سئو

معرفی 7 تا از بهترین افزونه های مزایده در وردپرس

یکی از ترفندهای فروش برگزاری مزایده است که در دنیای فیزیکی به سادگی انجام می شود. بسیاری از سایت های فروشگاهی محصولاتی دارند که با قیمت مقطوع به فروش نمی رسند و بایستی طی یک مزایده و دریافت پیشنهاد تعیین قیمت شوند. اغلب سایت های خدماتی و کالاهای خاص به این مورد نیاز پیدا می کنند و اگر سایت شما وردپرسی باشد هیچ نگرانی نداشته باشید. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و هفت افزونه برتر برای مزایده در وردپرس آشنا شوید.

‌پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: مخفی کردن منوی موبایل در وردپرس

بهترین پلاگین های وردپرس برای مزایده در سایت فروشگاهی

1. YITH WooCommerce Auctions

YITH WooCommerce Auctions پلاگین کامل مزایده برای WooCommerce است و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه وب سایتی مشابه ebay بسازید.

استفاده از آن فوق العاده آسان است و به راحتی می توانید هر نوع محصولی را که می خواهید به حراج اضافه کنید. شما می توانید حداقل مقدار پیشنهاد ، حداقل افزایش پیشنهاد ، قیمت ذخیره را تنظیم کنید ، اکنون قیمت آن را بخرید و موارد دیگر.

همچنین می توانید زمانبندی مزایده را تعیین کنید ، مزایده را تمدید کنید ، مهلت اضافه کنید و روند کار را کاملاً کنترل کنید. این عملیات از قسمت بالای WooCommerce اجرا می شود ، بنابراین ابتدا می توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به راحتی آن را راه اندازی کنید. پس از آن ، می توانید افزونه را نصب کنید و سپس محصولات مزایده ای را اضافه کنید مانند هر محصول دیگر WooCommerce. همچنین این کار پذیرش پرداخت ها و استفاده از تمام ویژگی های قدرتمند تجارت الکترونیکی ووکامرس را برای شما آسان می کند.

این پلاگین همچنین می تواند به بازار چند فروشنده تبدیل شود ، که به سایر فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را برای مزایده در سایت شما لیست کنند. به شما امکان می دهد با ارائه بستری به فروشندگان شخص ثالث پول اضافی کسب کنید.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

2. افزونه حراج سایت فروشگاهی WP Auctions

یکی دیگر از افزونه های ساده برای برگزاری مزایده در محیط وردپرس WP Auctions است که به شما امکان می دهد به راحتی مزایده ها را به سایت خود اضافه کنید ، قیمت شروع ، تاریخ را تعیین کنید و منتظر بمانید تا پیشنهادات ارائه شود.

پس از آن ، می توانید پیشنهاد برنده را به صفحه ای ارسال کنید که آنها بتوانند از طریق PayPal پرداخت کنند. به همین ترتیب می توانید پرداخت های دستی یا از طریق ارسال ایمیل به کاربر بپذیرید.

می توانید حراج را به یک پست ، صفحه یا یک ابزارک نوار کناری در وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید با افزودن برچسب الگو به صورت دستی آن را به قالب وردپرس دلخواه خود اضافه کنید.

نکته منفی این است که گزینه های پرداخت محدودی وجود دارد و بسیاری از ویژگی هایی را که با برخی از پلاگین های دیگر در لیست خواهید داشت فاقد آن است. اگر بخواهید افزونه تجارت الکترونیکی را نصب نکنید ، گزینه بسیار خوبی است.

3. Ultimate WordPress Auction

این افزونه وردپرس یکی دیگر از روش های خوب برای افزودن مزایده به وب سایت وردپرس یا فروشگاه ووکامرس است. به شما امکان می دهد محصولات مزایده ای را اضافه کنید، زمان پیشنهادات را تعیین کنید و حراج های خود را با استفاده از یک داشبورد ساده مدیریت کنید. نسخه رایگان به شما امکان می دهد از طریق PayPal پرداخت کنید.

استفاده از آن در ووکامرس همچنین به شما امکان می دهد از یک افزونه چند فروشنده استفاده کنید. این دیگر فروشندگان را قادر می سازد محصولات خود را در سیستم عامل شما به حراج بگذارند.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

4. WP Ebay Products Feed

این افزونه به شما امکان می دهد مزایده های eBay خود را در وب سایت وردپرس خود دریافت و نمایش دهید. این امر خصوصاً برای فروشندگانی که از قبل در eBay اقدام به فروش می کنند بسیار مفید است.

اگر می خواهید به کاربران موجود خود نشان دهید که فروشنده معتبری هستید و فروشنده فعالی نیز هستید ، به شما کمک می کند.

استفاده از این پلاگین کاملاً آسان است. به سادگی شناسه eBay را اضافه کنید و از یک سرویس شخص ثالث برای تبدیل آن به یک خوراک RSS قابل استفاده استفاده کنید. پس از آن ، می توانید تنظیم کنید که چگونه می خواهید محصولات در فیدهای شما نمایش داده شود.

این پلاگین به شما امکان می دهد از Affiliate ID خود با پیوندهای eBay استفاده کنید. همچنین از ویرایشگر بلوک Gutenberg پشتیبانی می کند و شما می توانید خوراک حراج را در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید.

می تواند با پلاگین های دیگر حراج برای وردپرس و ووکامرس یا به عنوان یک راه حل مستقل برای ارسال ساده کاربران برای پیشنهاد در پروفایل eBay شما استفاده شود.

5. Auctions Made Easy for WooCommerce

Auctions Made Easy for WooCommerce یک افزونه حراج وردپرس است که به طور خاص برای فروشگاه های WooCommerce ساخته شده است. این افزونه از مزایده های معمولی ، معکوس ، حراج های مهر و موم شده ، حراج های پروکسی و موارد دیگر پشتیبانی می کند. این امکان را به مشتریان می دهد تا وارد سیستم شوند و داشبورد مزایده خود را مشاهده کنند. پس از برنده شدن در یک حراجی ، پیوندی را برای پرداخت برای دیدن مشاهده می کنند.

افزودن محصولات به حراج مانند هر محصولی که در ووکامرس اضافه می کنید کار می کند. بعد از اینکه محصول را به عنوان محصول حراجی تنظیم کردید ، گزینه هایی را برای تنظیم برنامه ، پیشنهاد اولیه و سایر تنظیمات مشاهده خواهید کرد.

این محصولات حراج شما را با یک تایمر شمارش معکوس به زیبایی نمایش می دهد تا جلوه FOMO را در صفحه محصول ایجاد کند.

به عنوان افزونه WooCommerce ، به شما امکان می دهد از چندین درگاه پرداخت استفاده کنید و عملکرد سایت خود را با استفاده از افزونه ها و ابزارهای محبوب WooCommerce گسترش دهید.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

6. WP-Lister Lite for eBay

WP-Lister Lite for eBay یک افزونه WooCommerce است که به شما امکان می دهد محصولات WooCommerce خود را به راحتی به فروشگاه eBay خود اضافه کنید. به راحتی می توانید محصولات را همزمان در فروشگاه آنلاین و فروشگاه eBay خود لیست کنید. به شما اجازه نمی دهد در فروشگاه ووکامرس خود حراج کنید.

با این حال ، می توانید از پلاگین حراج WooCommerce متفاوت استفاده کنید یا حراج را در eBay با استفاده از داده های محصول مشابه بدون نیاز به وارد کردن مجدد آن ، انجام دهید.

این پلاگین برای عادت کردن کمی پیچیده است زیرا شما باید آن را تنظیم کنید تا با API کار کند. با این حال ، پس از راه اندازی ، کل روند کار کاملاً روان انجام می شود.

7. Auction Nudge

Auction Nudge به شما امکان می دهد مشخصات eBay خود را به وب سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce خود بیاورید. هنگامی که می خواهید نشان دهید فروشنده ای مشهور هستید یا فقط می خواهید حراج eBay خود را تبلیغ کنید بسیار مفید است. این افزونه کار خوبی در آوردن محتوا از حساب eBay شما به وردپرس انجام می دهد.

استفاده از آن کاملاً ساده است و دارای گزینه های انعطاف پذیر برای نمایش محصولات eBay ، اطلاعات نمایه و آخرین بازخورد شماست.

می توانید از آن در کنار هر افزونه حراج وردپرس در لیست استفاده کنید و به کاربران اجازه دهید فعالیت های گذشته شما را در این سیستم عامل ببینند.

جمع بندی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید