سئو

طراحی کارت ویزیت ناخن کار به چه صورتی است؟

ناخن کار باید متناسب با کار و حرفه ناخن انجام شود. به طور کلی کارت ویزیت‌ها ابزارهای بسیار هوشمندی هستند که با دلایل مختلفی مورد استفاده می‌گیرند. امروزه تاثیر مثبت داشتن کارت ویزیت برای هیچ کسی نیست و همه افراد با هر نوع کسب و کاری تلاش می‌کنند کارت ویزیتی حرفه‌ای و خلاقانه داشته باشند.

کاشت ناخن یکی از لاین‌های زیبایی است که به تازگی وارد کارهای زیبایی شده است. کسانی که در زمینه کاشت ناخن فعالیت دارند ناخن کار نامیده می‌شوند. این افراد یا در سالن‌های زیبایی مشغول به کار هستند و یا به طور مستقل در سالن اختصاصی ناخن خود کار می‌کند.

در هر دو حالت فارغ از بزرگی و کوچکی سالن این افراد نیاز به کارت ویزیت دارند. کارت ویزیت علاوه بر معرفی این افراد به گروه‌های مردمی مانند یک نوع تبلیغات عمل کرده و باعث می‌شود مردم و مخاطبین به این سالن‌ها جذب شوند. اگر کارت ویزیت در 20 ثانیه اولیه نتواند مخاطب را به خود جذب کند یعنی به خوبی طراحی نشده است.

طراحی کارت ویزیت ناخن کار باید با هدف جذب افراد مختلف طراحی شود. جذب افراد مختلف به وسیله کارت ویزیت تنها با طراحی جالب و جذاب ممکن است. به همین دلیل شما باید به عنوان یک ناخن کار بکوشید که طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

در این صورت باید با نکاتی که باعث جذاب شدن کارت ویزیت شما می‌شود آشنایی پیدا کنید. شاید شما کار طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید. اما در این حالت نیز به اندازه‌ای که طراحی را خودتان انجام دهید باید از نکات اصولی برای طراحی کارت ویزیت آگاهی داشته باشید. این مقاله به شما نکات و اصول زیباشناسی و طراحی کارت ویزیت ناخن کار را آموزش می‌دهد.

نکاتی برای طراحی کارت ویزیت ناخن کار:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار باید دارای نکاتی باشد تا بتواند در مدت زمانی بسیار کوتاه نظر مخاطب را به خود جلب کند. کارت ویزیت‌هایی که در آن‌ها این نکات رعایت شده‌اند بهتر و راحت‌تر مخاطب را به خود جلب می‌کنند. کارت ویزیت برای فردی که در حوزه کاشت ناخن کار می‌کند نیز با رعایت این نکات جذابیت بیش‌تری خواهد داشت. با دانستن این نکات کارت ویزیت خاص کاشت ناخن را به بهترین شکل ممکن طراحی می‌کنید.

البته نکته‌ای که شما به عنوان طراح و یا حتی خود مشتری باید به آن توجه کنید روحیات و شخصیت خود ناخن کار است. این موضوع بسیار مهم است زیرا شما باید برای شخصی خاص کارت ویزیتی طراحی کنید که دقیقا مطابق میل و شخصیت او باشد و باید درباره شخصیت و علایق آن شخص اطلاعات کافی را داشته باشید. در ادامه با برخی از این نکات آشنا می‌شوید و با دیدن نمونه کارت ویزیت‌های ایرانی و خارجی و تحلیل آن‌ها انتخاب بهتری خواهید داشت.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار با تصویری مناسب:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار باید با تصاویر و طرح‌هایی متناسب با کاشت ناخن باشد. شما برای هر نوع کسب و کاری که کارت ویزیت طراحی می‌کنید باید این نکته را در نظر بگیرید. یعنی برای هر نوع فعالیت و حرفه‌ای تصاویری مناسب با آن فعالیت و حرفه انتخاب کنید. کارت ویزیت ناخن فانتزی با تصاویری فانتزی طراحی می‌شود. اما کارت ویزیت‌هایی نیز وجود دارد که با استفاده از تصاویر و عکس‌های واقعی طراحی می‌شوند.

این موضوع کاملا بستگی به سلیقه فرد دارد و هر کدام از این کارت ویزیت‌ها اگر به درستی طراحی شوند بدون شک جذاب خواهند بود. به طور کلی تلاش کنید تصاویری که روی کارت ویزیت خود طراحی کرده‌اید احساسات هر فردی را تحریک کند و باعث شود فرد به کارت ویزیت جذب شود. در این حالت است که شما در امر طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن خود موفق بوده‌اید.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار با رنگی مناسب:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار باید با رنگی مناسب و جذاب انجام شود. شاید انتخاب رنگ سخت‌ترین کاری است که طراح و فرد مشتری برای طراحی کارت ویزیت در پیش دارند. بهترین راه شناختن رنگ‌ها و ارتباط آن‌ها با یکدیگر است. شما وقتی رنگ‌ها را می‌شناسید و از ارتباطی که آن‌ها با یکدیگر از لحاظ‌های مختلف دارند آگاه می‌شوید، انتخاب بهتری خواهید داشت.

پیشنهاد ما این است که خود را از بند رنگ‌های تکراری و خسته‌کننده رها کنید و سراغ رنگ‌هایی بروید که به فکر کم‌تر کسی بی‌افتد. در این حالت کارت ویزیتی خاص خواهید داشت که با توجه به رنگی که دارد نظر همه را در نگاه اول جذب می‌کند. رنگ‌هایی مانند صورتی پاستیلی شاید بهترین رنگ برای این کار به نظر بیاید ولی اگر به دنبال کارت ویزیتی خاص هستید باید انتخاب‌های خاص‌تری داشته باشید.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار با طرحی خاص:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار اگر با طرح خاصی باشد برای مشتری جذابیت بیش‌تری خواهد داشت. استفاده از کارت ویزیت‌هایی با ابعاد استاندارد بدون شک انتخاب محتاطانه‌ای است. اما اگر شما دوست دارید در زمره کسانی باشید که کارت ویزیتی خاص داشته باشید باید طرح خاصی را نیز انتخاب کنید.

برای این کار باید طرحی متناسب با زمینه کاری خود انتخاب کنید. مثلا وقتی برای کاشت ناخن کارت ویزیت طراحی می‌کنید باید در همین زمینه کاری طرح مناسبی را انتخاب کنید. این دسته از کارت ویزیت‌ها دیرتر از ذهن مشتری خارج می‌شوند و جنبه تبلیغاتی بسیار بالایی دارند.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار با جنسی خاص:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار با جنس خاصی راه حلی دیگری برای خاص بودن در این زمینه است. در سال‌های اخیر و با پیشرفت صنعت چاپ و برش امکان سفارش کارت ویزیت در جنس‌های مختلف وجود دارد. جنس‌هایی مانند مخملی، شیشه‌ای، چوبی، فلزی و غیره از نمونه‌هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این کارت ویزیت‌ها با توجه به جنس متفاوتی که دارند برای مشتری جذابیت زیادی دارند.

البته کارت ویزیت‌ها با جنس‌هایی مانند فلز، چوب و شیشه به دلیل مقاومت بالای این متریال‌ها طول عمر بالایی نیز دارند. در هر حالت مهم‌تر از داشتن کارت ویزیتی با جنس خاص داشتن کارت ویزیت با جنسی با کیفیت است. به همین دلیل اگر هر نوع جنسی را برای کارت ویزیت خود انتخاب کردید سعی کنید از بهترین‌ها باشد.

البته کارت ویزیتی که در بالا مشاهده می‌کنید مخصوص کاشت ناخن طراحی نشده و فقط قصد ما نشان دادن این است که شما می‌توانید با این جنس نیز کارت ویزیت طراحی کنید.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار به صورت عمودی:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار به صورت عمودی یکی دیگر از راه‌های بالاتر بردن جذابیت کارت ویزیت است. کارت ویزیت‌ها معمولا به صورت افقی طراحی و چاپ می‌شوند بنابراین شما با طراحی کارت ویزیت خود به صورت افقی حس و حال جدیدتری به آن‌ها می‌بخشید. کارت ویزیت عمودی خاص‌تر از کارت ویزیت افقی است و به همین دلیل جذابیت بیش‌تری دارد. شما می‌توانید با این نوع طراحی مدت زیادتری در ذهن مشتری باقی بمانید.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار به صورت دو لت و سه لت:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار به روش دو لت و سه لت راه حل بسیار خوبی برای تبدیل کردن یک کارت ویزیت به بروشور تبلیغاتی است. در این حالت شما فضای بیش‌تری برای اطلاعات خود دارید و می‌توانید حجم زیادی از اطلاعات را به مخاطب خود بدهید.

در کارت ویزیت خاص کاشت ناخن می‌توانید اطلاعاتی درباره نحوه کار بیان کنید و در زمینه کاری خود توضیحاتی داشته باشید. این دسته از کارت ویزیت‌ها که در زمینه کاری اطلاعاتی به مخاطب می‌دهند جذابیت بیش‌تری دارند. زیرا ذهن مخاطب اطلاعات را به طور دقیق و منظم دریافت می‌کند.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار با انواع اطلاعات تماس:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار باید با انواع اطلاعات تماس انجام شود. وقتی شما اطلاعات تماس مختلفی روی کارت ویزیت خود می‌نویسید راه‌های ارتباط با خود را افزایش می‌دهید. برای اکثر مخاطب‌ها این موضوع جذاب است که در شبکه‌های مختلف اجتماعی بتوانند شما را پیدا کنند.

پس سعی کنید راه‌های ارتباطی را افزایش دهید و تمام این راه‌ها را روی کارت ویزیت خود ذکر کنید. این اطلاعات شامل آدرس، شماره تماس، اینستاگرام()، کانال تلگرام()، آدرس ایمیل، نام سالن زیبایی و نام و نام خانوادگی است. توجه کنید که حتما نام و نام خانوادگی خود را روی کارت ویزیت ذکر کنید. زیرا در این حالت حس اعتماد اولیه‌ای برای مخاطب ایجاد می‌کنید.

  • طراحی کارت ویزیت ناخن کار برای دو کارت مجزا:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار برای دو کارت مجزا تاثیر بسیار زیادی به روی رشد و پیشرفت شما دارد. وقتی شما دو کارت ویزیت جدا از هم برای حرفه خود طراحی می‌کنید به مخاطب حس با ارزش بودن را منتقل می‌کنید. البته ممکن است که این کار هزینه بیش‌تری داشته باشد اما بدون شک میزان مشتری‌های شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

ضمن این که وقتی شما دو کارت ویزیت دارید می‌توانید علایق متعددی را ساپورت کنید و تعداد بیش‌تری از افراد را به وسیله کارت ویزیت به سوی کسب و کار خود جذب کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید