سئو

فرصت طولانی اعمال نفوذ با استفاده از محتوا-قسمت اول

در سال گذشته، تیم رسانه ی Zazzle روی یک مورد خاص نظارت کرده است و پست امروز به این منظور نوشته شده که نور امیدی برای ایجاد یک نظارت گسترده تر باشد.

دیدگاه معیارهای جستجوی چارت زیر فقط یک مثال از فضای مالی قابل رویت در طی روند رشد دیجیتال سالانه ی یک برند است که شما آن را به عنوان یک نتیجه ی مستقیم از این پدیده می بینید. آنها حتی برخی از شرایط اصلی را به زحمت در دو فضا مشاهده کرده اند و هنوز هم همین طور است.

برای اینکه متوجه بشوید که چرا این اتفاق ممکن است که بیافتد، نیاز داریم که یک دید خیلی سریع به چگونگی گسترش Google در طی دو سال گذشته بیاندازیم.

تطبیق کلمات کلیدی

به نظر می رسد، جواب، تمرکز بیشتر روی اهداف پنهان کاربر در پرس و جو و بدست آوردن دقیقاً همان چیزی است که جستجوگران به دنبال آن هستند.

Hummingbird

چرا این اتفاق افتاده است؟ تجزیه و تحلیل های بیشتری که Google برای بدست آوردن آنها تلاش می کند به این سوال پاسخ دروغ می دهند.

تفاوت اشاره کردن با صریح عنوان کردن

در اینجا می توانیم ببینیم که چطور در صورتی که Google متوجه مکان قرارگیری شما شود نتایج برای جستجوی چیزهایی مثل ‘هتلها’ تغییر خواهد کرد، چیزهایی مثل کاری که قرار است برای اقامت انجام دهید و مقدار هزینه ای که میتوانید برای اقامت خود هزینه کنید. نتایج ممکن است که کاملاً متفاوت باشند، برای مثال، اگر Google بداند که شما یک شرکت CEO هستید که قصد دارید در یک هتل خیلی خوب اقامت داشته باشید و یک قرار ملاقات مهم در روزهای آتی دارید، بنابراین نیاز به یک اتاق دنج دارید که بتوانید خیلی راحت استراحت کنید.

چیزی که عیان است تغییر شکل منحنی سنتی ای است که ما همه آن را به خوبی می شناسیم. این ابتدای تغییر شکل خطوط چارت زیر است:

این رویکرد بازاریابی مخاطب_محور چیزی است که قبلاً راجع به آن در این وبلاگ نوشته ام و دیگران، با این عنوان که خیلی مهم ‘متن نوشته’ را بفهمید و بدانید که مشتریان یا ارباب رجوع های شما واقعاً دنبال چه چیزی هستند.

راه انجام این کار چیست؟ شیرجه زدن در میان داده و همچنین صحبت کردن با کسانی که یا از شما خرید می کنند و یا با شما کار می کنند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوای اختصاصی

هزینه تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید