سئو

تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه آنگونه که خواننده را قلقلک دهد

تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه

اگر مایلید تا اقدام به برای داستان های طنز کوتاه نمایید و نحوه نگارش متن داستان طنز را یاد بگیرید، در این مقاله 6 نکته مهم وجود دارد که به کمک آنها خواهید توانست، خواننده خود را قلقلک دهید. به عنوان یک نویسنده کمدی همواره باید در نظر داشته باشید که خنده باعث آرامش، کاهش فشار خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و … می شود لذا به کار خود ایمان داشته باشید. قبل از اینکه تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه تشریح شود و نکات مهم داستان های طنز کوتاه طبقه بندی شود لازم است تا در نظر داشته باشید که هیچ کدام از بهانه های زیر نمی توانند شما را از ادامه فعالیتتان باز دارند:

در توضیح این جمله باید بیان داشت که آیا تا به حال به موردی در اطراف خود خندیده اید؟ شوخ طبعی یک ویژگی دو طرفه است. اگر قادر هستید تا بخندید، پس می توانید شخص دیگری را بخندانید.

اگر بتوانید تحجب اطرافیان و مخصوصا خوانندگان خود را در یک داستان کاملا جدی برانگیزید، آنگاه است که در کار خود موفق شده اید. شگفت زدگی آغاز خندان است.

این مورد می تواند ناشی از این مهم باشد که تلاش بسیار می کنید، لازم است تا تمام افکار را دور ریخته و تنها بنویسید.

از هر تکنیک و قانون خوب نوشتنی که استفاده می نمایید، باید در نظر داشته باشید که برای شوخ طبعی نیز صادق است. تنها لازم است تا آنها را در نوشته های خود نشان دهید.

تکنیک های خوب نوشتن جهت تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه

نگارش متن داستان طنز اگر که آسان نیست اما چندین روش آسان وجود دارد که می توانید از آن برای خوب نوشتن بهره ببرید.

نکته شماره 1: در نوشته های خود باید شوخ طبع باشید

اولین نکته در تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه، شوخ طبع بودن است. اگر مایل نیستید تا با مسخره کردن دیگران آنها را آزرده نمایید، می توانید با مسخره کردن خودتان آغاز نمایید. جالب است که بدانید، خوانندگان نیز از این روش استقبال می نمایند. البته توجه داشته باشید که هرگز گریه نمودن را مسخره نکنید زیرا تاثیر منفی دارد. شما از این تکنیک می توانید برای محیط کار، بین خانواده و … بهره ببرید.

نکته شماره 2: منحصر بفرد باشید

شما می توانید برای خنداندن دیگران از قانون تعمیم استفاده نمایید. به این معنا که صفات ویژه اشخاص خاص یا المان های بی جان را به دیگران نسبت داده و آنها را برچسب گذاری کنید. این کار باعث خندیدن مخاطب شما می شود.

نکته شماره 3: از زمان بندی جهت تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه استفاده کنید

در نگارش داستان های طنز کوتاه همواره باید از قانون زمانبندی استفاده نمایید. لذا به عنوان نویسنده باید با پاراگراف جدید، یک مطلب جدید را آغاز نموده و در بهترین منطقه نیز آن را به پایان برسانید. این بین توقف و مکث نیز می توانند به شما کمک شایانی نمایند.

نکته شماره 4: از نام ها و اصطلاحات خاص استفاده کنید

یک کلمه یا عبارت می تواند بسیار خنده دار باشد. اما برای آنکه خنده دار تر به نظر برسد می توانید اصطلاحات خاص خود را در داستان تولید نموده و با توصیفات رنگارنگ به آنها رنگ و لعاب ببخشید. این کار باعث قلقلک خواننده شما می شود.

نکته شماره 5: از یک فایل کش استفاده کنید

این مورد یکی از تکنیک های مهم در تولید محتوا برای داستان های طنز کوتاه می باشد. شما می توانید یک فایل از منابع الهام خود ایجاد نمایید. این مورد می تواند حاوی تمام نوشته های خنده دار سایرین باشد. البته این موضوع به معنای دزدی ادبی نیست، بلکه می تواند به شما در خوب نوشتن کمک نماید. عموما از این مورد برای بسط دادن و توسعه داستان استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله و را نیز بخوانید.

نکته شماره 6: لازم است تا جزئی ترین نکات را نیز ویرایش نمایید

نوشتن داستان های طنز برای اغلب افراد کار بسیار دشواری است. شما می توانید در گام اول ابتدا یک پیشنویس تهیه نموده و سپس اصلاحات را بر روی آن انجام دهید. در گام بعد می بایست پیش نویس خود را با تکنیک های بالا بهبود داده و سپس آن را برای دیگران با صدای بلند بخوانید. این کار موجب می شود تا بهتر بتوانید اصلاحیه های خود را درج نمایید. در آخرین مرحله از یک دوست بخواهید تا متن شما را بخواند و نظر خود را بیان دارد. در این حالت رفتار و ظاهر وی را با دقت زیر نظر بگیرید تا تاثیر داستان خود را بر او مشهده نمایید. با مشاهده چین و چروک، ناشی از خنده آسوده باشید و نفس راحتی بکشید.

منبع:

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید