سئو

نکات موثر برای نوشتن عنوان کلیک خور

پیدا کردن نوشتن مقاله حرفه ای یک طرف و عنوان مقاله جذاب یک طرف دیگر، هر کدام سختی‌های خاص خود را دارد.

مقاله نویسی

اگر برای شما سوال پیش آمده است که چگونه می‌توان یک محتوای حرفه ای نوشت و برای آن نیز عنوان مقاله جذاب در نظر گرفت، در این مقاله قرار است تا به طور کامل درباره عنوان مقاله جذاب و نوشتن عنوانی که کلیک خور بسیار بالایی دارد، به شما مطالبی ارائه شود.

دنیای مقاله نویسی

تیتر، عنوان، زیر عنوان، نتیجه گیری و… هر کدام دارای زحمات خاص خودش است که به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت.اگر به دنبال آن هستید تا وارد دنیای مقاله نویسی شوید، باید مطالعه کافی بر روی نوشته‌های دیگران داشته باشید.

ساخت عنوان مقاله حرفه ای

در این مقاله قرار است تا به شما یاد دهیم که چرا باید عنوان مقاله جذاب انتخاب کنیم، چگونه کلمات کلیدی را به درستی در عنوان مقاله جذاب به کار ببریم و اینکه چگونه برای ساخت عنوان مقاله حرفه ای، ایده بگیریم.

چرا باید عنوان مقاله جذاب انتخاب کنیم؟

ممکن است از خود سوال بپرسید که چرا باید عنوان مقاله جذاب را ساخت و چه مزایایی می‌تواند برای ما داشته باشد.قبل از هر چیزی، از خود بپرسید که عنوان مقاله جذاب باید با چه طولی باشد؟ چه کلماتی باید استفاده کنید تا عنوان مقاله شما جذاب به نظر برسد؟ باید دقیقا از چه کلماتی پرهیز کرد؟ چگونه می‌توان عنوان مقاله جذاب را به گونه ای بهینه کرد که در موتور جستجو به خوبی شناخته شود؟

توضیحات متا

خودتان را ببینید، چه زمانی بر روی یک لینک کلیک می‌کنید و وارد سایت می‌شوید و علاقه مند هستید تا مطلب نوشته شده را بخوانید؟ مطمئنا این مسئله به زمانی برمیگردد که شما شیفته عنوان مقاله جذاب شدید و در کنار آن نیز، توضیحات متا بسیار عالی برای آن نوشته شده است.

سایت رقیب

حالا اگر دقیقا همین مطلب را یک سایت رقیب نوشته باشد ولی عنوان مقاله جذاب انتخاب نکرده باشد و یا توضیحات متا آن سایت ناقص باشد، شما از وارد شدن به آن سایت امتنا می‌کنید و هیچ علاقه ای ندارید تا آن مطلب را مطالعه کنید زیرا از نظر شما، اتلاف وقت است و ارزش خواندن ندارد.

محصول در سایت

در واقع، زمانی که اقدام به انتخاب عنوان مقاله جذاب می‌کنید، می‌توانید این موضوع را در نظر بگیرید که کاربر حتما از مقاله شما خوشش خواهد آمد و جذب سایت می‌شود.باور کنید، با وجود یک مقاله دارای عنوان جذاب، کاربر بسیار علاقه مند خواهد شد که تا آخر مقاله، مطالعه کند و اگر محصولی در سایت دارید، حتما به محصول نگاهی بیندازد.

چگونه یک عنوان مقاله جذاب بنویسیم؟

عنوان کلیک خور یا عنوان جذاب، چیزی است که باعث می‌شود تا کاربر تا آن را در نتایج موتور جستجوگر و یا مکان دیگر دید، بر روی آن کلیک کند و وارد سایت شود و مقاله را تا انتها بخواند.

آموزش نوشتن عنوان مقاله حرفه ای

بسته به اهداف شما، باید عنوان نوشته شود و ببینید که برای هدفی که در نظر گرفتید، آیا مخاطب وارد ایت شما می‌شود یا خیر.

بهترین تعداد کلمات

آیا دوست دارید تا هر طور شده مقاله شما در موتور جستجوگر به ثبت برسد؟ به شما پیشنهاد می‌شود حداکثر 70 کاراکتر برای عنوان مقاله را در نظر بگیرید.اگر بیشتر از 70 کاراکتر بنویسید، باعث می‌شود تا مقاله شما در موتور جستجوگر، بد به نظر برسد و یا کلمات درهم ریخته باشد که اصلا نشان دهنده عنوان حرفه ای نیست.

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مقاله جذاب به چه صورت است؟

این کار بسیار راحت است و هیچ گونه دشواری پشت این مسئله نیست. کافی است تا یک مقاله ای را به درستی بنویسید و در 50 الی 70 کلمه اول مقاله، حداقل 1 بار و حداکثر 3 بار از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که سعی کنید در جمله اول مقاله، حتما از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مقاله

برای مثال، چند عنوان زیر را در نظر بگیرید:

  • ‘چگونه می‌توان کفش ارزان قیمت و با کیفیت خرید؟’

  • ‘5 نکته برتر برای خرید کفش ارزان و با کیفیت’

  • ‘برای خرید کفش ارزان و با کیفیت این نکات را در نظر بگیرید!’

از بین این سه عنوان، کدام عنوان‌ها را می‌پسندید؟

دو عنوان اول، به عنوان مقاله جذاب شناخته می‌شود. با این حال به روز بودن عنوان سوم، باعث کلیک خور بودن آن نمی شود و مخاطب فکر می‌کند که این یک سایت اسپم است که صرفا کلماتی را الکی پر کرده و می‌خواهد مخاطب را گول بزند.

ثبت سفارش تولید محتوا

عنوان مقاله جذاب، صرفا نباید برای سایت نوشته شود

شما باید مقاله خود را برای موتورهای جستجو نیز بهینه کنید و از این جهت بتوانید از طریق دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند واتس آپ، ، توییتر، فیسبوک، تلگرام و… نیز بازدید داشته باشید.

در این مقاله، برای شما نکاتی درباره اینکه چرا باید عنوان مقاله جذاب را انتخاب کرد نوشتیم و توضیح دادیم که یک عنوان کلیک خور چیست و چه کاربردی دارد و از همه مهم تر، چگونه باعث می‌شود تا کسب و کار شما رشد کند و بازدیدهای زیادی را به دست آورید.

مقاله کلیک خور

در واقع، با استفاده از عنوان مقاله کلیک خور، می‌توانید مشتریان بسیار زیادی را پیدا کنید. هر چه کسب و کار خود را جذاب تر نشان دهید، مشتریان احتمالی بیشتری خواهید داشت و این می‌تواند شما را به درآمد نامحدود برساند.علاوه بر این مورد، باید بدانید که چگونه می‌توان یک عنوان مقاله جذاب نوشت و به اصطلاح، عنوان نیازمند چه مواردی است که به خوبی در این مقاله ذکر شده است و با رعایت نکات ذکر شده و با تمرین‌های مختلف بر روی محتوایی که نوشتید، می‌توانید اقدام به نوشتن عنوان مقاله مناسب کنید.

کلمات مرتبط

نوشتن عنوان مقاله جذاب می‌تواند برای شما سودآور باشد، پس باید این مورد را حتما به خوبی در نظر بگیرید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید