سئو

معرفی ابزارهای تولید محتوا تصویری

اگر را یک ابزار برای کشش مخاطب به حساب آوریم، شما برای تولید محتوا تصویری یونیک به کمک نیاز خواهید داشت. یک لیست از نرم‌افزار ایجاد محتوای تصویری در ادامه معرفی شده است که در این راستا به شما کمک می کند. شما می‌توانید از ابزارهای تولید محتوای تصویری برای جلب توجه بازدیدکنندگان بدون هزینه کردن برای بودجه خود استفاده کنید، و مزایای توجه بیشتر، مشتریان احتمالی، و در نهایت فروش بیشتر را به دست آورید.

استفاده از ابزار پابلو (Pablo) برای تولید محتوای تصویری

اینستاگرام حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و در حال ارتقا است. اگر به دنبال ایجاد جلوه‌های بصری خیره‌کننده برای اینستاگرام، فیسبوک یا توییتر هستید، از پابلو استفاده کنید. شما با کمک این ابزار به سادگی می توانید محتوای بصری خلق کنید. پابلو به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را از کتابخانه عمومی خلاق اش انتخاب و ویرایش کنند، همچنین تصاویر خود را آپلود کرده و متن خود را نیز آپلود کنند و یک محتوای بصری جذاب خلق کنند. این ابزار جهت تولید محتوا تصویری در صرف زمان صرفه‌جویی می‌کند، و قابلیت کافی برای ایجاد تصاویر حرفه‌ای برای تکمیل تلاش‌های بازاریابی متصل را دارد.

استفاده از ابزار Unsplash برای تولید محتوا تصویری

استفاده از ابزار تحقیقاتی Google Drive برای تولید محتوا تصویری

ابزار تحقیقاتی گوگل درایو یک منبع عالی برای کمک به شما در تولید محتوا تصویری با ارزش است که منابع معتبر پشتیبانی می‌شود و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد، اگر شما از Google docs استفاده می‌کنید، می‌توانید جستجوی خود را بهبود بخشید و در زمان صرفه‌جویی کنید. با کلیک روی بخش ‘ Tools ‘ در نوار منو و انتخاب ‘ Research ‘ از منوی پایین، شما قادر خواهید بود از این ابزار استفاده کرده و محتوای وبلاگ ارزشمند را ایجاد کنید.

استفاده از ابزار Epic Beat برای تولید محتوا تصویری

یک جایگزین آزاد و فوق‌العاده قدرتمند برای این موضوع، یک ابزار بازاریابی محتوا است که شما را برای مطالعه براساس یک عبارت جهت جستجو ، به مطالعه محتوایی ارجاع می دهد. با نمایش محتویات براساس یک سوژه خاص، شما می‌توانید ببینید بهترین انتخاب را برای تولید محتوا تصویری جهت جذب مخاطب ها داشته باشید. ابزار Epic Beat پر از ویژگی‌های مفید است و آموزش های عالی دارد تا به کاربران خود کمک کند تا با سهولت برای تولید محتوا تصویری تلاش کنند و همانطور که 80 % بازاریابان از محتوای ثالث در بخش برای بهبود قابلیت دید شرکت و کسب و کار استفاده می‌کنند، این ابزار بخش مهمی از هر یک از ابزارهای بازاریابی محتوا بصری است. همچنین، اگر شما به یک روش سریع و ساده برای ایجاد یک وبلاگ هیجان‌انگیز براساس کلمات کلیدی ساده نیاز دارید، تولید محتوا تصویری چندین طرح زیبا را با یک رابط کاربری ساده ترکیب می‌کند. این ابزار حتی به شما نکات و منابع سریع می‌دهد تا به شما کمک کند مقاله خود را بنویسید.

استفاده از ابزار Biteable برای تولید محتوا تصویری

در حدود دو میلیون پست وبلاگ هر روز در اینترنت منتشر می‌شوند و اگر بخواهید تولید محتوا تصویری انجام دهید و به یک تم ثابت برسید، ترکیبی از مهارت‌های بازاریابی دیجیتالی قوی و ابزار های رایگان معرفی شده در این مطلب، موفقیت طولانی‌مدت شما را تضمین خواهد کرد.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا تخصصی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید