سئو

طراحی کارت ویزیت حقوقی چگونه است؟

حقوقی کاری تخصصی و حرفه‌ای است. به همین دلیل باید به وسیله طراحی حرفه‌ای و با تجربه انجام شود. طراح حرفه کارت ویزیت شما را بر اساس نکات و ویژگی‌های خاصی طراحی می‌کند. وقتی این نکات و ویژگی‌ها رعایت شوند کارت ویزیت تاثیر مثبتی در روند کسب و کار شما خواهد داشت. بیزینس کارت‌ها نیاز اساسی برای هر نوع کسب و کاری است. به خصوص برای کسانی که دائما با افراد مختلف در ارتباط هستند نیاز زیادی به کارت ویزیت دارند.

وکلا و مشاورین حقوقی به دلیل داشتن مراجعه‌کنندگان زیاد و ارتباطی که با افراد مختلف دارند جز کسانی هستند که به کارت ویزیت نیاز زیادی دارند. کارت ویزیت وکلا نیز باید بر اساس ویژگی‌ها و نکات خاصی طراحی شود. زیرا فقط در این صورت است که کارت ویزیت شما تاثیر واقعی را دارد. در طراحی کارت ویزیت حقوقی اطلاعات خاصی نوشته می‌شود. یک طراح حرفه‌ای این اطلاعات را می‌شناسد و با به کارگیری آن‌ها در بیزینس کارت‌ها تاثیر این کارت‌ها را چند برابر می‌کند.

کارت ویزیت‌ها با انتقال اطلاعات درست و صحیح به مخاطب باعث تبلیغ کسب و کار شما می‌شود. مسئله تبلیغ به وسیله کارت ویزیت تا حدی مهم است که با وجود پیشرفت دنیای دیجیتالی هنوز هم از کارت ویزیت‌ها استفاده می‌شود. اهمیت تبلیغ کسب و کار() به وسیله کارت ویزیت به دلیل تعاملات انسانی است که کارت ویزیت بین انسان‌های مختلف به وجود می‌آورد.

ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت حقوقی:

طراحی کارت ویزیت حقوقی باید با ویژگی‌های خاصی انجام شود. هر کدام از این ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم به نوعی باعث جذاب‌تر شدن کارت ویزیت می‌شود. ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت حقوقی منحصر به فرد و خاص است. در این حوزه کسب و کار افراد با انسان‌های زیادی در ارتباط هستند و کارت ویزیت آن‌ها عامل اساسی در پیشرفت این گونه از افراد است. در ادامه به ویژگی‌های کارت ویزیت مشاور حقوقی می‌پردازیم.

لوگو و شعار مناسب در طراحی کارت ویزیت حقوقی:

در طراحی کارت ویزیت حقوقی وجود لوگو و شعار مناسب تاثیر خوبی دارد. لوگو در کارت ویزیت شما را فردی متعهد و حرفه‌ای نشان می‌دهد. لوگوی شما باید به گونه‌ای طراحی شود که هر کسی با دیدن آن نوع کسب و کار شما که مشاور حقوقی و وکالت است را تشخیص دهد. هم‌چنین باید در کارت ویزیت وکالت جدید شعارهایی کوتاه و مفید ذکر کنید.

شعار شما باید حاوی کلمات قدرتمندی باشد که تاثیر زیادی به روی مخاطب شما داشته باشد. در نمونه کارت ویزیت مشاور حقوقی لوگو و شعارهایی برای ایده گرفتن شما وجود دارد. شما با مراجعه به سایت‌های مختلف کارت ویزیت‌های حقوقی فراوانی را مشاهده می‌کنید.

نام و عنوان شغلی در طراحی کارت ویزیت حقوقی:

در طراحی کارت ویزیت حقوقی باید عنوان شغلی و رده شغلی خود را ذکر کنید. نوشتن نام و رده شغلی شما در کارت ویزیت تاثیر مثبتی در مخاطب شما دارد. مخاطب با دیدن عنوان شغلی در کارت ویزیت با کسب و کار شما تا حد زیادی آشنا می‌شود و به همین دلیل احساس راحتی بیش‌تری با کارت ویزیت ما پیدا می‌کند. بهترین قسمتی که می‌توانید عنوان شغلی خود را روی کارت ویزیت بنویسید بعد از لوگو و شعار است.

توجه داشته باشید که اطلاعات روی کارت ویزیت حقوقی اگر در جای درست خود آورده شوند به چشم بیننده جهت می‌دهند و باعث جذاب‌تر شدن کارت ویزیت می‌شود. بهترین روش برای عنوان کردن رده شغلی وکالت نوشتن پایه وکالت فرد به صورت رسمی و اداری است. در این صورت محتویات روی کارت ویزیت جذاب‌تر شده و افراد برای مراجعه به شما تشویق می‌شوند.

طراحی کارت ویزیت حقوقی و راه‌های ارتباطی:

در طراحی کارت ویزیت حقوقی باید راه‌های ارتباطی و شماره‌های تماس به طور کامل ذکر شوند. در دنیای امروزی با پیشرفت گسترده تکنولوژی شبکه‌های مجازی گسترده‌ای در بین مردم رواج یافته است. فعال بودن شما به عنوان یک وکیل در شبکه‌های متنوع مجازی می‌تواند برای مخاطب شما جذاب باشد. به همین جهت سعی کنیددر شبکه‌های مجازی مانند تلگرام()، اینستاگرام()، واتساپ() و غیره فعال باشید.

راه‌های ارتباط با خود را پشت کارت ویزیت خود ذکر کنید. شماره تماس خود را در کارت ویزیت خود به طور دقیق ذکر کنید و در صورت هر گونه تغییر شماره تماس خود کارت ویزیت خود را تصحیح کنید. از اهمیت نوشتن ایمیل در کارت ویزیت خود غافل نشوید. هم‌چنین آدرس دفتر کار حقوقی شما نیز باید به صورت دقیق در کارت ویزیت نوشته شود. سعی کنید تمام اطلاعات روی کارت ویزیت را بدون غلط املایی بنویسید تا تاثیر بهتری روی مخاطب خود بگذارید.

طراحی کارت ویزیت حقوقی با ابعاد و شکل مناسب:

طراحی کارت ویزیت حقوقی باید با ابعاد و شکل مناسب و استاندارد باشد. همان‌طور که در کارت ویزیت وکالت خارجی و نمونه کارت ویزیت مشاور حقوقی ایرانی مشاهده می‌کنید برای این دسته از کارت ویزیت‌ها از ابعاد استاندارد استفاده شده است.

هم‌چنین بهتر است که کارت ویزیت وکالت با اشکال هندسی ساده‌ای مانند مربع و مستطیل باشد. زیرا حرفه وکالت کاری رسمی و اداری است و بیزینس کارت‌هایی که در این حرفه نیز وجود دارند بهتر است به صورتی ساده و رسمی طراحی شده باشند.

طراحی کارت ویزیت حقوقی با داشتن فضای خالی:

در طراحی کارت ویزیت حقوقی باید قسمت‌هایی خالی وجود داشته باشد. وجود فضای خالی باعث نظم بخشیدن و استراحت ذهن بیننده می‌شود و نمی‌گذارد بیننده از دیدن کارت ویزیت شما خسته شود. به همین دلیل سعی کنید قسمت‌های مناسبی را در کارت ویزیت خود خالی بگذارید.

اگر سبک طراحی کارت ویزیت حقوقی خود را مدرن و مینیمالیسم انتخاب کرده‌اید نسبت فضای خالی به محتویات کارت ویزیت می‌تواند بیش‌تر باشد. اما اگر سبک کارت ویزیت شما کلاسیک است بهتر است که بین فضای خالی و محتویات تناسب وجود داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت حقوقی با رنگ مناسب:

طراحی کارت ویزیت حقوقی باید با رنگی مناسب انجام شود. برای این نوع شغل باید کارت ویزیت‌هایی با رنگ‌هایی از قبیل مشکی، خاکستری، سفید، کرم، قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های رسمی و به اصطلاح سنگین استفاده کنید. البته انتخاب رنگ به سلیقه و شخصیت شما ارتباط دارد و بهتر است که بر اساس این دو فاکتور انتخاب شود.

طراحی کارت ویزیت حقوقی خلاقانه:

طراحی کارت ویزیت حقوقی اگر خلاقانه باشد، تاثیر بهتری خواهد داشت. ذکر اطلاعات و دیگر مواردی که در بالا به آن اشاره شد باید خلاقانه باشد. زیرا در این صورت کارت ویزیت شما جذاب‌تر می‌شود. درست است که حرفه وکالت رسمی است اما شما می‌توانید با اضافه کردن کمی خلاقیت کارت ویزیت خود را خلاقانه و جذاب‌تر کنید.

مثلا وکیلی که در زمینه طلاق فعالیت دارد می‌تواند کارت ویزیتی طراحی کند که خطی در وسط آن با نیم برش وجود داشته باشد. در این صورت شما کارت ویزیتی جذاب خواهید داشت که معرف کارتان نیز هست. البته می‌توانید اطلاعات و محتویات کارت ویزیت خود را در هر دو قسمت آن ذکر کنید تا در صورت نداشتن کارت ویزیت به مقدار کافی با نصف کردن بتوانید آن را در اختیار افراد بیش‌تری بگذارید.

چرا باید طراحی کارت ویزیت حقوقی خود را به دست طراح‌ها بسپاریم؟

طراحی کارت ویزیت حقوقی با وجود نمونه‌های زیادی که در سایت‌های مختلف وجود دارد، باید به صورت اختصاصی باشد. زیرا همان‌طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مواردی که در کارت ویزیت‌ها مهم است خلاقیت است. در این نمونه‌های موجود در سایت‌های مختلف هیچ‌گونه خلاقیتی وجود ندارد.

هم‌چنین دومین موردی که در کارت ویزیت‌ها مهم است طراحی بر اساس شخصیت و سلیقه خود فرد است که حتی اگر شما اینگونه کارت ویزیت‌ها را شخصی‌سازی کنید هم تاثیر واقعی را نخواهد گذاشت. با توجه به این موارد باید طراحی کارت ویزیت وکالت خود را به طراحی حرفه‌ای و با تجربه بسپارید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید