تقویت بازی اینستاگرام شما به مهارت خاصی نیاز دارد. می توانید با تنظیم مجدد بیوگرافی خود شروع کنید تا شامل موثرترین استفاده از تعداد مجاز کاراکترها شود یا می توانید برای عکاسی مناسب، فیلترهای عکاسی در اینستاگرام را بررسی کنید. با این حال، وقتی صحبت از ایجاد یک عنوان مناسب برای عکس های شما می شود، ممکن است تازه یکی از مهمترین جنبه های اینستاگرام به چشم بیاید: هشتگ.
هشتگ های بی نقص
در مورد هشتگ ها، اینستاگرام مانند عمل می کند! پس از تایپ # و چند حرف، اینستاگرام شروع
به نمایش لیستی از مواردی می کند که فکر می کند سعی می کنید تایپ کنید:
این واقعاً مفید است زیرا می تواند آخرین هشتگ های شما را ذخیره کند و به شما کمک می کند هشتگ هایی را که بیشتر از همه استفاده می کنید به صورت خودکار تکمیل کنید. این کار افزودن هشتگ ها را بسیار ساده تر می کند. علاوه بر این، تکمیل خودکار اینستاگرام عالی است زیرا ایده های زیادی برای هشتگ هایی که ممکن است فکرش را هم نکرده باشید به شما ارائه می دهد.
- ✅
ایده پردازی و طوفان مغزی بهتر
‘ofinstagram’، به عنوان مثال #dogsofinstagram
ترکیب کلمه کلیدی و اینستاگرام، به عنوان مثال #pupstagram برای #foodgram
بیایید در مورد تعداد هشتگ هایی که باید استفاده کنید صحبت کنیم.
از چند هشتگ اینستاگرام می توانید استفاده کنید؟
به گفته ی بافر، پاسخ کوتاه این سوال است که پست هایی با یازده هشتگ دارای بالاترین میزان تعامل هستند. در قوانین اینستاگرام آمده است که می توانید تا سی هشتگ استفاده کنید. اگر افزودن سی هشتگ در یک عنوان بیش از حد به نظر می رسد یا فکر می کنید خواندن آن بسیار دشوار است، اینستاگرام همچنین می گوید هشتگ های اضافه شده در کامنت ها نیز به نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص اضافه می شود.
هشتگ های مشابه
با این حال ، برای برندها یا پروفایل های شخصی شما، آزمایش قرار دادن هشتگ ها و همچنین مقدار پست های شخصی خود تنها راه تشخیص این است که چه چیزی برای شما مناسب است. دو تصویر مشابه ارسال شده در حدود یک ساعت از روز و با هشتگ های مشابه را مقایسه کنید تا بتوانید نتایج دقیق تری داشته باشید.
یکی دیگر از گزینه های افزودن هشتگ ها این است که آنها را در محتوای خود وارد کنید:
در مثال بالا، نشنال جئوگرافیک محل گرفتن عکس را ذکر کرده اما شهر و کشور را هشتگ های خود قرار داده است. این یک راه خوب برای قرار دادن هشتگ ها و در عین حال شکستن قواعد آنها با کلمات ‘معمولی’ است.
ساختمان جامعه
به طور کلی، استفاده از تکمیل خودکار اینستاگرام برای هشتگ ها و همچنین اضافه کردن تعداد زیادی هشتگ به طور کلی، راهی عالی برای ایجاد یک جامعه در بستر فعال تلفن همراهتان است. همانطور که در مورد آنچه مخاطبان موردنظر شما ارسال می کنند آگاهی بیشتری پیدا می کنید، می توانید از هشتگ های منحصر به فردی که فقط جامعه شما از آنها استفاده می کند نیز مطلع شوید.
برای مثال هشتگ #jk نشان دهنده مدل خاصی از جیپ رانگلر است (که از سال 2007 تا به امروز ساخته می شود).
