عمومی

چگونگی تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل

آیا تا کنون تلاش کرده اید محتوای 10 برابری بسازید؟ کار آسانی نیست، هست؟ غالبا بزرگترین مانعی که با آن روبرو می‌شوید این است که کی و کجا شروع کنید. در این اپیزود قدیمی اما خوب جمعه تخته سفید، رند فیسکین درباره ی اینکه شما چگونه میتوانید محتوای 10 برابری خود را توسعه دهید تا به دوام آوردن برندتان کمک کنید.

چگونه بهترین محتوا را تولید کنیم؟

رونوشت ویدئو:

حال می‌خواهیم برای آنهایی که ممکن است به یادآوری نیاز داشته باشند و یا کسانی که جمعه تخته سیاه های قبلی را که درباره ی تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل است ندیده اند توضیح دهیم، به دلیل اشباع محتوا و همچنین زیاد بودن ، ایده های زیادی در جریان است به همین دلیل دوام آوردن خیلی سخت است،

ما نمی‌توانیم فقط بگوییم :’سلام، من میخواهم به اندازه ی 10 نفر برتر در نتایج جستجو برای این کلمه کلیدی خاص باشم. ’ ما باید بگوییم:’چگونه می‌توانم محتوای 10 برابر بهتر برای گوگل تولید کنم، چیزی بهتر از آنچه که هر کدام از این مردم اخیرا انجام داده اند تولید کنم؟’ به این ترتیب ما برجسته میشویم.

محتوای 10 برابری چیست؟

محتوای 10 برابری همان تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل است، بدین صورت که در صورت جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر، این محتوا 10 برابر بهتر از بالاترین نتیجه رتبه بندی باشد. ()

معیارهای لازم تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل:

  • باید و خوبی برای هر دستگاه داشته باشد.

  • این محتوا به طور کلی ترکیبی از کیفیت بالا، قابل اعتماد بودن، سودمندی، جذابیت و جالب توجه بودن میباشد. لازم نیست همه این ویژگی ها را داشته باشد اما باید ترکیبی از برخی از آنها باشد.

  • از نظر دامنه و جزئیات باید تفاوت قابل توجهی با سایر کارهایی که در خدمت همان بازدید کننده یا کاربر هستند داشته باشد.

  • باید واکنش احساسی در مخاطب ایجاد کند، می‌خواهیم حس هیبت داشته باشیم، میخواهیم غافلگیر شویم، میخواهیم لذت، تحسین و یا پیش بینی داشته باشیم.

  • باید با ارائه اطلاعات یا منابع جامع، دقیق، استثنایی یک مسئله را حل کند یا به یک سوال پاسخ دهد.

  • تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل را به یک سبک یا رسانه منحصر بفرد، قابل توجه و به طور غیر منتظره لذت بخش ارائه کنیم.

اگر همه این موارد را در نظر بگیرید احتمالا محتوای شما جزء 10 محتوای برتر گوگل خواهد بود. کار دشواری است. این همان چیزی است که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم. فرایندی میتوانیم از طریق آن تمام موارد را بررسی کنیم چیست؟

قدم اول؛ بینش عمیق کسب کنید:

برای برای 10سایت برتر گوگل بیایید از اینجا شروع کنیم. اول اینکه وقتی مشکلی دارید، برای مثال محتوایی را دریافت کرده اید که میدانید می‌خواهید ایجاد کنید، موضوعی که می‌دانید قصد پرداختن به آن را دارید. ما می‌توانیم در مورد چگونگی دستیابی به آن موضوع در تخته سفید جمعه آینده صحبت کنیم،

برای مثال، بیایید کاری ساده انجام دهیم، کاری که همه با آن آشنا هستیم.

رتبه بندی سرمقاله یا منتقد

این می‌تواند در مورد رتبه بندی کاربران باشد، یا ممکن است در مورد جوایز باشد، شاید هم راجع به محبوبیت باشد. محبوب ترین فیلم های موجود کدامند؟ این میتواند ورای رتبه بندی باشد. شاید این شخص بخواهد لیستی از همه داده های موجود در آنجا را مشاهده کند. همچنین این میتواند رتبه بندی سرمقاله یا منتقد باشد.

قدم دوم؛ ما باید منحصر بفرد باشیم:

این در مکان هایی مثل Metacritic وجود دارد. آنها به گونه ای همه موارد را جمع مینمایند و بعد از آن همه را کنار هم میگذارند و اینگونه به ما میگویند که نظر منتقدان در مقابل مخاطبان در رابطه با وبسایت های مختلف متفاوت زیادی دارند، بنابراین این کار قبلا انجام شده است.

جوایز در برابر محبوبیت، دوباره، این کار قبلا در بسیاری از مکان ها انجام شده است که مقایسه مکان هایی را که بالاترین گیشه را داشته اند در مقایسه با آنهایی که انواع خاصی از جوایز را کسب کرده اند انجام می‌دهد. خوب، این منحصر بفرد نیست.

در دسترس بودن

از نظر در دسترس بودن چطور؟ خب، در واقع یک گروه از این سایت ها این کار را انجام می‌دهند، جایی که به شما نشان میدهند این در است، این یکی در Hulu و آن یکی در ، این را در Comcast می‌توانید ببینید و دیگری را در YouTube. بسیار خب، پس این نیز منحصر بفرد نیست.

رتبه بندی های قابل اعتماد

خوب، اکنون ما برای تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل چیزی منحصربفرد پیدا کرده ایم، و اکنون این بینش اصلی، آن زاویه منحصربفرد را داریم.

قدم سوم؛ کشف روش های قدرتمند برای ارائه پاسخ:

در این صورت میتواند این باشد:’خوب، میدانید چیست؟ ما می‌توانیم یک تجزیه و تحلیل آماری انجام دهیم. ’ ما یک نمونه مجموعه به اندازه کافی بزرگ، به اندازه کافی فیلم، شاید 150 فیلم یا همین حدود از سال گذشته دریافت کرده ایم. می بایست نگاهی به رتبه بندی هایی که هر سرویس ارائه می کند بیاندازیم و به این صورت خواهیم دید که آیا خواهیم توانست که الگوهایی بیابیم.

تحلیل آماری

فکر میکنم اگر این تحلیل آماری را انجام دهیم می‌توانیم پاسخ دهیم. این خیلی آزاردهنده است.

باید به همه ی این سایت ها مراجعه کنیم. باید تمام داده ها را جمع آوری کنیم و آن را در یک مدل آماری قرار دهیم. سپس باید مدل خود را اجرا کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که یک مجموعه نمونه به اندازه کافی بزرگ داریم. اما زمانی که این کار را انجام دادیم و یک بار روش خود را نشان دادیم، اکنون تنها کاری که باید انجام دهیم این است …

قدم چهارم؛ یافتن یک راه منحصر بفرد، قوی و قابل قبول برای ارائه این محتوا:

آنها این تحلیل آماری را انجام دادند، تمام این سایت ها را مشاهده کردند،کاربران Fandago و در مقایسه با و Rotten Tomatoesو تعدادی دیگر از سایت ها را بررسی کردند. سپس آنها این نمودار را داشتند که اساسا میانگین رتبه بندی ستاره را نشان میدهد.

قدم پنجم؛ انتظار میرود 5 تا 10 بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه برسید:

بسیار خوب، من مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما در مورد تولید محتوا برای 10 سایت برتر گوگل هستم. اگر نمونه ای که میخواهید با ما در میان بگذارید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. هفته آینده با برنامه ای دیگر از جمعه های تخته سفید در خدمتتان هستیم.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید