سئو

چگونگی طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ

هدف از استفاده بنر با ابعاد بزرگ چیست و بنر ها با ابعاد بزرگ در چه جاهایی مورد استفاده واقع می گیرند؟

بهتر است بگویم که هدف از استفاده بنرها با ابعاد بزرگ دیده شدن یک محصول یا کسب و کار است. اگر به مکان قرارگیری بنر با ابعاد بزرگ توجه داشته باشید می بینید که معمولاً این بنرها را در محل ‌های پر رفت و آمد و محل هایی که تردد ماشین ها بسیار زیاد است قرار می دهند. نکته ی مهمی که در رابطه با بنر ها وجود دارد این است که به ناخودآگاه در برخی از مکان‌ها که ترافیک زیاد است، افراد مشغول به خواندن متن های آن می شوند.

یعنی شما بدون این که بخواهید فردی را مجبور به خواندن متن و تبلیغات شما کنید او خود متن ها و تبلیغات شما را می بیند و سپس به خاطر وقت اضافه ای که در ترافیک دارد به مطالعه آن ها می پردازد. اگرچه خواندن افراد به صورت ذهنی است اما همین امر باعث می شود که تک تک تبلیغات موجود در بنرها با ابعاد بزرگ در ذهن آن ها حک شود. در رابطه با سوال بنرها بر با ابعاد بزرگ در چه جاهایی قرار می‌گیرند؟ باید گفت این بنرها را معمولاً در جاهای پر رفت و آمد و جا هایی که ترافیک زیاد است قرار می دهند.

از جمله مکان هایی که دارای این ویژگی ها هستند می توان به چهارراه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها و اکثر اوقات در کنار چراغ راهنمایی اشاره نمود. هدف اصلی بنر با ابعاد بزرگ بیش تر دیده شدن است به طوری که هر چقدر ابعاد بنر بیش تر باشد متن و کلمات مورد استفاده در این بنر درشت تر خواهند بود. به همین جهت تمامی افراد به ناخودآگاه قادر به خواندن آن خواهند شد. معمولاً افراد حوصله خواندن تبلیغات با فونت ریز را ندارند زیرا این کار به دقت زیادی نیاز دارد که ممکن است هر فردی این دقت را در زمینه ی خواندن بنر شما به خرج ندهد.

طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ برای چه کسب و کارهایی مناسب است و برای چه کسب و کارهایی مناسب نیست؟

تعیین سایز طراحی بیلبورد در فتوشاپ

۲۵۰ در ۲۵۰ پیکسل

۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل

۶۰ در ۴۶۸ پیکسل

250 در ۸۲۸ پیکسل

۲۵۰ در ۳۰۰ پیکسل

۲۸۰ در ۳۳۶ پیکسل

۶۰۰ در ۱۲۰ پیکسل

۶۰۰ در ۳۰۰ پیکسل

۹۰ در ۹۷۰ پیکسل

و غیره.

معمولاً برای طراحی بنر با در فتوشاپ با ابعاد بزرگ این اندازه ها مناسب و استاندارد هستند. با توجه به خود می توانید از هر اندازه و سایزی که دوست دارید استفاده نمایید برخی اوقات استفاده از سازهای بسیار متفاوت می تواند خود تاثیر بسزایی روی تبلیغ شما داشته باشد و کار شما را خاص و مورد توجه قرار دهد.

نکات مهم برای طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ

نکات مهم برای طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ به شرح زیر هستند:

1)برای طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ، طرح خود را زیاد شلوغ نکنید

از آن جایی که اندازه بنر های بزرگ بیشتر از سایر بنر ها است اگر طرح خود را زیاد شلوغ کنید، فرد فرصت تماشا کردن جزئیات بنر را نخواهد داشت. لذا ممکن است به طور ناخودآگاه افراد به سادگی از بنر سایز بزرگ شما بگذرند و تنها چند ثانیه بدون توجه به آن نگاه کنند. علاوه بر آن استفاده از طرح‌ های ساده می تواند بسیار شیک و منحصر به فرد باشد. در واقع زیبایی بنر تاثیر بسیار زیادی در کاربرد و بازخورد آن دارد. لذا طرح های ساده زیبایی بیش تری نسبت به طرح های شلوغ دارند.

2)برای طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ، استفاده از رنگ های مناسب برای طراحی بنر در فتوشاپ با ابعاد بزرگ

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید