سئو

مقاله ها و دانش فنی – امپریال برند | Imperial Brand

کسب و کار دیجیتالی چیست؟

کسب و کار دیجیتالی از جمله بحث های مهمی است که با پیشرفت فضای دیجیتال و اینترنت، شکل جدی تری به خود گرفته است. کسب و کار دیجیتالی در واقع همان فعالیت های کسب و کاری است که در فضای دیجیتالی صورت می گیرد.

ادامه مطلب

25 مهر 1397

چگونه یک وب سایت موفق داشته باشیم؟

بارها از لزوم داشتن یک وب سایت قوی و موفق برای هر کسب و کار و برندی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی داشتن یک وب سایت موفق را بررسی کنیم.

ادامه مطلب

22 مهر 1397

سئو سایت به شیوه ‘امپریال برند’

سئو سایت از جمله موارد بازاریابی دیجیتال است که پس از طراحی وب سایت آغاز می شود. از حرفه ای شدن پروسه سئو سایت در ایران زمان زیادی نمی گذرد و تجربه نشان داده که برای رسیدن به نتیجه ای خوب، سئو سایت باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود.

ادامه مطلب

17 مهر 1397

نکاتی درباره طراحی سایت

گاهی در نظر افراد، طراحی سایت فقط محدود به برنامه نویسی وب می شود؛ در حالی که طراحی وب سایت تنها محدود به برنامه نویسی نیست و رعایت نکات کوچک و به ظاهر بی اهمیت است که در طراحی یک وب سایت را موفق می کند.

ادامه مطلب

10 مهر 1397

کمپین های بازاریابی آنلاین چیست؟

کمپین های بازاریابی آنلاین در واقع همان شیوه هایی است که برای بازاریابی حرفه ای و فروش بیشتر و شناساندن بهتر خود به مخاطبان، در فضای دیجیتالی و آنلاین برای هر کسب و کاری لازم است.

ادامه مطلب

24 مهر 1397

برندینگ در شبکه های اجتماعی

برندینگ در شبکه های اجتماعی موضوعی است که امروزه با گسترش و پیشرفت شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهی از اهمیت بسیاری برخوردار گشته است. برندینگ در شبکه های اجتماعی از شیوه های ارزان قیمت برندسازی و هویت سازی برند است.

ادامه مطلب

18 مهر 1397

چرا به سئو سایت نیاز داریم؟

سئو سایت قلب تپنده سایت و کسب و کار اینترنتی شما ست. هر دیجیتال مارکتری اهمیت سئوی سایت را میداند و تمام تلاش خود را برای بهبود سئو سایت خویش انجام میدهد. سئو به واقع قدرتمند ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است.

ادامه مطلب

15 مهر 1397

وب سایت تان را طلایی کنید!

ریاضی دانان، مهندسین، معماران، زیست شناسان و طراحان گرافیک چه چیز مشترکی دارند؟ همگی آنها از چیزی استفاده می کنند که شاید جذاب ترین شماره در ریاضیات است: رقم طلایی! که نسبت طلایی و بخش طلایی نیز نامیده می شود.

ادامه مطلب

08 مهر 1397

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید