سئو

چگونه می توان فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را تشخیص داد؟

شناسایی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان و استفاده از این نکات کیفی و معیارهای کمی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، به شما این امکان را می دهد تا به عنوان نویسنده در سایت های طراز اول و با کیفیت به تولید محتوا بپردازید و از مزایای آن به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان بهره مند شوید. گرچه مت کاتز ، مهندس برجسته سابق ، در سال 2014 وبلاگ نویسی مهمان را مرده اعلام کرد. اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم در حال حاضر وبلاگ نویسی مهمان بیش از هر زمان دیگری زنده است و در فضای کسب و کار اینترنتی حضور فعال دارد.

• ایجاد فرصت های فروش داخلی

• فرصتی برای استفاده از بک لینک هایی که از وب سایت مهمان به وب سایت شما ارجاع داده می شود.

توجه داشته باشید که وبلاگ نویسی مهمان دارای مزایای مشابه است ، اما مراقب باشید از آنها سوء استفاده نکنید ، مگر اینکه بخواهید خشم گوگل را برانگیزانید! اگر هر دو طرف نتوانند ادعا کنند که با کیفیت هستند(وبلاگ نویس و وبلاگ مهمان)، مزایایی که گفته شد برای دو طرف صادق نیست.

چگونگی تشخیص فرصت های وبلاگ نویسی

کیفیت در مقابل کمیت

در حال حاضر می دانیم که محتوا و پیوندها دو سوم سیگنال های رتبه بندی برتر گوگل را تشکیل می دهند. در حالی که داشتن محتوای با کیفیت در وب سایت، خود یک مزیت عالی محسوب می شود؛ ولی در عین حال می تواند علاوه بر افزایش کیفیت سئو سایت، به بازدیدکنندگان شما در یافتن محتوای مورد نظرشان نیز کمک کند. در هر صورت انجام کارهای لازم برای لینک سازی نیز به همان اندازه حائز اهمیت است.

بسیاری از مردم مزایای وبلاگ نویسی مهمان را درک می کنند. در نتیجه ، بسیاری از آنها به امید تولید محتوا برای مخاطبین خود، به وب سایت ها و نشریات مختلف مراجعه می کنند. اگرچه وبلاگ نویسی مهمان معمولاً منجر به مبادله پول در مقابل محتوا نمی شود، اما همچنان باید به وبلاگ نویسی مهمان از دیدگاه مالی و نیز یک فرصت بازاریابی ایده آل برای نمایش توانمندی های خود، توجه کنید. به این ترتیب، شما می بایست در رسانه هایی فعالیت کنید که به شما در دستیابی به یک ROI عالی کمک می کنند.

جایگاه خود را شناسایی کنید

شما می خواهید محتوای شما مخاطب مناسب را جذب کند. شناسایی جایگاه خود به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان این امکان را به شما می دهد که به آسانی تلاش های خود را بر روی هدف متمرکز کنید. از طرفی گوگل به نوع وب سایت هایی که به وب سایت شما پیوند دارند، توجه می کند. هرچه فرصت وبلاگ نویسی مهمان با جایگاه شما ارتباط بیشتری داشته باشد ، بک لینک های بهتری دریافت خواهید کرد.

نحوه شناسایی سایت های با کیفیت

• داشتن یک استراتژی توزیع محتوا قوی، که بازدید مخاطبان از محتوا را تضمین کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید

معیارهای سئو برای وبلاگ نویسی مهمان

به دنبال فرصت هایی برای ارسال پست مهمان در وبلاگ هایی باشید که دارای قدرت دامنه ای بیش از 30 هستند؛ این به وب سایت شما کمک کند تا به سرعت رتبه های بالا را در موتور های جستجو کسب کند. برای بررسی DA سایت می توانید از ابزار Moz Open Site Explorer استفاده کنید.

عوامل اجتماعی و مخاطبان چه نقشی در تعیین کیفیت وبلاگ نویسی مهمان دارند؟

اگرچه رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیم بر سئو وب سایت ندارند ، اما همچنان می توانند به تبلیغ محتوا کمک کنند. بنابراین ، هنگام ارسال پست مهمان ، توجه به عوامل اجتماعی و مخاطبان بسیار مهم است. پسندیدن ، نظر دادن و اشتراک گذاری، همگی جز اقدامات مهم برای دسترسی بیشتر به محتوا هستند.

عواملی که کیفیت وبلاگ نویسی مهمان را پایین می آورند

• پرداخت هزینه برای ارسال محتوا

ملاحظات اضافی

در اینجا دو عامل مهم دیگر که هنگام تلاش برای شناسایی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت بالا باید مورد توجه قرار گیرد ، ذکر شده است:

• انحصار: آیا وب سایت همه را می پذیرد یا فقط کسانی که ایده ها و شهرت خوبی دارند؟ شما می توانید با جستجو در وب سایت مورد نظر خود و دنبال کردن اعضای آنها ، این موضوع را بررسی کنید.

• لینک سازی: آیا وب سایت مهمان پیوندهای مربوط به نویسندگان مهمان را دنبال می کند؟ امروزه بسیاری از وبلاگ نویسان به دنبال این هستند که با وب سایت ها و نشریات بزرگ که استانداردهای تحریری بالایی دارند، تبادل لینک داشته باشند. در حالی که تبادل لینک نباید انگیزه اصلی شما برای وبلاگ نویس مهمان باشد ، برای برخی از افراد این هنوز هم بسیار با اهمیت است. اگر این شخص شما هستید ، می توانید وبلاگ هایی با رتبه پایین تر را در اولویت قرار دهید. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که این سایت ها ممکن است کوچکتر و دارای اعتبار کمتری باشند ، بنابراین اینکه این سایت ها چقدر به تلاش های شما برای بهبود سئو کمک می کند، جای سوال است.

دسترسی به فرصتهای وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت بالا

• خود را معرفی کنید و به آنها بگویید که چرا می خواهید به عنوان وبلاگ نویس مهمان فعالیت کنید و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. نباید انتظارات خود را نسبت به این فرصت و منافعی احتمالی که برای شما خواهد داشت، با آن ها در میان بگذارید.

برای اینکه شانس خود را برای تایید صلاحیت افزایش دهید ، از شیوه های نادرست وبلاگ نویسی مهمان اجتناب کنید. توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها محتوا را از لحاظ اهمیت رتبه بندی می کنند و محتوا های مهمتر را در اولویت برای ارسال قرار می دهند. بنابراین سعی کنید با فعالیت در سایت های کوچکتر ، رتبه خود را بالا ببرید.

به وبلاگ نویسی مهمان از منظر ویراستاری نگاه کنید؛ اینکه ‘چه چیزی برای من مفید است؟’ اگر فقط بر مزایایی که از انتشار مطالب در یک وبلاگ به دست می آورید تمرکز داشته باشید، وبلاگ های مهمان حتی به شما نزدیک هم نخواهند شد.

جمع بندی

در حالی که این تاکتیک در گذشته توسط عده ای از نویسندگان مورد سوء استفاده قرار گرفته است، اما هنوز می توان از آن برای بهبود استراتژی سئو خود استفاده کنید.

لینک منبع:

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید