سئو

چگونه بفهمیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده؟

نکات مهمی برای بازدید بیشتر اکانت در لینکدین

قبل از اینکه بفهمیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده بهتر است روشهای محبوب شدن اکانت لینکدین را بدانیم. نباید غلط املایی داشته باشیم، در عوض باید یک عکس مناسب و نسبتا رسمی روی پروفایل داشته باشیم. کاور پروفایل، دومین تصویری است که کارفرما یا مشتری از ما خواهد داشت، کاور پروفایل را عکسی از محیط کاری خود قرار می دهیم. هرگز برای اعضای گروهی که نمی شناسیم پیام مستقیم ارسال نمی کنیم و با غریبه پسرخاله نمی شویم. از پیام های آماده لینکدین برای ارتباط با افراد جدید استفاده نمی کنیم. به جای تلفن همراه از دسکتاپ برای ویرایش و ارسال مطلب در لینکدین استفاده می کنیم.

اگر علاقمندید بدانید چه کسی در اکانت ما رو بازدید کرده جواب ساده است. کسی که آدرس (آیدی– ID) ما را داشته و یا با دیدن نام و آدرس ما کنجکاو شده تا سری به ما بزند. یک آدرس (آیدی) منحصر به فرد ولی آسان برای خود انتخاب می کنیم که شامل نام و نام خانوادگی یا نام مستعار ما باشد. فرم خلاصه کار یا سامری را با کلیدواژه های کار فعلی یا برنامه ای که برای آینده داریم پر می کنیم. به این ترتیب افرادی که در حیطه علایق شغلی ما فعالیت یا سفارشی دارند در مسیر ما قرار می گیرند. کسانی که از حساب ما دیدن می کنند را پیگیری می کنیم و جویای فعالیت ها و برنامه های آنها می شویم.

پیشنهاد میکنیم مقاله مفید

را مطالعه نمایید.

واقعا چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده؟ کسی که یک وجه اشتراک بین پروفایل ما و خواسته های او وجود داشته. هر چه پروفایل لینکدین کاملتری داشته باشیم امکان پیدا شدن وجه اشتراک با کارفرما و مشتری بیشتری می شود. کارفرماها ترجیح می دهند افرادی با سلایق مشابه را جذب کنند. ما به لینکدین وارد شده ایم تا دیده شویم پس کارهای روزانه خود را در قالب عکس و متن مناسب به اشتراک میگذاریم.

با افراد شبکه ی خود ارتباط قوی و تنگاتنگی ایجاد می کنیم و جویای احوال و فعالیت های کاری آنها خواهیم بود. هنگام تایپ و ثبت لیست مهارت ها صبر می کنیم تا کلمات پیشفرض و پیشنهادی لینکدین ظاهر شوند و از همانها استفاده می کنیم. در قسمت هدلاین خیلی رک و پوست کنده آنچه می خواهیم یا آنچه هستیم را می نویسیم. نیازی به تکرار مطالب و فیلدهای موجود در پروفایل نیست.

چگونه بفهمیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده

اینکه چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده ممکن است در ابتدا مهم به نظر نرسد. در لینکدین هم مانند سایر شبکه های اجتماعی، درخواستهای دوستی و فالو کردن دریافت خواهیم کرد. بهتر است بدانیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده و به کدام یک از بخش های پروفایل ما توجه بیشتری کرده. ارتباط بیشتر با افرادی که به صنعت ما وابسته هستند خیلی بیشتر از ارتباط با غریبه هایی که تصادفا ما را فالو کرده اند به کار می آید. فرد مناسب می تواند یک فرصت شغلی به ما بدهد و فرد نامناسب فقط وقت ما را تلف خواهد کرد.

برای اینکه بدانیم طی سه ماه گذشته چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده ، سه راه وجود دارد.

1- در صفحه اصلی لینکدین در زیر عکس پروفایل خود گزینه Who’s viewed your profile را مشاهده می کنیم. با زدن این گزینه لیست بازدید کنندگان را خواهیم دید.

2- روی آیکن Me در نوار بالای صفحه اصلی لینکدین کلیک کرده و از منوی باز شده View profile را انتخاب می کنیم. در داشبورد خود شاهد گزینه ی Who Viewed Your Profile خواهیم بود که آن را انتخاب می کنیم تا لیست بازدیدکنندگان را ببینیم.

3- روی آیکن Me در صفحه اصلی لینکدین کلیک کرده و گزینه دسترسی به اشتراک من (Access My Premium) را انتخاب می کنیم. اطلاعات پروفایل ما طی سه ماه گذشته و در زیر بخش Your personalized insights مشاهده می شود.

بعد از اینکه فهمیدیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده باید چه کار کنیم؟

بعد از اینکه فهمیدیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده باید برای سر زدن به پروفایل آنها برنامه منظمی ترتیب دهیم. خیلی از مخاطبان ما به صورت ناشناس از اکانت ها بازدید می کنند. از گزینه پیدا کردن هم دانشگاهی ها ( فارغ التحصیلان ) حداکثر بهره برداری را می کنیم. تمام افرادی را که همکلاسی و هم دانشگاهی ما بوده اند، پیدا می کنیم. با بررسی فعالیت ها و پروفایل آنها می توانیم بفهمیم که چند نفر از آنها در یک شرکت خاص مشغول به کار هستند.

مهم است بدانیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده. برای کسی که از پروفایل ما بازدید کرده سوابق کاری ما مهم خواهد بود. پس باید از کارفرمای قبلی، گواهی مربوط به انجام کارهایی که انجام داده ایم را بخواهیم. از صفحه اصلی لینکدین تب My Network ر باز کرده و از پنل سمت چپ گزینه connections را انتخاب می کنیم. از طریق لینک Manage my recommendation نسبت به درخواست گواهی فعالیت از کارفرمای قبلی اقدام می کنیم.

بعد از اینکه فهمیدیم چه کسی در لینکدین اکانت ما رو بازدید کرده شروع به جمع آوری اطلاعات می کنیم. فایل اکسل حاوی اسامی، عناوین شغلی و ایمیل مخاطبان خود را به این روش بدست می آوریم. روی آیکن Me در بالای صفحه اصلی LinkedIn خود کلیک کرده settings & privacy را از منوی باز شده انتخاب می کنیم. روی Data Privacy در پنل سمت چپ کلیک می کنیم. در بخش How LinkedIn uses your data section، روی دریافت یک کپی از داده های خود کلیک می کنیم. داده های مورد نظر خود را از پنل سمت راست انتخاب کرده، دکمه Request archive را می زنیم که یک پنجره کوچک باز خواهد شد.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید