سئو

نحوه ایجاد استراتژی تولید محتوا برای ایام تعطیلات

آیا قصد دارید کار را شروع کنید و یک تقویم کاری برای خود ایجاد کنید؟ در این مطلب در مورد نحوه برنامه ریزی برای ایام تعطیلات صحبت خواهیم کرد. ممکن است کسب وکار شما بدون برنامه ریزی برای ایام تعطیلات مؤثر واقع نشود. برنامه ریزی برای ایام تعطیلات هرگز دیر نیست.

نحوه ایجاد استراتژی تولید محتوا

شما از تعطیلاتی مانند روزهای جمعه، کریسمس و … می توانید استفاده کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. داشتن برنامه قبل از فرا رسیدن ایام تعطیلات به شما کمک می کند تا بدون استرس این ایام را به خوبی مدیریت کنید.

تعطیلات و رخدادهای سالیانه را پیش بینی کنید.

چند روز از هر سال معمولاً تعطیلات رسمی اعلام می شود لازم است شما از این ایام مطلع باشید. اگر نیاز شد حتماً در این مورد در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید.

بر اساس مطالعات انجام شده معمولاً در این ایام افراد بیشتر از موبایل استفاده می کنند و اغلب از همین طریق خریدهای خود را انجام می دهند تا مانع ایجاد ازدحام جمعیت گردد. پس لازم است بر روی این مورد تمرکز داشته باشید و تحقیق کنید چگونه می توان در این زمینه موفق شد.

از مخاطبان خود در مورد خواسته هایشان سؤال کنید.

اگر نمی دانید مخاطبان شما در ایام تعطیلات به دنبال چه تولید محتوایی هستند حتماً از آن سؤال کنید. قبل از ایجاد استراتژی محتوا برای ایام تعطیلات نظرسنجی کنید. ممکن است به طور مستقیم جوابگوی سؤالات شما نباشند ولی متوجه می شوید که آن ها برای این ایام چه برنامه ریزی دارند؟ این ایام را چگونه می گذرانند؟

محتوای موجود خود را بررسی کنید.

محتواهای تولیدی خود را کنترل کنید و سپس برای ایجاد محتوای جدید اقدام کنید یا آن ها را به روز رسانی کنید. اگر قبلاً محتوای کاملی برای ایام تعطیلات داشته اید بهتر است آن ها را به روز رسانی کنید. در نهایت شما باید محتوای خود را کامل بررسی کنید آیا آن ها مناسب هستند یا نیاز به تغییر و تولید محتوای جدید دارید؟

– برای ایجاد محتوای خلاقانه فعالیت داشته باشید.

زمانی که به اطلاعات مربوط به ایام تعطیلات دسترسی پیدا کردید و بعضی از نکات را دریافتید می توانید برای ایجاد محتوا برنامه ریزی کنید. حال زمان آن فرا رسیده است تا خلاقانه فکر کنید و به ایده های جدیدی در این زمینه بپردازید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای شروع عالی است، می توانید اصطلاحات مربوط به ایام تعطیلات را پیدا کنید و کلمات کلیدی مناسب با کسب و کار خود را پیدا کنید.

موضوعات را با اهداف خود همراه کنید.

ممکن است تمام ایده های شما اجرایی و مفید نباشند. از بین ایده ها، ایده هایی را انتخاب کنید که با اهداف کسب و کار شما هماهنگ هستند و کار خود را با اجرای این ایده ها آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید در شبکه های اجتماعی موفق شوید تنها با تمرکز و فعالیت بر ایمیل شما را به هدف تان نمی رساند.

موضوعات را بر اساس زمان بندی و اولویت تنظیم کنید.

همواره سعی کنید از محتوایی که با کسب وکار شما منطقی هستند، شروع کنید. به عبارت دیگر باید کاملاً استراتژیک، هدفمند، برنامه ریزی شده عمل کنید. تنها استفاده از محتوای مفید باعث موفقیت شما در بازاریابی نخواهد شد بلکه لازم است محتوای برنامه ریزی شده ای داشته باشید.

به محتوای خود تصاویر زیبایی اضافه کنید.

معمولاً تعطیلات همراه با احساسات، مناظر و صداها هستند بنابراین می توانید با اضافه کردن تصاویری مناسب به محتوای خود به آن ها جذابیت ببخشید. استفاده از تصاویر یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان در ایام تعطیلات است.

محتوای خود را در سیستم عامل های مختلف تبلیغ کنید.

نتایج حاصل از تولید محتوا را تجزیه و تحلیل کنید.

برای اینکه از بازاریابی محتوایی ایام تعطیلات بهترین استفاده را داشته باشید بهتر است میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنید و متناسب با آن پیش بروید. با این کار اگر متوجه شدید محتوای شما مفید نیست بایستی آن ها را به روز رسانی کنید.

پیشنهاد می کنیم را مطالعه نمایید.

از اشتباهات گذشته برای تولید محتوا در آینده استفاده کنید.

اگر در تولید محتوای ایام تعطیلات سال های گذشته اشتباهاتی داشتید بهتر است آن را اصلاح کنید. از تکرار آن ها خودداری کنید تا دوباره دچار زیان و ضرر نشوید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که مخاطبان شما به آن ها علاقه دارند و برای آن ها جذابیت لازم را دارند.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید