سئو

تجزیه و تحلیل پیشرفته در Google Analytics قسمت اول

الان وقت آن است که با در نظر گرفتن این نکته ها، سطح خود را بالا ببریم!

استفاده از تحلیل محتواهای گروهی Google و ابعاد آگاهی از استراتژی محتوای ما

با گروه بندی محتوا در Google Analytics، ما نمایی از این داده ها بدست می آوریم که راحت تر می توان با آن ارتباط برقرار کرد. در اینجا یک Screenshot از بازدهی ترافیک به وسیله گروه بندی محتوا بر اساس موضوعات معمولی که وبلاگ من آنها را تحت پوشش قرار می دهد، وجود دارد.

این Screenshot ساده کاملاً واضح ، موضوعاتی را که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند و به همین ترتیب نقاط ضعف محتوا را نمایش می دهد و در صورتی که شما داده های خود را تقسیم بندی کرده باشید این گزارشها اطلاعات ارزشمندی تری در اختیارتان قرار خواهند داد.

پیکربندی گروه بندی محتوا در Google Analytics

در اینجا یک مثال از چگونگی پیکربندی گروه بندی جهت پیدا کردن کلماتی که در URLهای صفحه مطابقت دارند آورده شده است.

برای عبارات معمولی طولانی، از متدهای استخراج برای گروه بندی محتوا استفاده می شود. این متدها روی عبارات پیچیده ی باقاعده با چندین معیار برای تقسیم بندی پستها، بسیار عالی عمل می کنند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت

هزینه ی تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید