سئو

نمایش پست اینستاگرام در وردپرس با افزونه ها

افزودن فید اینستاگرام می تواند سایت شما را زنده تر و جذاب تر نشان بدهد و باعث شود کاربران به برند شما بیشتر اعتماد کنند. همچنین نرخ تعامل شما تا حد زیادی بالا ببرد. حالا یک دلیل به من بدهید که اصلا چرا از این ویژگی استفاده نکنیم؟! تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و درباره نمایش فید اینستاگرام در سایت وردپرس بخوانید:

  • مزایای نمایش فید اینستاگرام در سایت وردپرس
  • آموزش نمایش فید اینستاگرام در سایت وردپرس با استفاده از افزونه ها

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: چطور از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

چرا باید پست اینستاگرام را در وبسایت خود به نمایش بگذاریم؟

شما می توانید برای ایجاد اعتماد و ایجاد فروش بیشتر ، محصولات ، ویترین ها ، تصاویر قابل خرید و سایر محتوای تولید شده توسط کاربران را در یک فید اینستاگرام به عنوان اثبات اجتماعی نمایش دهید.

همچنین با تازه و به روز نگه داشتن مطالب به بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سایت شما کمک می کند.جدا از آن ، فیدهای اینستاگرام برای افزایش تعامل و حفظ بازدیدکنندگان در وب سایت شما بسیار مناسب هستند.

عکس های اینستاگرام به شما امکان می دهد دامنه رسانه های اجتماعی خود را گسترش دهید. این امر می تواند به شما کمک کند تا پیروان بیشتری کسب کنید ، در حالی که دید و تأثیر را برای پست های اینستاگرام خود افزایش می دهد.

طبق آمار ، 5 درصد از افراد در اینستاگرام پس از الهام گرفتن از یک پست اقدام می کنند. این عمل ممکن است شامل جستجو ، خرید ، بازدید از وب سایت یا ارسال آن برای دوستان باشد. صرف نظر از اقدام ، نرخ تبدیل 5٪ بهتر از بازگشت اکثر فعالیتهای بازاریابی آنلاین است.

با هدایت ترافیک به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک شرکت ، شما در تلاش برای افزایش نفوذ کلی این برند در شبکه های اجتماعی هستید ، که به ایجاد روابط و مشتریان طولانی مدت کمک می کند. قراردادن خوراک اینستاگرام یک کسب و کار در وب سایت شما جذابیت ویژه ای دارد ، به ویژه برای مشتریان عادی شما که آنها را در محصولات یا خدمات جدید به روز می کنند. از منظر دیگر ، می تواند به عنوان نمونه کارهایی از انواع مختلف برای هدایت چشم اندازها ، مثالهای تصویری از آنچه را می فروشید ، ارائه دهد.

شما می توانید برای افزایش فالوور و همچنین برنامه ریزی برای پیشرفت پیجتان از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس استفاده کنید

به طور کلی ، یک حساب کاربری اینستاگرام می تواند به یک برند کمک کند تا تصویر نام تجاری قوی تری ایجاد کند و اعتماد خود را نسبت به مشتری خود افزایش دهد ، حتی بیشتر از سایر سیستم عامل ها. ماهیت بصری اینستاگرام مردم را تشویق می کند تا محتوای تولید شده توسط کاربران را برای مارک ها ایجاد کنند تا در فید خود نمایش داده و دوباره منتشر کنند. تعاملاتی که در اینستاگرام انجام می شود می تواند به عنوان بازخورد و همچنین منبع گواهی مشتریان باشد.

اگر هنوز متقاعد نشده اید که در اینستاگرام سرمایه گذاری کنید و فید اینستاگرام را در وب سایت های خود نمایش دهید ، به این فکر کنید که چگونه می تواند به شما در افزایش اعتبار و اعتبار برند نیز کمک کند. افزودن یک فید اینستاگرام (و سایر فیدهای پلتفرم رسانه های اجتماعی) در وب سایت خود نشان می دهد که شما یک حضور تجاری مداوم و قوی در شبکه های اجتماعی دارید. صرف نظر از تعداد فالورهایتان ، مواجه شدن با برندی که نمی تواند حتی در یک شبکه اجتماعی ادعای سازگاری کند عجیب است.

نمایش پست اینستاگرام در وردپرس با استفاده از افزونه ها

ساده ترین راه برای نمایش پست اینستاگرام در وردپرس استفاده از افزونه هاست. یکی از کاربردی ترین پلاگین ها برای این کار Smash Balloon Social Feed است. این افزونه نصب سریع و کاربرد ساده ای دارد.

یک نسخه پولی با نام Smash Balloon Instagram Feed Pro نیز وجود دارد. این گزینه های سفارشی سازی بیشتری مانند مرتب کردن خبرخوان ها بر اساس هشتگ ها ، ترکیب انواع خوراک های مختلف ، نمایش کپشن ها ، لایک ها و نظرات و موارد دیگر را ارائه می دهد.

  • ابتدا باید افزونه Smash Balloon Social Photo Feed را در وب سایت خود نصب و فعال کنید.
  • یک پنجره بازشو مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید از بین یک نمایه شخصی یا شخصی در Instagram نمایش دهید. برای این آموزش ، ما گزینه Personal را انتخاب کرده و روی دکمه “اتصال” کلیک می کنیم.
  • از طرف دیگر ، اگر یک حساب کاربری یا Creator Instagram دارید ، می توانید گزینه “Business” را برای ادامه انتخاب کنید.
  • به Smash Balloon اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام را بدهید

در مرحله بعدی ، باید حساب اینستاگرام خود را ببینید که به Smash Balloon متصل است.

حساب اینستاگرام با موفقیت به Smash Balloon متصل شد

پس از آن ، به برگه «سفارشی سازی» بروید و شکل و محتوای فید اینستاگرام خود را تغییر دهید. به عنوان مثال ، عرض و ارتفاع فید را سفارشی کنید و رنگ پس زمینه را تغییر دهید.

به غیر از آن ، Smash Balloon به شما امکان می دهد تعداد عکس ها و ستون ها را برای نمایش در فید انتخاب کنید. همچنین می توانید نوارهای اطراف تصاویر را انتخاب کنید ، طرح موبایل را غیرفعال کنید ، تصاویر خود را مرتب کنید و وضوح تصویر را انتخاب کنید.

اگر به پایین پیمایش کنید ، گزینه های بیشتری برای سفارشی سازی وجود دارد. به عنوان مثال ، سرفصل فید اینستاگرام خود را ویرایش کنید ، دکمه های “بارگیری بیشتر” و “دنبال کردن” را فعال کنید ، تنظیمات GDPR را تغییر دهید و گزارش هفتگی خبرنامه را دریافت کنید.

با این حال ، اگر به نسخه Pro ارتقا دهید ، ویژگی های اضافی سفارشی سازی وجود دارد ، مانند انتخاب نوع طرح ، فعال کردن کپشن، نظرات ، فیلتر کردن و…

دانلود بیشتر را فعال کنید و دکمه ها را دنبال کنید

در مرحله بعد ، Smash Balloon Feed Photo Photo امکان تعبیه اینستاگرام را در هر کجای وبلاگ وردپرس بسیار آسان می کند.

افزودن بلوک فید اینستاگرام به صفحه خود

Smash Balloon به طور خودکار فید Instagram را بارگیری می کند و پیش نمایش در ویرایشگر محتوا را به شما نشان می دهد. اکنون می توانید پست یا صفحه خود را برای نمایش مطالب از اینستاگرام منتشر کنید.

اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کنید ، باید از کد کوتاه [instagram-feed] جایی که می خواهید فید اینستاگرام خود را نمایش دهید استفاده کنید.

جمع بندی

ادامه مطلب در سایت منبع