سئو

مشکل پیدا کردن موضوع برای محتوا را برای همیشه حل کنید

پیدا کردن موضوع محتوا برای تولید محتوا، همیشه کار سختی بوده است. در واقع، اگر بتوانید به طور مداوم موضوع محتوا را پیدا کنید و یا تیم تحقیقاتی شما، همیشه به دنبال پیدا کردن موضوع محتوا باشند، هرگز کمبود محتوا را در سایت خود احساس نمی‌کنید و بیشتر از قبل، نیاز خود را به محتوا احساس می‌کنید.

9 روش برتر پیدا کردن موضوع محتوا

در این مقاله قرار است به شما 9 روش برتر پیدا کردن را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن، می‌توانید موضوع محتوا جذاب را پیدا کنید و برای سایت خود، اقدام به تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی، تولید محتوا تصویری، اینفوگرافیک و کنید.

1. ممیزی محتوا برای پیدا کردن موضوع محتوا

این شامل تجزیه و تحلیل وب سایت و سایر کانال‌های بازاریابی متعلق به شما برای محتوایی است که از قبل دارید.

کشف کلمات کلیدی

در حالی که روش‌های مختلفی برای انجام ممیزی محتوا وجود دارد، ما از استفاده می‌کنیم.

ابزاری رایگان

شما می‌توانید با استفاده از گوگل سرچ کنسول، اقدام به پیدا کردن مطالب مرتبط با سایت خود کنید و کلمات کلیدی مهم را ببینید و از این جهت، مطالب بیشتری برای سایت خود تولید کنید.

2. تجزیه و تحلیل رقبا برای پیدا کردن موضوع محتوا

مشابه حسابرسی محتوا، تجزیه و تحلیل رقبا همچنین از شما می‌خواهد محتوا رقبا را بررسی کنید و مشابه آن را برای سایت خود تولید کنید و این یکی از روش‌های مطرح، برای پیدا کردن موضوع محتوا دلخواه است.

شکاف‌ها و فرصت‌ها

پس از یافتن برترین مطالب سایت رقیب، می‌توانید اقدام به ثبت کنید و از این جهت، بهتر از رقیب خود، نمایان شوید.اگر به دنبال یک ابزار رایگان هستید، می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از Ubersuggest، باید نام دامنه رقبا را وارد کرده و کلمات کلیدی آنها را کشف کنید.

3. استفاده از فیلم‌های یوتیوب برای یافتن موضوع محتوا حرفه ای

با استفاده از یوتیوب، تولید هزاران ایده محتوا دشوار خواهد بود اما اگر مایل باشید کار را ادامه دهید می‌توانید به راحتی به چند صد موضوع، برخورد کنید که همگی آنها، برای تولید محتوا و پیدا کردن موضوع محتوا سایت، کمک کند.

4. استفاده از خدمات وب سایت Quora

با استخراج سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، می‌توانید لیستی طولانی از موضوع محتوا را برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید.

سوال مرتبط بپرسید

برای شناسایی سوالات شگفت انگیز که می‌توانند به یک ایده محتوا تبدیل شوند، نظرات سوالات را بررسی کنید. با استفاده از Quora، می‌توانید موضوع محتوا را برای کل موضوعات و دسته بندی‌های مختلف، پیدا کنید.

5. شکار محصول

شکار محصول ابزاری است که بهترین محصولات جدید را هر روز نمایش میدهد و این محصولات، محصولی هستند که بیشتر مورد علاقه کاربران قرار می‌گیرند و این می‌تواند موضوع محتوا شما باشد. بالاترین رتبه بندی محصول آن چیزی نیست که شما در مورد آن محتوا ایجاد خواهید کرد، در عوض محتوا درباره راه حلی که آنها ارائه می‌دهند ایجاد خواهید کرد.

” یک تیم و ابزار مدیریت پروژه برای ردیابی پروژه شما است. با استفاده از این مثال، برای وبلاگ نویسان تجاری، می‌توانید محتوا را در مورد مدیریت تیم و مدیریت پروژه ایجاد کنید.

6. انجمن‌های تخصصی

پیوستن به انجمن‌های تخصصی به شما کمک می‌کند موضوع محتوا شگفت انگیزی برای کسب و کار خود پیدا کنید. به عبارت ساده اصطلاح ‘انجمن’ فواید زیادی دارد که ممکن است شما از آن غافل باشید.

تالارهای گفتمان تخصصی

اگر تا به امروز، از تالارهای گفتمان تخصصی استفاده نمی‌کنید، پس باید این کار را همین حالا شروع کنید.

7. استفاده از داستان‌های شخصی برای پیدا کردن موضوع محتوا

یافتن چند داستان شخصی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود روش خوبی برای تعامل با آنها است. به هر طریقی مربوط به صنعت خود باشید یا نه، گفتن داستان‌ها ارتباطی بین شما و مخاطبان ایجاد می‌کند. یک مثال کامل مطالعه محتوایی است که در Medium بهترین عملکرد را دارد.

جستجو در سایت Medium

شما می‌توانید با جستجو در سایت Medium، اقدام به بررسی داستان‌های مختلف کنید و با استفاده از آن داستان‌ها، در سایت خود، تولید محتوا کنید.

8- از مخاطبان خود سوال کنید

اگر لیست ایمیل دارید، می‌توانید از مخاطبان خود در مورد موضوعات و سوالاتی که می‌خواهند در محتوای خود به آنها بپردازید، بپرسید.

لیست ایمیل ندارید؟

اگرچه بهتر است یک لیست ایمیل داشته باشید، استفاده از کانال‌های دیگری که متعلق به شما نیست نیز یک روش خوب است تا موضوع دلخواه خود را برای محتوا پیدا کنید.

9. Reddit

با این حال، وقتی نوبت به ارزش می‌رسد، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای به دست آوردن ارزش یا به عنوان یک خالق یا به عنوان یک مصرف کننده است که می‌توانید با استفاده از آن، اقدام به پیدا کردن موضوع محتوا کنید. برای یافتن موضوع محتوا، Reddit یکی از بهترین سیستم‌های موجود در دنیا است. بسیاری از موضوع محتوا در این سایت وجود دارند.

اگر هنوز حساب کاربری ندارید، باید با ایجاد یک حساب کاربری را شروع کنید و پس از آن، Topic دلخواه خود را دنبال کنید. هر subreddit شبیه تالار گفتمان ایجاد شده برای یک موضوع است. هر یک از اعضا می‌توانند سوال کنند، لینک ارسال کنند و همچنین تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

پادکست و وبینارها

برای اجرای این مورد، شما به دنبال پادکست‌های محبوب صنعت خود باشید و قسمت‌هایی را پیدا می‌کنید که میزان جذابیت خوبی دارند.

گوش فرا دادن به پادکست

به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از ساختار عنوان مشابه، ویدیویی درباره همان موضوع ایجاد کنید و به کرده باشید.

سازماندهی ایده‌های محتوای شما

سازماندهی ایده‌های محتوایی شما به اندازه یافتن موضوع محتوا مهم است. با سازماندهی ایده‌های خود، کنترل تولید محتوا سایت خود را در دست خواهید گرفت.

نتیجه گیری نهایی در مورد یافتن ایده‌های محتوایی

با استراتژی‌های به اشتراک گذاشته شده در بالا، شما قادر خواهید بود داستان‌های جالب و جذابی را برای مخاطبان خود ارائه دهید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید