپری می کنند 3 دقیقه می باشد. وب سایت سیمیلار وب نشان دهنده کاهش ترافیک ورودی به این وب سایت است و با توجه به تک زبانه بودن وب سایت لیون کامپیوتر بیشتر بازدید کننده گان و مخاطبان آن از ایران می باشند و از دیگر کشور ها بازدید کننده ای نداشته است. از دیگر موارد مهم و تاثیر گزار در جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی از موتور های جستجو است . ترافیک ورودی به این وب سایت 19 درصد است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 
تحلیل طراحی سایت لیون کامپیوتر

تصاویر استفاده شده در این وب سایت دارای وضوح و کیفیت مناسبی هستند و سایز آنها بسیار مناسب است و نوع قرار گرفتن آتها باتوجه به موضوع وب سایت که فروشگاه اینترنتی است مناسب است ولی بهتر بود از تصاویر کمتری استفاده می شد .

در طراحی سایت لیون کامپیوتر از اسلایدر بسیار زیبایی استفاده شده است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت لیون کامپیوتر

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید