سئو

در بازاریابی محتوا به عنوان نویسنده مهمان پست گذاری کنید

اگر یک وبلاگ نویس هستید و از میزان ترافیکی که به سایت شما هدایت می‌شود کاملاً راضی نیستید، باید یک سوال ساده از خود بپرسید – آیا ارزش دارد زمان بیشتری را برای ارسال مهمان سرمایه گذاری کنید؟

با وجود برخی گمانه زنی ها در مورد طول عمر این استراتژی خاص بازاریابی ورودی (بعداً به این موضوع خواهیم رسید)، ارسال پست به عنوان مهمان همچنان یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطب و هدایت بازدید به سایت شما است.

بنابراین ارسال مهمان در چیست، چگونه این کار را انجام می‌دهید و چه باید در مورد آن بدانید؟

مبانی وبلاگ نویسی مهمان

برای شروع، وبلاگ نویسی مهمان از دیدگاه مهمان چه نتیجه ای می‌گیرد؟

اولاً، وبلاگ نویسی مهمان در مورد ایجاد روابط است. شما در حال برقراری ارتباط با وبلاگ نویسان دیگر هستید و ارتباطات جدیدی برقرار می‌کنید که ممکن است بعداً مفید واقع شود.

وبلاگ نویسان می‌توانند افراد با نفوذی باشند و گفتگوی آنها بخش عمده ای از مکالمات در اینترنت را تشکیل می دهد. از طریق ارسال مهمان و شناختن افراد، ممکن است به طور غیر مستقیم در نهایت نفوذ خود را در دنیای رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

ثانیا، وبلاگ نویسی مهمان شما را با مخاطبان جدیدی آشنا می‌کند. در واقع با ضربه زدن به مخاطبان وبلاگ میزبان، شما به یک انجمن از قبل تاسیس شده آماده شنیدن سخنان خود می پردازید.

اگر به تجربه خواندن آنها ارزش می‌دهید، احتمالاً آنها برای بررسی سایر مطالب شما به وبلاگ شما سر می‌زنند. تمرکز زیادی در وبلاگ نویسی مهمان بر روی نکته بعدی، سوم است، اما نباید از تأثیر کلیک واقعی وبلاگ خود غافل شد.

ثالثاً، ارسال مهمان در دنیای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بسیار مهم است. این زمینه ای است که بیشتر در آن بحث می‌شود، و وبلاگ نویسی مهمان در واقع یک روش غیر قابل انکار مهم برای هدایت بازدید به وبلاگ شما است.

هنگامی که در سایت شخص دیگری پست می‌گذارید، چیزی که باید در مورد آن قاطع باشید، درج پیوندی به وبلاگ خود است.

با گذشت زمان، تولید این بک لینک ها به شما در رتبه بندی موتور جستجو کمک می کند. به همین دلیل است که افراد از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان ‘خوب برای SEO’ یاد می‌کنند.

کارآفرینان جدید و کسب و کارهای نوپا همواره در تلاش و تقلا برای ایجاد مخاطبان جدید هستند. شما ممکن است در حوزه کاری خود یک متخصص باشید. اما اگر مخاطبی نداشته باشید که مطالب شما را ببینند، این می‌تواند شما را با چالش مواجه نموده و استراتژی بازاریابی محتوای شما را نابود کند.

این بدان معنی است که شما باید کانال متفاوتی را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند به مخاطبینی که از قبل جذب شده اند دست پیدا کنید. بهترین گزینه برای شما تماس و برقراری ارتباط با سایت‌های معتبری است که از قبل خوانندگان وفاداری دارند.

هدف ارسال مطالب مهمان برای این سایت ها است. این کار بک لینک‌های ارزشمندی را برای شما به ارمغان آورده و ترافیک را روانه سایت شما می‌کند. همچنین شما با ارائه محتوای تازه و منحصر به فرد به وبلاگ آنها کمک می‌کنید.

اثبات شده است که در بازاریابی محتوا پست گذاری مهمان از چندین جنبه به تقویت و رشد شما کمک می‌کند. برای نمونه، سایت Ahrefs برخی مطالعات موردی را نشان داده که در آنها کارآفرینان از پست گذاری مهمان برای ارتقاء عملکرد خود استفاده کرده‌اند. در یک مورد، ترافیک ناشی از موتورهای جستجو تا 20 درصد تقویت شد، و در موردی دیگر وب سایت به صفحه اول نتایج گوگل رسید.

شما به راحتی می‌توانید از طریق جستجوی گوگل فرصت‌های پست گذاری مهمان را پیدا کنید. به منظور انجام این کار، از ترکیبی از عبارت های زیر می‌توانید استفاده کنید:

  • کلمه کلیدی + ‘مشارکت’

  • کلمه کلیدی + ‘برای ما بنویسید’

  • کلمه کلیدی + ‘نویسنده شوید’

  • کلمه کلیدی + ‘پست گذاری مهمان’

بیایید فرض کنیم شما در حوزه امور مالی فعالیت می‌کنید، و تمرکز اصلی شما بر روی کسب و کارهای نوپا است. شما برای استراتژی بازاریابی محتوای خود باید وب سایت‌هایی را پیدا کنید که فرصت‌های پست گذاری مهمان را ارائه می‌دهند، و برای مالکان کسب و کارهای جدید حائز اهمیت است. می‌توانید از عبارت‌هایی مانند ‘تأمین مالی شرکتهای نوپا + برای ما بنویسید’، ‘شرکت‌های نوپا+ مشارکت’ و غیره برای جستجو استفاده کنید تا وب سایت‌های بالقوه را بیابید.

آنگاه می‌توانید با بررسی اعتبار دامنه، بهترین وب سایتها برای مشارکت را پیدا کنید. اعتبار یا اتوریتی دامنه رتبه ای است که میزان شهرت و کیفیت دامنه را مشخص می‌کند. هر چقدر اعتبار دامنه یک وب سایت بالاتر باشد، پست مهمانی که بر روی آن قرار می‌دهید بیشتر مشاهده خواهد شد. ابزاری برای بررسی اعتبار دامنه توسط ارائه شده که استفاده از آن برای مبتدیان همانند متخصصان راحت است.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید