سئو

چگونه در عین فروتنی، داستان موفقیت الهام‌بخش بنویسیم

چگونه در عین فروتنی، داستان موفقیت الهام بخش بنویسیم

اما بالاخره یاد گرفتم که حتی داستان‌هایی که درباره یک موفقیت کوچک هستند، به شرطی که صادقانه باشند، می‌توانند هم الهام بخش خوانندگان شوند و هم کسب و کار را رونق بدهند. این را هم یاد گرفتم که می‌توان بدون لاف زدن و اغراق کردن‌های بی‌مورد، داستان موفقیت نوشت. یاد گرفتم می‌توانیم در عین فروتنی، از نشان دادن موفقیت خود به بقیه لذت ببریم. حتما می‌پرسید چگونه داستان موفقیت الهام بخش بنویسیم، نه؟ با من همراه باشید تا به شما نشان بدهم.

واقعا موفقیت چیست؟

کارم را که ترک کردم، در ابتدا احساس شکست و بدبختی داشتم و مدام از خودم می‌پرسیدم چرا چشمانم را به روی آن همه موقعیت بستم؟ اما واقعیت این بود که ترک آن شغل، یکی از بهترین تصمیماتی است که در تمام زندگی‌ام گرفته‌ام، چون این کار به من کمک کرد بفهمم موفقیت واقعا چه معنایی دارد. در کسب و کارهای آنلاین، موفقیت یعنی تعداد فالوورهای شبکه‌های اجتماعی، تعداد بازدیدکنندگان وبسایت یا میزان پولی که می‌گیریم. این ساده‌ترین تعریف ممکن به نظر می‌رسد.

موفقیت چه معنایی برای شما دارد؟ چه معنایی برای مشتریانتان دارد؟

مقاله را نیز بخوانید.

چه چیزی مانع موفقیت شما شده است؟

ولی همیشه لازم نیست سختی‌ها در این حد زندگی را به خطر بیندازند، موفقیت می‌تواند خیلی فروتنانه‌تر و کوچک‌تر باشد.

«وقتی در سال 2012 شروع به نوشتن کردم، نوشتن برایم کار سختی بود. احساس می‌کردم خیلی کند پیش می‌روم. تلاش می‌کردم ایده‌هایم را به روی کاغذ بیاورم، ولی خودم قهرمان اهمال‌کاری و تنبلی بودم. تصور می‌کردم نوشتن دشوار و یک عذاب واقعی است. اما با گذشت زمان فهمیدم که اشتباه می‌کردم. سرانجام یاد گرفتم چگونه عیب‌هایم را پیدا کرده و با منتقد درونی‌ام کار کنم. من یاد گرفتم چگونه عادات سالمِ نوشتن را پرورش بدهم و بعد از آن دیگر معطل نکردم. من یاد گرفتم که عاشق نوشتن باشم.

کشف لذت نوشتن

از اینکه نشان بدهید آسیب‌پذیر هستید، نترسید؛ این موضوع شما را انسان‌تر کرده و باعث می‌شود موفقیت شما برای دیگران هم دست‌یافتنی شود.

یک داستان موفقیت به مرور زمان ساخته می‌شود

فرقی نمی‌کند چه کالایی می‌فروشید یا چه خدمتی ارائه می‌کنید، موفقیت شما فقط درباره خود شما نیست. موفقیت مشتریان شما هم موفقیت شماست. به همین دلیل است که رضایت‌نامه‌ها ابزار قدرتمندی برای فروش هستند و باید آنها را بر روی تمام صفحات وبسایت خود قرار بدهید – صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه فروش و غیره.

پیشنهاد می کنیم مقالهو را نیز بخوانید.

کریستینا ویلگولاوسکی، 28 نوامبر 2018

منبع:


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

داستان موفقیت الهام بخش

داستان موفقیت

چگونه داستان موفقیت الهام بخش بنویسیم

نحوه نوشتن داستان موفقیت الهام بخش

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید