سئو

نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند: 4 کاری که باید انجام دهید

هر آنچه که باید در خصوص نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند بدانید:

وقتی صحبت از توسعه مدل کسب و کار شما می شود، اینکه راه اندازی آن چقدر هزینه دارد و چگونه مشتریان خود را جذب کنید، می تواند دلهره آور باشد. یک راه مطمئن برای کمک به ایجاد برند تجاری شما ایجاد محتوا است. شما کمک می کند تا اعتماد کاربران خود را جلب کنید اما سوال اینجاست که برای نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند باید چه مواردی را در نظر داشت. این موارد در ادامه توضیح داده شده است

1. مخاطبان خود را تعریف کنید

توسعه محتوا یک بحث مهم است اما واقعاً باید استراتژی کاربردی را در مورد محتوای خود توسعه دهید. این کار با تعریف مخاطب شروع می شود. بسیاری از مشاغل جدید که با آنها همکاری می کنیم، پروفایل های خریدار را توسعه داده اند تا به محدود کردن نوع کمک کنند. پیام های دقیق تر در بحث نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند منجر به تبدیل بهتر می شود. همچنین ممکن است افراد از فرهنگ های متفاوتی داشته باشید که سعی می کنید آنها را هدف قرار دهید، لذا باید آنها را تعریف نمایید.

روش های مختلف مراقبت از خود

به عنوان مثال، اگر خدمات بیمه درمانی ارائه می دهید، محتوای شما برای افراد زیر 65 سال با افرادی که بالای 65 سال هستند متفاوت است. همچنین، علایق آنها می تواند متفاوت باشد. یکی از بخشهایی که برای افراد بالای 65 سال مفید است، در خصوص ابتلا به دیابت می باشد اما برای افراد زیر 65 سال محتوای مربوط به اهمیت معاینات بدنی سالانه و روشهای مختلف مراقبت از خود جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل این نوع جزئیات، بسته به کسب و کار شما باید در نظر گرفته شوند.

2. برند خود را از رقبای خود متمایز کنید

در آیین نامه نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند، در مورد متمایز کردن کسب و کارتان از رقبای شما می بایست اطلاعات دقیق وجود داشته باشد. توسعه محتوای کاربردی در مورد راه حل هایی که ارائه می دهید هم به تبدیل و هم به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.

به عنوان مثال، مشتریانی که ما با آنها کار می کنیم یک گروه از مشاغل مراقبت فوری هستند اما آنها قادر به رسیدگی به موارد حاد نمی باشند (به عنوان مثال، افرادی که از آسیب های شدید رنج می برند). آنها یک بازیکن بسیار کوچک در دنیای مراقبت های فوری هستند.

استراتژی محتوا

هنگام تدوین استراتژی محتوا با این مشتری، ما پیشنهاد می کنیم که نه تنها محتوایی در مورد اینکه چه کسی هستند و چه کار می کنند، تهیه نمایند، بلکه همچنین تفاوت آنها با رقبا را نیز بیان کنند. همچنین، ایجاد محتوا هایی در مورد بیماریهای مختلفی که آنها درمان کرده اند نیز می تواند برای برند آنها مفید باشد. توسعه ترکیبی از و غیر مرتبط با برند به طور مداوم نه تنها به شما در جذب مشتریان جدید کمک می کند بلکه به حضور فعال آنها نیز کمک می کند.

3. محتوای خود را بهینه سازی و تبلیغ کنید

اگر هیچ کس آن را نبیند، ایجاد محتوا بی معنی است. وب سایت شما باید ی داشته باشد که در مورد راهکارهایی که شرکت شما برای مخاطبان هدف شما ارائه می دهد صحبت کند. لذا در نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. هنگام توسعه محتوا، دو نکته حیاتی است:

  • پیدا کردن آن آسان باشد.

  • بودجه لازم برای داشته باشید.

در این بخش یک داستان کوتاه برای شما تعریف می کنیم:

بررسی نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند

در گذشته ما با مشتری کار می کردیم که یک برند کاملا جدید بود. سال اول و دوم، ما چندین پست وبلاگ ایجاد کردیم، اما هیچ بودجه ای برای تبلیغ محتوا اختصاص داده نشد. چالش دیگر این بود که سایت مشتری در بخش اصلی به وبلاگ پیوند نمی خورد، بلکه در پاورقی ها نمایش داده می شد.

سال سوم سرانجام بودجه ای برای تبلیغ چند پست وبلاگ در نظر گرفته شد. پس از آن وقتی وارد Google Analytics شدیم، مطالبی را پیدا کردیم که از نظر ارگانیک بسیار خوب کار می کردند. ما به سرعت بودجه ای را برای تبلیغ این پست ها در فیس بوک اختصاص دادیم.

ایجاد محتوا

پس از حدود یک ماه، در گوگل جستجو می کردیم تا ببینیم می شود و در کمال تعجب پست هایی که تبلیغ کرده بودیم نه تنها توانستند صفحه 1 گوگل را هدف قرار دهند بلکه رقبای بزرگی مانند WebMD را شکست دادند.این تجربه به تنهایی به مشتریان ما ثابت کرد که اگر آنها برای توسعه محتوا هزینه می کنند باید پولی را نیز برای تبلیغ آن در نظر بگیرند. در غیر این صورت ایجاد محتوا یک اتلاف وقت کامل است.

4. به کاربران خود بارها و بارها اما متفاوت بگویید که چه کار می کنید

قطعا بیشتر محتواهایی که توسعه می دهید در مورد موضوعات مشابه خواهد بود. مطالب مربوط به آنچه شرکت شما انجام می دهد و راه حل هایی که ارائه می دهند باید بارها و بارها تکرار شود. این به مصرف کنندگان کمک می کند تا راحت تر آنها را درک کرده و به شما اعتماد کنند.

تزریق واکسن آنفولانزا

به عنوان مثال، اگر از سلامت و تندرستی برخوردار هستید، بیماری های فصلی همیشه موضوع گفتگو هستند. فصل آنفولانزا هر سال فرا می رسد. بنابراین اگر در فضای مراقبت های بهداشتی هستید، نمی توانید فکر کنید که پست وبلاگ شما در مورد آنفولانزا از یک سال قبل به وضعیت امسال شما کمک می کند. شما باید محتوای جدیدی ایجاد کنید.در نوع جدید، در خصوص مزایای تزریق واکسن آنفولانزا و علائم و خطرات عدم واکسیناسیون صحبت کنید.

برای یادگیری نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند در خصوص آنفولانزا می توانید از ایده های زیر بهره ببرید:

  • ایجاد نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند

  • پست را در مورد آخرین به روزرسانی های مربوط به موضوع بنویسید.

  • ایجاد اینفوگرافیک

  • نگاره های سینمایی از نکات مربوط به موضوع.

  • ویدئوها (کمتر از 60 ثانیه برای شبکه های اجتماعی).

محتوای قدیمی

در حالی که ممکن است یک جمله را بارها و بارها تکرار کنید اما هرگز به دست تمام مصرف کننده های بالقوه نمی رسد. تنوع در نحوه ارسال پیام شما بر مخاطبان شما تأثیر می گذارد. همچنین مهم است که محتوای موجود خود را با استفاده از قالب های مختلف بروزرسانی کنید. به عنوان مثال، محتوای قدیمی و همیشه سبز به عنوان یک فیلم فیس بوک یا اینفوگرافیک بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

نتیجه

با گذشت زمان، کسب و کار شما یک پایه قوی از محتوا ایجاد می کند که در فضای دیجیتالی استقبال خوبی از آن خواهد شد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید