سئو

چگونه اینفوگرافیک هایی موفق را تولید کنیم؟

اگر شما هم میخواهید اینفوگرافیک موفق تولید کنید، باید بدانید که نکات زیادی را باید در این زمینه رعایت کنید تا آن ها را به حداکثر موفقیت برسانید. در این بخش با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید. آنچه که باید بدانید این است که اضافه کردن محتوای بصری در استراتژی های شما در زمینه بازاریابی در واقع یک راه حل عالی برای کاهش باگ های سایت شما در زمینه محتوا خواهد بود. در این بین، تولید هم می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطب باشد.

اینفوگرافیک موفق

در حالی که بازاریابان با بودجه اندک می توانند محتوایی حاوی فیلم ها ، تجسم های خود و دوره های آنلاین به صورت کامل ایجاد کنند ، وبلاگ نویسان و استارتاپ های برای داشتن شانس مبارزه در این زمینه به اینفوگرافیک ها مراجعه می کنند. اینفوگرافیک ها نه تنها مقرون به صرفه هستند ، بلکه می توانند به راحتی در چندین کانال آن ها را قرار دهید. چه از طریق رسانه های اجتماعی ، و چه از طریق پست های وبلاگ و خبرنامه های مختلف اینفوگرافیک موفق این به شما این امکان را می دهد که بیشترین جذب را از سرمایه گذاری خود داشته باشید.

مزایای اینفوگرافیک موفق

چگونه اینفوگرافیک ها برای بازاریابی محتوا مفید خواهید بود؟ از آنجا که اینفوگرافیک ها مخاطبان بیشتری نسبت به سایر در رسانه های اجتماعی دارند. این علاقه مندی به شکل لایک ، نظر و اشتراک گذاری نشان داده می شود. هرچه کاربران رسانه های اجتماعی پست شما را بیشتر بازدید کنند ، باعث می شوند که میزان بازدید از سایت و پست های شما بیشتر شود. استفاده از تجسم داده ها در اینفوگرافیک موفق مانند جدول زمانی نمودارها ، اطلاعات پیچیده را برای مخاطبین شما قابل درک تر می کند.

استراتژی شما به عنوان یک معجزه

اینفوگرافیک ها همانقدر که برای بازاریابی موثر هستند ، گنجاندن آنها در استراتژی شما به عنوان یک معجزه دیده نخواهد شد. اگر می خواهید موفقیت آنها را به حداکثر برسانید و یک اینفوگرافیک موفق تولید کنید ، باید آن ها را به گونه ای عالی تولید کنید. در ادامه راهکارهایی را که باید برای بازاریابی اینفوگرافیک موفق به خاطر بسپارید ، ذکر کرده ایم پس با ما همراه باشید:

1. موضوع مناسب را انتخاب کنید!

در وهله اول ، اینفوگرافیک موفق، اینفوگرافیکی است که در عین جذاب بودن اطلاعات کاربردی را به فرد بدهد. برای به دست آوردن موفقیت بیشتر ، می توانید از یک ابزار تحقیق محتوا مانند BuzzSumo استفاده کنید تا به هرآنچه که برای اینفوگرافیک موفق خود می خواهید دست پیدا کنید.

به طور پیش فرض ، فقط مقالاتی را که در یک سال گذشته منتشر شده اند به نمایش خواهد داد. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید موضوعات پرطرفدار را پیدا کنید ، که یا جدید هستند یا اخیرا دوباره در دایره توجه قرار گرفته اند. با استفاده از تنظیمات موجود در سمت چپ ، می توانید جستجوی خود را در این زمینه با ویژگی های مدنظرتان محدودتر کنید.

اشتراک گذاری های هر پست

نباید تعداد اشتراک گذاری های هر پست را نادیده بگیرید. این نکته به شما کمک می کند تا میزان محبوبیت یک پست را در رسانه های اجتماعی بدانید. اگر یک شبکه خاص را بر دیگری ترجیح می دهید ، کافی است از منوی کشویی برای مرتب سازی و دیدن نتایج استفاده کنید.

مزیت اصلی انتخاب یک موضوع پرطرفدار در اینفوگرافیک موفق این است که به راحتی در رسانه های اجتماعی پخش می شوند. با این وجود ، شما باید به دنبال محتوایی باشید که همیشه محبوب است ، و می تواند ترافیک را برای مدت طولانی تری در سایت شما ایجاد کند.

2. یک اسکریپت اینفوگرافیک تهیه کنید!

پس از یافتن یک موضوع مناسب برای کار ، مرحله بعدی نوشتن یک اسکریپت جذاب برای اینفوگرافیک موفق شماست. به یاد داشته باشید ، کیفیت اینفوگرافیک نه تنها بر اساس طراحی آن ، بلکه در نحوه ارائه اطلاعات از طریق متن نیز تعیین می شود. در اینجا بخش های مهم یک اسکریپت اینفوگرافیک و نحوه نوشتن آنها آمده است:

  • تیتری جذاب انتخاب کنید!

با خیال راحت تیتر خود را با ارجاع دادن به الگوهای رفتاری ، افراد مشهور یا هر چیزی که محبوب است ، بهتر کنید.

مقدمه در اینفوگرافیک موفق

مقدمه نباید بیش از 3-4 جمله باشد. هدف آن ایجاد نوعی کنجکاوی برای مخاطب برای دیدن ادامه آن است. یکی از راهکارها این است که در مورد نحوه به دست آوردن اطلاعات اینفوگرافیک خود توضیح دهید. همچنین می توانید با یک آمار جالب شروع کنید که مستقیما به مخاطبان شما مربوط می شود.

منابع اطلاعات در اینفوگرافیک موفق

در صورت امکان ، باید اطلاعات اصلی تحقیقات خود را وارد کنید. انجام این کار باعث افزایش اعتبار شما در بین مخاطبان شما خواهد شد. اما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، می توانید از تحقیقاتی که توسط سایرین انجام شده است استفاده کنید. البته فراموش نکنید که در اینفوگرافیک موفق کپی وجود ندارد و شما باید همیشه منبع را ذکر کنید.

نکات تکمیلی

قبل از ارسال اسکریپت خود به طراح مربوطه ، آن را تصحیح و نکاتی که ذکر شد را در آن اصلاح کنید. بررسی کنید که آیا محتوای اینفوگرافیک به همه سوالات مطرح شده ای که در آن هست پاسخ می دهد یا خیر. فیلمنامه را زیاد طولانی نکنید فقط 300-400 کلمه را هدف بگیرید تا از این که اینفوگرافیک بیش از حد طولانی باشد اجتناب کنید.

3. کانال های انتشار محتوا را فراموش نکنید!

درست مانند هر شکل دیگری از محتوای آنلاین ، می توانید بازدید اینفوگرافیک خود را توسط کانال های مختلف افزایش دهید. طبق آمار ، احتمال خواندن اینفوگرافیک 30 برابر بیشتر از پست های معمولی وبلاگ است. به عبارت دیگر ، اینکه فراموش کنید اینفوگرافیک را در سایت خود قرار دهید ممکن است که بزرگترین و آخرین اشتباه شما باشد.

خوشبختانه ، برای انجام این مرحله نیازی به انجام کارهای مهم ندارید. به سادگی سیستم مدیریت محتوا یا بستر وبلاگ خود را بارگذاری کرده و اینفوگرافیک را در یک پست جدید کپی کنید. برای بیشتر کردن تجربه مصرف محتوا از مخاطبان خود ، حتما آن را با محتوای متنی منتشر کنید و هر اطلاعاتی که برای خواننده مفید است را در آن جای دهید.

محتوای متنی

رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک می توانند به شما این امکان را بدهند که یک مخاطب شبیه به قبلی ها را جذب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه ای را انتخاب کنید که دارای منبع زیر باشد:

4. دکمه ای برای استفاده از رسانه های اجتماعی ایجاد کنید!

ساده ترین روش این است که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در اینفوگرافیک خود با یک ابزار رایگان مانند AddThis انتخاب کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود ، دکمه های اشتراک گذاری را از قسمت lis انتخاب کنید.

ابزارهای اشتراک گذاری اینفوگرافیک

در بخش ‘انتخاب نوع ابزار’ ، اشتراک گذاری تصویر را بولد کرده و سپس ادامه مطلب را تهیه کنید. در بخش ویرایشگر ، می توانید تنظیماتی مانند موقعیت دکمه های اشتراک گذاری و شبکه های اجتماعی موجود را تغییر دهید. اگر می خواهید شبکه های اجتماعی موردنظرتان را مشخص کنید ، در قسمت ‘شبکه های اجتماعی’ Select your own را انتخاب کنید.

طرح و رنگ

همچنین می توانید به بخش Design بروید تا ظاهر دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی خود را نیز با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. به عنوان مثال ، می توانید اندازه دکمه ، گرد بودن گوشه و رنگ پس زمینه آیکون را نیز تغییر دهید. هنگام تغییر ظاهر دکمه های اشتراک گذاری ، حتما طرح و رنگ آن را در نظر داشته باشید. همچنین می توانید گزینه هایی مانند قابلیت دیدن در دستگاه های دیگر را نیز بررسی کرده و آن ها را تغییر دهید.

5. بهینه سازی اینفوگرافیک موفق برای SEO

گام بعدی این است که مطمئن شوید اینفوگرافیک شما قابل جست و جو است. حتی بهترین اینفوگرافیک جهان نیز به صفحه اول گوگل نخواهد آمد. گذشته از اینکه باید موفق داشته باشن ، باید بر روی چند عامل دیگر نیز تمرکز کنید.بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

مرحله 1: انتخاب نام فایل اینفوگرافیک موفق

مرحله 2: بهینه سازی Alt Text

هنگام بهینه سازی متن alt اینفوگرافیک موفق ، می توانید از یک روش مشابه استفاده کنید. هنگامی که کاربران ماوس خود را بر روی تصویر حرکت می دهند ، عنوان ‘راهنمای ابزار’ نیز قابل مشاهده است. درست مانند نام فایل ، موتورهای جستجو مانند Google نیز از متن alt برای تعیین موضوع اینفوگرافیک استفاده می کنند. با این حال ، می توانید تا آنجا که می خواهید با متن alt خود توصیف کننده باشید (فقط دقت داشته باشید که از هرگونه توضیح اضافی در این زمینه بپرهیزید.)

مرحله 3: توضیحات متا

از نظر کلیک های انجام شده ، توضیحات متا اینفوگرافیک موفق باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد. هر کاری که انجام می دهید ، مطمئن شوید که طول آن را بین 135 تا 160 کاراکتر نگه دارید. این نکته تضمین می کند که توضیحات شما به درستی در صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. از آنجا که توضیحات متا باید متناسب با کاربران باشد و نه اسکم های وب ، باید اطلاعات کافی در مورد اینفوگرافیک شما ارائه دهد. همچنین ایده خوبی است که یکبار کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای اینکه دیده شود بنویسید.

6. اینفوگرافیک موفق همه کاره است!

یکی از بزرگترین مزایای اینفوگرافیک ، همه کاره بودن آنها است. آنها می توانند با ایده های مختلف در زمینه محتوا ، مانند جمع بندی ، گزارش و راهنمای گام به گام کار ساخته شوند. برای تاثیرگذاری بیشتر پیام اینفوگرافیک ، می توانید آنها را به صورت اسلاید مجددا نمایش دهید. این کار را می توان با یک برنامه ویرایش عکس رایگان مانند GNU Image Manipulation Program یا GIMP انجام داد.

راه اندازی GIMP

تصویر فایل PNG یا JPG

در این مرحله ، اکنون می توانید تصویر را به عنوان یک فایل PNG یا JPG با این آدرس File> Export As ذخیره کنید. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از رونویسی اینفوگرافیک اصلی ، نام فایل دیگری را انتخاب کنید.در پنجره Paste ، می توانید تنظیمات کیفیت و گزینه های پیشرفته را برای خروجی نهایی پیکربندی کنید. به این ترتیب می توانید اسلایدهای فردی را برای ارائه احتمالی خود بدست آورید. به سادگی همه تغییرات خود را لغو کرده و از بالا شروع کنید ، و هر اسلاید را به صورت فایل های جداگانه ذخیره کنید. برای بازدید بیشتر می توان اسلایدها را به تنهایی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ClickMeeting

پاداش های اینفوگرافیک موفق!

شاید بتوان گفت که این استفاده از اینفوگرافیک و به ویژه تولید یک اینفوگرافیک موفق می تواند یکی از راه های شما برای افزایش رتبه بندی سایتتان باشد. شما می توانید با کمک گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه تمامی این کارها را به آسانی انجام دهید و به رتبه بندی عالی در گوگل برسید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید