سئو

همه چیز درباره نباید های طراحی کارت ویزیت کاشت مژه

در کاشت مژه باید نکاتی را برای جذاب‌تر شدن کارت ویزیت رعایت کنیم. رعایت این نکات شما را در داشتن کارت ویزیت جذاب‌تر کمک می‌کند. همه کسانی که دارای کسب و کاری هستند باید کارت ویزیت داشته باشند. بیزینس کارت‌ها () تاثیر مثبتی در کسب و کار و فعالیت شما خواهند داشت.

اگر شما کسب و کاری مستقل دارید و یا در شرکت و موسسه‌ای مشغول به کار هستید، داشتن کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین وظایف شما است. مژه کارها و سایر افرادی که در سالن‌های زیبایی فعالیت دارند نیز به دلایل زیادی باید کارت ویزیت داشته باشند. کارت ویزیتی که برای کاشت مژه طراحی می‌شود باید حاوی اطلاعاتی از مژه کار باشد که این اطلاعات افراد مختلف را جذب کند.

کارت ویزیتی مناسب است که فقط به عنوان معرفی شخص و ایجاد ارتباط با مشتری نباشد. بلکه کارت ویزیت مناسب و جذاب ابتدا حال و هوای فعالیت و حرفه شخص را برای افراد مختلف بازگو می‌کند و سپس به عنوان تبلیغی برای کسب و کار شما باشد.

در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه نیز باید به این نکته توجه زیادی کنید. کارت ویزیت مژه کار نباید فقط شخص را معرفی کند بلکه باید افراد مختلف را برای کاشت مژه و برقراری ارتباط با فرد مورد نظر ترغیب کند. هم‌چنین کارت ویزیت مژه کار هر نوع اطلاعاتی که افراد برای برقراری اطلاعات با شما نیاز دارند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کارت ویزیت مناسب شما را در اهداف بلند مرتبه خود رشد می‌دهدو دلیل پیشرفت شما در حرفه خود می‌شود. اگر کارت ویزیتی که در دست دارید شما را برای یاری رساندن به اهدافتان در زمینه داشتن مشتری بیش‌تر و غیره همراهی نکرده است وقت آن رسیده که کارت ویزیتی دیگر سفارش دهید.

چگونگی طراحی کارت ویزیت کاشت مژه:

طراحی کارت ویزیت کاشت مژه باید به اندازه‌ای از طرح عالی و بی‌نقص برخوردار باشد که هر فردی را در نگاه اول به خود جذب کند. برای بسیاری از افراد کارت ویزیت حکم تبلیغ و ترغیب افراد مختلف به سمت شغل آن‌ها است. بنابراین باید به گونه‌ای عالی طراحی شود. برای طراحی کارت ویزیت به نحوه احسنت نباید نکاتی را انجام دهید. در این مقاله این نبایدها آشنا می‌شویم.

توضیح ندادن زمینه کاری در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه:

در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه حتما باید توضیحی در رابطه با لاین کاری خود ذکر کنید. کارت ویزیت‌های زیادی وجود دارند که در آن‌ها هیچ توضیحی در زمینه حرفه و فعالیت فرد داده نشده و طراح فقط به نوشتن سمت فرد، نام و نام خانوادگی، نام کمپانی و اطلاعات تماس بسنده کرده است.

این دسته از کارت ویزیت‌ها با وجود این که شیک و ساده هستند اما تا حد زیادی باعث گمراهی افراد می‌شوند. بهتر است در کارت ویزیت‌ها توضیحی درباره اهداف شخص و نوع فعالیت او نوشته شود. افراد باید با دیدن کارت ویزیت نتیجه ارتباط با شما را متوجه شوند. شما می‌توانید این نتیجه و در واقع اهداف خود را با نوشتن جملاتی کوتاه برای بیننده بازگو کنید.

البته روش دیگری هم برای بازگو کردن نتیجه ارتباط با شما وجود دارد و آن هم استفاده از طرح و تصاویر مناسب است. در این روش شما با استفاده از تصاویر مناسب که ارتباط معنایی با کسب و کارتان دارد زمینه کاری خود را برای اشخاص مختلف معرفی می‌کنید.

استفاده نکردن از طرح‌های هماهنگ با زمینه کاری در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه:

طراحی کارت ویزیت کاشت مژه باید هماهنگ با کار اکستنشن مژه باشد. کارت ویزیت اکستنشن مژه باید دارای تصاویر و طرح‌هایی باشد که در زمینه این حیطه و حرفه باشد. در حقیقت نباید از در کارت ویزیت اکستنشن مژه از طرح‌های گل یا خطوط استفاده کرد.

طرح کارت ویزیت کاشت مژه می‌تواند تصاویری از مژه‌های مختلف یا چشم باشد. البته انتخاب طرح به سلیقه فرد و طراح بستگی دارد و اما بهتر است که از طرح‌هایی در این زمینه استفاده کنید. استفاده کردن از طرح‌های بسیار شلوغ و بزرگ در بیزینس کارت اشتباه بزرگی است.

زیرا ذهن مخاطب برای پیدا کردن مطالب مهم در کارت ویزیت به زحمت می‌افتد و از کارت ویزیت خسته می‌شود. برای جذاب‌تر شدن کارت ویزیت نباید از طرح‌های ناهماهنگ و بزرگ استفاده کنید. بنابراین حتما سعی کنید که از طرح‌ها و تصاویری متناسب با حرفه و شغل خود در کارت ویزیت استفاده کنید.

توضیح ندادن نحوه کار در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه:

در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه شما نیاز به توضیح دادن دارید. یعنی در رابطه با نحوه کار خود باید به مشتری توضیحی بدهید. نمونه کارت ویزیت اکستنشن مژه وجود دارد که در آن هیچ توضیحی درباره موادی که مژه کار استفاده می‌کند داده نشده است. این کارت ویزیت نسبت به کارت ویزیت‌هایی که درباره مواد و نحوه به کارگیری آن توضیحی کافی داده شده است، جذابیت کم‌تری دارد.

شما می‌توانید با توضیحی کوتاه درباره مواد و تجهیزات خود دیگران را برای آمدن به سالن زیبایی خود ترغیب کنید. البته به طور کلی سالن‌های زیبایی دو دسته هستند. سالن‌هایی که بسیار معروف‌اند و به نوعی برند کار آرایشی محسوب می‌شوند و سالن‌هایی که خیلی معروف نیستند و کسی این سالن‌ها را نمی‌شناسد. بیش‌تر سالن‌های معروف برای حفظ شهرت و مشتریان خود از مواد و وسایل بسیار عالی در هر زمینه‌ای از جمله کار کاشت مژه استفاده می‌کنند.

این سالن‌ها نیازی به توضیح دادن نحوه کار خود ندارند. اما سالن‌هایی که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد برای رسیدن به اهداف خود باید در رابطه با مواد و نحوه کار خود به مشتری توضیح دهند. عکس کارت ویزیت کاشت مژه فقط نشان‌دهنده لاین کاری شخص است و درباره مواد و تکنیک کار او هیچ توضیحی نمی‌دهد. بنابراین استفاده از جمله‌ای کوتاه و مفید کمک بزرگی به مژه کار خواهد کرد.

استفاده نکردن از فونت‌های ریز در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه:

در طراحی کارت ویزیت کاشت مژه نباید از فونت‌های ریز و ناخوانا استفاده کنید. استفاده از فونت‌های ریز کارت ویزیت شما را ناخوانا می‌کند و مخاطب شدن با دیدن کارت ویزیت به هیچ وجه به آن جذب نمی‌شود. در بیزینس کارت‌های حرفه‌ای از فونت‌هایی درشت و خوانا استفاده کنید تا تاثیر مثبتی به روی بیننده داشته باشد.

فونت‌های درشت بهتر و آسان‌تر خوانده می‌شوند و برای کارت ویزیت که ابزاری تبلیغاتی است بسیار مناسب است. در کارت ویزیت خود نباید از تعداد زیادی فونت استفاده کنید زیرا در این حالت ذهن مشتری را خسته می‌کنید. سعی کنید هرگز به کلمات روی کارت ویزیت افکت و سایه ندهید. زیرا در این حالت نیز نوشته‌ها و اطلاعات کارت ویزیت شما خوانا نمی‌شود و برای فرد بیننده جذاب نیست.

طراحی کارت ویزیت کاشت مژه شلوغ:

طراحی کارت ویزیت کاشت مژه نباید شلوغ و بدون فضای خالی باشد. به طور کلی کارت ویزیت باید در مدت زمان بسیار کمی ذهن مشتری را به خود جذب کند و اگر این کارت‌ها به گونه‌ای بسیار شلوغ طراحی شوند برای بیننده جذاب نیست. بنابراین بیزینس کارت خود را به صورتی ساده و خلوت طراحی کنید تا بهترین تاثیر را به روی مشتری‌ها داشته باشد.

نمونه طراحی کارت ویزیت اکستنشن مژه در سایت‌های مختلفی وجود دارد. اما هیچ کدام از این طراحی‌ها به طور اختصاصی برای شما طراحی نشده است. به همین نمی‌تواند به طور دقیق بیان‌کننده شخصیت و سلیقه شما باشد. اما وقتی طراحی کارت ویزیت کاشت مژه به صورتی کاملا اختصاصی برای شما انجام شود کاملا مطابق میل و سلیقه شما خواهد بود.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید