سئو

رپورتاژ آگهی در نمکستان

این روزها مطالعه انواع مجلات و روزنامه ها یکی از سرگرمی های آقایان و بانوان ایرانی محسوب می شود. با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند و همچنین استفاده روز افزون از اینترنت، مجلات و روزنامه ها به راحتی جای خود را به نوع جدیدتر خود، یعنی مجلات اینترنتی داده اند. یکی از مجلات اینترنتی که به دلیل تنوع در مطالب و همچنین به روز بودن اخبار و اطلاعات آن، از بازدید زیادی برخوردار است، مجله اینترنتی نمکستان است که همین موضوع موجب می شود تا در نمکستان یک اقدام مفید و موثر برای دیده شدن در نظر گرفته شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی در دیده شدن

برای دیده شدن، تبلیغات اجتناب ناپذیر است. تبلیغات از موثرترین و مهم ترین راه ها در معرفی کسب و کار و همچنین برند سازی به شمار می رود. یکی از شیوه های تبلیغاتی که این روزها بسیار موثر است و به همین دلیل بسیار مورد توجه صاحبین کسب و کار قرار گرفته است، رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی در واقع شیوه تبلیغاتی جدید است که به معرفی هر چه بهتر خدمات، محصولات و کسب و کارهای مختلف می پردازد. در رپورتاژ آگهی، با بهره گرفتن از بستر اینترنت، این امکان فراهم می شود تا کسب و کار، خدمات و محصولات را بدون هیچ محدودیتی، به تعداد وسیعی از مخاطبان معرفی نمود. از این رو مخاطبان هدف، هر سن و جنسیتی که داشته باشند، به خوبی به وسیله رپورتاژ آگهی پوشش داده خواهند شد؛ علاوه بر این، انتشار رپورتاژ آگهی این فرصت را فراهم می آورد تا مخاطبان جدیدی به مخاطبان هدف افزوده گردد و از این طریق تاثیر مثبتی در دیده شدن و بهبود کسب و کارهای مختلف می گذارد.

علاوه بر اینکه در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی از میزان پایین تری برخوردار است، یک شیوه تبلیغاتی همیشگی محسوب می شود. به عبارت دیگر، با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر، می توان اطمینان حاصل کرد که رپورتاژ آگهی تا همیشه در سایت منتشر کننده قابل مشاهده خواهد بود.

درباره نمکستان

وب سایت نمکستان به عنوان یک مجله اینترنتی فعالیت می کند و با پرداختن به موضوعات جالب و مطرح روز، طیف گسترده ای از مخاطبان، به ویژه بانوان را به خود جذب نموده است.

این وبسایت تمام مطالبی را که برای مخاطبان با جنسیت و سنین مختلف ممکن است جالب توجه باشد، در نظر گرفته است. از جمله عناوینی که در وبسایت نمکستان به آنها پرداخته شده است، عبارتند از:

  • اخبار لحظه به لحظه
  • آشپزی
  • رازهای سلامتی و زیبایی
  • فرهنگ و هنر
  • تفریح و سرگرمی

چرا مجله اینترنتی نمکستان را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید؟

رپورتاژ آگهی در نمکستان می تواند یک انتخاب خوب برای درخشیدن در بین رقبا محسوب شود. به این دلیل که با پرداختن به موضوعات متنوع توانسته است تا طیف گسترده ای از مخاطبان را جذب نماید و برای معرفی انواع کسب و کارهای مرتبط با هر یک از موضوعات پرداخته شده در وبسایت نمکستان، یکی از بهترین انتخاب ها در نظر گرفته شود.

مجله اینترنتی نمکستان برای دنبال کنندگان اخبار روز، انواع خبرهای فرهنگی، ورزشی، حوادث، سینما و … را پوشش داده است؛ و همچنین میزبان تعداد بسیاری از علاقه مندان به فرهنگ و هنر است. در این راستا بخش فرهنگ و هنر نمکستان شامل اشعار، داستان سرایی و دل نوشته است. در بین سبک های مختلف اشعاری که در نمکستان به آن پرداخته شده است، دوبیتی های بابا طاهر و همچنین داستان های کوتاه از جمله محبوب ترین های بخش هنری نمکستان محسوب می شود.

از دلایل اینکه بانوان توجه بیشتری به سایت نمکستان می نمایند، وجود بخش های مربوط به آشپزی و همینطور رازهای سلامتی و زیبایی می باشد.

بخش آشپزی وبسایت نمکستان شامل هرگونه اطلاعاتی است که برای تهیه یک غذای لذیذ لازم است بدانید؛ از آموزش های لحظه به لحظه، ترفندها و تکنیک های کمیاب آشپزی، چارت کاملی از دستور پخت غذاهای ایرانی و فرنگی گرفته تا طرز تهیه انواع کیک و شیرینی و دسر، همه و همه در بخش آشپزی نمکستان به آن پرداخته شده است و اگر در آشپزی مبتدی یا حرفه ای باشید، باز هم نکات جدیدی هست که از این قسمت یاد بگیرید.

بخش دیگری که توسط بانوان زیاد مورد لطف قرار می گیرد، بخش مربوط به رازهای سلامتی و زیبایی است. در این بخش، انواع راهکارهایی که برای داشتن زیبایی بیشتر ممکن است بدردتان بخورد، آورده شده است. از مطالب مربوط به سلامتی که در این بخش از نمکستان به آن پرداخته شده است، می توانید به عنوان یک پزشک سیار نام ببرید.

علاوه بر موضوعات اشاره شده، در نظر گرفتن انواع سرگرمی ها در بخش تفریح و سرگرمی نمکستان می تواند باعث شود تا کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت نمکستان سپری کنند و حتی یکی از بازدیدکنندگان دائمی این سایت به شمار روند.

توجه به موضوعاتی که برای آقایان و بانوان با هر محدوده سنی ممکن است جالب باشد، در وبسایت نمکستان تحت پوشش قرار داده شده است و همین امر موجب شده است تا این مجله اینترنتی، به آماری بالغ بر 2 میلیون بازدید در ماه برسد. تعداد زیاد بازدید کنندگان این وبسایت یک فرصت عالی برای دیده شدن از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در نمکستان محسوب می شود.

دلیل دیگری که می تواند باعث شود تا رپورتاژ آگهی در نمکستان یک فرصت کم نظیر محسوب شود، رتبه ای است که مجله اینترنتی نمکستان در وبسایت معروف سیمیلار وب دارا می باشد. سایت سیمیلار وب این قابلیت را دارد تا سایت های مختلف را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و رتبه ای را به آنها اختصاص دهد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

یکی از جنبه هایی که توسط سایت سیمیلار وب مورد بررسی قرار می گیرد، میزان استقبال مخاطبان از سایت است که در این زمینه وبسایت نمکستان رتبه 2205 را در بین کل سایت های ایرانی کسب کرده است. این رتبه برای سایتی با مضمون مجله اینترنتی یک رتبه قابل توجه است و حاکی از آن است که وبسایت نمکستان با پرداختن به موضوعات داغ و مفید به خوبی توانسته است تا توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید و از این طریق روزانه بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. از این رو رپورتاژ آگهی در نمکستان می تواند تضمینی برای دیده شدن کسب و کار باشد.

همچنین یکی دیگر از سایت های معتبر در ارزیابی انواع سایت ها، سایت MOZ است که به صورت دیگری سایت های مختلف را ارزیابی می نماید. در سایت MOZ دو شاخص مهم مورد توجه قرار می گیرد. اولین شاخصی که در سایت MOZ ارزیابی می شود، شاخص پیج آتوریتی است.

پیج آتوریتی شاخصی است که مشخص می کند هر یک از صفحات سایت تا چه اندازه اصول و قواعد سئو را رعایت کرده اند و از نظر موتورهای جستجو دارای چه رتبه ای هستند.

شاخص پیج آتوریتی رتبه ای بین 0 تا 100 است که محبوبیت صفحات سایت را از دید موتورهای جستجو بیان می کند و هر چقدر این رتبه پایین تر باشد، به این معنی است که صفحات سایت به طور قابل قبولی اصول سئو را رعایت نموده اند و از نظر موتورهای جستجو دارای موقعیت خوبی هستند.

دومین شاخصی که در سایت MOZ مورد توجه قرار می گیرد، دامین آتوریتی است که امتیازی است که به کل سایت داده می شود و با عددی بین 0 تا 100 مشخص می شود. هر چقدر دامین آتوریتی یک سایت بیشتر باشد، به معنای محبوبیت بیشتر سایت است. شاخص دامین آتوریتی وبسایت نمکستان 48 است. این دامین آتوریتی بالا می تواند علت خوبی برای ترغیب و تشویق شما برای رپورتاژ آگهی در نمکستان در نظر گرفته شود.

همچنین امتیازی که سایت نمکستان به وسیله MOZ.com برای خود کسب کرده است، 5.1 است و می تواند دلیلی برای اعتماد به سایت نمکستان محسوب گردد. یک دلیل دیگر برای اینکه رپورتاژ آگهی در نمکستان را برای انتشار آگهی و معرفی کسب و کارتان انتخاب کنید، عمر دامنه وبسایت نمکستان است. عمر دامنه از این جهت مهم است که می تواند تضمینی برای بقای رپورتاژ آگهی در نظر گرفته شود.

عمر دامنه سایت نمکستان 7 سال می باشد؛ بنابراین با رپورتاژ آگهی در نمکستان نیازی نیست به خاطر انقضای سایت و از بین رفتن آگهی نگرانی داشته باشید.

رپورتاژ آگهی در نمکستان برای هر شرکت و وبسایتی با هر زمینه فعالیتی امکان پذیر است و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

علت این است که مجله اینترنتی نمکستان در زمینه های گوناگونی فعالیت می کند. با سر زدن به سایت نمکستان می توانید مشاهده کنید که مجله اینترنتی نمکستان دارای صفحات خبر رسانی در زمینه های سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و … می باشد.

مجله اینترنتی نمکستان تنها شامل صفحات اخبار نمی شود و تقریبا برای مطالعه هر موضوعی می توان به این وبسایت مراجعه کرده و از اطلاعات جالب آن بهره مند شد.

از انواع اشعار در بخش فرهنگ و هنر نمکستان گرفته تا انواع راز و رمز های مربوط به سلامتی و زیبایی، انواع نکات ریز آشپزی و حتی امکان تفریح و سرگرمی، فقط قسمتی از موضوعاتی است که در مجله اینترنتی نمکستان به آن پرداخته شده است. با این تنوع در موضوعات، مجله اینترنتی نمکستان به خوبی توانسته است از زمان شروع فعالیتش تا کنون، طیف وسیعی از اقشار جامعه با جنسیت، سن و مشاغل مختلف را به عنوان طرفداران و بازدید کنندگان خود جذب کند.

مجله اینترنتی نمکستان هم اکنون مورد توجه نسل جوان، هنرمندان، علاقه مندان به اخبار، علاقه مندان به آشپزی و همچنین کسانی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهند، می باشد. از این رو در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، مخاطبان شما هر سن، جنسیت و کسب و کاری که داشته باشند، با رپورتاژ آگهی در نمکستان می توانید مطمئن باشید که مخاطبان هدف شما حتما آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید