سئو

تجزیه و تحلیل پیشرفته در Google Analytics قسمت سوم

دیگر در چه جاهایی گروه بندی محتوا، باعث درخشش داده های Google Analytics می شود؟

بسیار از گزارشات مورد علاقه شما در Google تحلیلی باعث گروه بندی بهتر محتوا می شوند. این رفتار گزارشاتی را دنبال می کند که با گروه بندی محتوای شما به وجود می آیند.

ما دیگر نیازی به بررسی این گزارش با چند شاخه از داده ی پنهان در View نداریم. حالا شما شاهد این هستید که چگونه مردم بر اساس تعاریف گروه بندی محتوا که قبل از این انجام دادید، سایت شما را بازدید می کنند.

گزارشات سفارشی شده

همچنین شما می توانید گزارش سفارشی شده ای را برای ترکیب چندین فیلد با یکدیگر استفاده کنید. برای مثال، سعی کنید بازدیدهای سازمان یافته را بر اساس سالی که شما محتوا را نوشته اید و موضوع آن را در یک گزارش ببینید.

یک گزارش سفارشی شده به وسیله سالی که پست گذاشته شده است می تواند به شما در فهمیدن بازدهی مداوم سرمایه گذاری در زمنیه SEO در طول چندین سال، کمک کنید.

چه گروه بندی های محتوای دیگری را میتوان در جستجو ها کشف کرد؟

شما میتوانید خیلی چیزها را با استفاده از گروه بندی محتوا اندازه گیری کنید. تنها محدودیت واقعی تصور AND بودن محدودیت جاری Google روی 5 گروه بندی در هر View می باشد. شما حتی می توانید این محدودیت هم از این طریق دور بزنید که اگر بخواهید می توانید از چندین View استفاده کنید.

چه نوع سوالهایی را ما می توانیم با گروه بندی محتوا پاسخ دهیم؟

در Google Tag Manager، ابعاد سفارشی شده ای را از شمار کلمه که در سه متغیر لایه ی داده مورد استفاده قرار گرفته بود را قرار می دهم. حالا می توانم موضوع پست را به وسیله ی شمار کلمه ی مقاله در Google Analytics ببینم.

شما میتوانید تا 20 اندازه ی سفارشی شده را در هر ویژگی وب در Google تحلیلی اضافه کنید که فقط با نسخه ی Universal Analytics این امکان وجود خواهد داشت.

الان شما قصد کار کردن با کدام یک از انواع تحلیل محتواها را دارید؟

واقعاً هیچ نوع محدودیتی در اندازه گیری هیچ چیزی وجود ندارد.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوا

هزینه ی تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت

خدمات تولید محتوا

تولید محتوای

محتوای کامل در سایت منبع