سئو

چگونه آژانس های بیمه با استفاده از بازاریابی محتوا رشد می کنند قسمت اول

اساساً هدف نهایی آژانس های بیمه در بکارگیری بازاریابی محتوا، یافتن رهبران و افراد واجد شرایط برای کسب و کار خود است. هنگامی که در پیدا کردن این افراد موفق عمل کردید، به منظور کسب سود بیشتر، ملزم به توسعه و گسترش آژانس بیمه ی خود هستید.

اهمیت محتوا در بیمه

هنگامی که محتوایی ایجاد می کنید، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. محتوا اصطلاحاً یک چتر است که هر چیزی که در وب سایت بیمه ایجاد می شود را پوشش می دهد. بنابراین چنانچه یک پست جدید یا یک کلیپ ویدئویی کوتاه در وب سایت خود قرار دهید، در حقیقت ایجاد محتوا کرده اید.

آژانس های بیمه از انواع مختلفی برای و جذب مشتریان جدید استفاده می کنند.

صفحات وب

سوالاتی نظیر: چرا به بیمه درمان نیاز دارم؟ حداقل میزان پوشش بیمه ای اختصاص داده به ماشین چقدر است؟

ویدئوها

علاوه بر ارائه ی ویدئوها در وب سایت، می توانید بعد از آن، ویدئوها را در سایر صفحاتی که امکان پخش آنلاین دارند، به صورت رایگان ارسال کنید.

وبلاگ

وبلاگ ها محل مناسبی در سایت شما هستند تا در مورد رویدادهای کنونی، اخبار صنعت و اضافه شدن خطوط تولید و … صحبت کنید. اگر شرکت شما در صنعت بیمه باشد، ایجاد وبلاگ بازی عادلانه تری است. نوشتن وبلاگ، مشتریان بالقوه را به سوی شما هدایت می کند، مشتریانی که در صنعت بیمه بسیار زیاد خواهند بود.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

هزینه تولید محتوا

تولید محتوا تخصصی

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید