سئو

فرصت طولانی اعمال نفوذ با استفاده از محتوا-قسمت سوم

SEMRush

برای روشن ساختن کلمات کلیدی وابسته به موقعیت اولین سوال خود را در جایی شبیه به آنچه در تصویر پایین نمایش داده شده است، نوشتیم:

و در نهایت یک عدد که نشان دهنده ی تعداد اصلاحات وابسته به سوال ما بود را نشان داد، به این ترتیب:

هرکدام از این عبارات می توانند به صورت عمیق تر به وسیله ی کلیک روی هر کدام از آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند. آنها همچنین یک لیست اضافی از هر کدام از عبارات وابسته به آنها نیز ایجاد می کنند.

Soolve

نتیجه چیزی شبیه به آنچه در تصویر پایین نمایش داده شده است؛ می باشد. ممکن است که خیلی ظاهر خوبی نداشته باشد ولی در وقت شما صرفه جویی کرده و این امکان را به شما می دهد که نتایج را در یک فایل CSV ذخیره و دانلود کنید.

Google Autocomplete / KeywordTool.io

یک مثال خیلی خوب می تواند این باشد: ‘ چگونه متوجه شویم که وام به ما تعلق می گیرد یا نه؟’ این درواقع یک اصطلاح است که احتمالاً استخراج آن از ابزارهایی مثل Google Autocomplete به تنهایی دشوار است.

Forum searches

و برای مثال ما، به این ترتیب جستجو می کنیم:

همانطور که می بینید، این ابزار موقعیت دستیابی به محتوای هزاران نفر را برای شما فراهم می کند.

پژوهشهای رقابتی

در این مثال ما به دو روش که این کار را انجام داده ایم، اولی به وسیله تجزیه و تحلیل بالاترین محتوا و دومی به وسیله ی بررسی اینکه رقیب شما چه رتبه ای دریافت کرده که شما دریافت نکرده اید.

می توانم این عبارت را در SEMRush بنویسم و اصطلاحات وابسته به این را که با جزئیات بیشتری در این محدوده ی خاص پرداخته اند را مورد بررسی قرار بدهم.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

تولید محتوای تخصصی

هزینه تولید محتوا

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید