سئو

سئو را فقط برای گوگل انجام ندهید

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

این اندیشه که اصول سئو فقط برای رتبه‌گیری در گوگل باید رعایت شود به گذشته‌ها تعلق داشته است. در کشور ما این مسئله که متخصصین سئو باید برای بهینه‌سازی سایت‌ها فقط بروی قوانین یک موتور جستجوگر انرژی و وقت زیادی صرف کنند اشتباها تبدیل به یک امر رایج و عادی شده است، این عمل رویکردی کاملا تک بعدی است که اثر‌بخشی گسترده و مداومی برای جذب مخاطب سایت نخواهد داشت. حقیقت این است که امروزه متخصصین سئو نیازمندند تا به بررسی استراتژی‌های دیگری به جز گوگل برای ایجاد ترافیک و افزایش رتبه سایت تکیه کنند. به منظور اثبات اهمیت این موضوع قصد دارم تا در این مقاله با یک نگاه اجمالی به روشن‌سازی این مسئله بپردازم که چرا دیگر سئو فقط به گوگل تعلق ندارد.

موتورهای جستجوگر جایگزین گوگل برای سئو

همه سئو‌کاران و یا مدیران وب سایت‌های اینترنتی، موتور جستجوگر را به عنوان یکی از رقیبان سر‌سخت گوگل می‌شناسند که البته به نسبت بسیار جوان‌تر است، اما در این مقاله می‌خواهیم از این دو موتور جستجو بپرهیزیم و به معرفی جوان‌ترین رقیب گوگل بپردازیم که در حال حاضر با شدت بالایی در حال پیشرفت است.

DuckDuckGo

بزرگترین قابلیتی که این موتور جستجوگر دارد حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربرانش با امنیت بسیار بالا و بدون نگرانی از سو استفاده است. دنیای جستجو‌های اینترنتی به تدریج در حال تغییر به شکل خصوصی سازی است و توانسته اولین موتور جستجو باشد که بعد از سرچتان هیچ‌گونه اطلاعاتی از شما قابل دسترس نباشد. بنابراین بی‌علت نیست که مطابق تصویر پایین این موتور جستجوگر در طی یک سال توانسته رشدی بالغ بر 22% در افزایش بازدیدکنندگان خود داشته باشد، به همین خاطر به شدت نیاز است تا سئو سایت برای همگام بودن با دیجیتال مارکتینگ روز دنیا، به جز گوگل بر اساس اصول و قوانین موتور‌های دیگر نیز تنظیم گردد.

استفاده از شبکه اجتماعی برای سئو

در سال‌های اخیر یکی دیگر از تغییرات گسترده در علم استفاده از شبکه ها اجتماعی برای رتبه گیری سایت بوده است. ، ، و دیگر صفحات اجتماعی در واقع میزان قابل توجهی از ترافیک‌هایی را که خارج از دسترس گوگل مانده است، جذب می‌کنند. در تصویر پایین 5 تا از برترین صفحات اجتماعی را ملاحضه می‌کنید که در این رده ‌بندی فیس‌بوک در مقاوم نخست قرار دارد و در ژانویه 2016 بیش از 3.5 میلیارد کاربر را به وب‌سایت‌های دیگر ارسال کرده است و همین طور بیش از 1.5 میلیارد بازدید‌کننده نسبت به توییتر داشته است که در مقام دوم قرار دارد.

مطمئنا انکار و نادیده گرفتن گوگل و فقط تمرکز بر صفحات اجتماعی کاملا احمقانه خواهد بود. بهترین دست‌آورد برای مدیران سایت‌های اینرنتی، اجرای ترکیبی از همه این موارد برای بهینه‌سازی سایت است، ضمن این‌که وب‌سایت‌های دیگری نیز وجود دارد که باید برای افزایش رتبه به آن‌ها نیز توجه کنید. مثلا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های ارجاع‌دهنده است که بیش از 385 میلیون بازدید‌کننده را به دیگر سایت‌ها هدایت می‌کند. HackerNews, و بسیاری دیگر نیز، مثال‌هایی از این دست هستند.

در این مقاله سعی شده تا به انتخاب دیگر تاکتیک‌های SEO در عرصه رقابت اینترنتی تاکید شود تا جهت جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت از روش‌هایی که شاید هنوز برای رقبایتان کشف نشده باقی‌مانده استفاده کنید. اگر شما نیز هر گونه تجربه‌ای دارید و یا می‌خواهید به بحث در مورد چگونگی افزایش مهارت‌های SEO بپردازید می‌توایند نظراتتان را همین‌جا و در همین لحظه ثبت کنید.

سوالات متداول

  • Bing یک موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت است. که نمایش فهرست از پیشنهاد‌ات جستجو (زمانی که کاربر عبارتی را جستجو می‌کند) و نیز نمایش دادن فهرستی از جستجو‌های مرتبط با چیزی که توسط کاربر جستوجو شده، از جمله ویژگی‌های قابل توجهی بودند که برای اولین بار توسط بینگ ارائه شد

  • داک‌داک‌گو (DuckDuckGo ) یکی از موتور‌های جستجوی وب است که کار خود را تا حد زیادی بر اساس داده‌های جمع‌سپاری‌شده (همچون ویکی‌پدیا) انجام می‌دهد.از ویژگی‌های مهم این موتور جستجو این است که کاربران خود را رد‌گیری نمی‌کند.

  • فیس بوک، توئیتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی، میزان قابل توجهی از ترافیک‌های خارج از دسترس گوگل را جذب می‌کنند. بهترین شیوه برای مدیران سایت‌های اینرنتی، اجرای ترکیبی از همه‌ی این موارد برای بهینه‌سازی سایت است.

برای سفارش آنلاین
سئوی پایه
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
سئوی پایه
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

سئو

بهینه سازی سایت

موتورهای جستجوگر

گوگل

Bing

DuckDuckGo.

صفحات اجتماعی

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید