سئو

نوشتن داستان موفقیت برای بهبود برنامه‌های توسعه

3- داستان‌ها هیچ داده‌ای را برای فعالیت‌های انجام شده، ارائه نمی‌کردند و اغلب از نظر ادبی ضعیف بودند.

نکاتی برای نوشتن داستان موفقیت

6- انتشار: می‌توان داستان موفقیت را در خبرنامه‌های سازمان‌ها، جلسات کنفرانس‌ها، روزنامه‌های محلی، نشریات و غیره منتشر کرد. حتی ممکن است بعضی از آنها به صورت مقالات ژورنالی منتشر شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله را نیز بخوانید.

داستان موفقیت و استفاده از آن

داستان موفقیت، همان داستان خود ماست و معیاری برای سنجش کیفیت و موفقیت برنامه‌های توسعه ارائه می‌کند. داستان‌های موفقیت در کنار بهینه‌سازی ارتباطات و مهارت‌های نوشتاری کارمندان، به عنوان ابزار ارتباطی و بازاریابی هم عمل می‌کند. همچنین می‌توان از داستان موفقیت برای نوشتن بیانه‌های موثر برای پاسخگویی به تعهد‌های مختلف استفاده کرد.

نمونه داستان موفقیت

در ادامه یکی از داستان‌های موفقیت را به عنوان نمونه داستان موفقیت خوب می‌آوریم که توسط یکی از کارکنان برنامه توسعه نوشته شده است.

پروژه مداخله در محصول مزرعه‌های کوچک – راجر فرانسیس، چارلستون

مداخله در سیستم‌های سنتی کشت سبزیجات مزرعه‌های کوچک می‎تواند موفقیت‌آمیز باشد. یکی از راه‌های اطمینان از موفقیت این مداخله، مشارکت تولیدکنندگان از ابتدای برنامه است. این امر به تولیدکنندگان اطمینان و احساس مالکیت می‌دهد و در نتیجه خطر شکست خوردن برنامه را کم می‌کند. علاوه بر این، داشتن اطلاعات صحیح در مورد نحوه عملکرد تولیدکننده محصول و نیز منابع موجود نیز اهمیت زیادی دارد. تولیدکنندگان می‌توانند با کمک نمایندگی‌های برنامه توسعه تصمیمات مربوط به انتخاب محصول و بازاریابی را بگیرند. علاوه بر همه اینها، محصولی که معرفی می‌شود باید جزء منابع مزرعه‌های کوچک باشد.

منبع:


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

نوشتن داستان موفقیت

داستان موفقیت

نحوه نوشتن داستان موفقیت

نمونه داستان موفقیت

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید